خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

خداقوت


نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا مولایی جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 09:16

مرض. نکبت

سلام علیکم
برادر همایون از اجرای بسیار خوب جنابعالی در شب میلاد امام زمان در مهدیه حضرت سکینه قدردانی به عمل می آید

ضمنا طبق توافقات به عمل آمده ارسال تصاویر و خلاصه مراسم به اراک فراموش نشود چون قصد بدقولی به دوستان اراکی را ندارم

علیرضا مولایی شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 20:18

تفکرش تو بحث فرهنگی
قابل ستایشه

هنر مند یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 14:49

سلام مگه چیکار کرده

سلام. کار زیاد کرده. از کجا بگم؟
ساخت مستند شهید ضیایی؟
یا برگزاری هشتمین دوره شعر انتظار؟
یا پیگیری ساخت مجتمع فرهنگی شهرستان؟

شهروند چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 01:13

سلام . خب اینکه رییس اداره ارشاد هشتمین همایش شعر انتطار که هشت ساله تو شهرستان داره برگزار میشه رو اجرا کردن خیلی کا بزرگیه؟؟؟ و یا.... خب برادر من این کارهارو بابای بنده باید انجام بدن؟؟؟؟!!! بودجه هارو واریز می کنند برا یکار کردن. این ها الان تو این مدت ریاستشون خیلی زیاده؟؟؟ رییس هستن و حقوق میگیرن و وشیفه دارن باید انجام بدن. اتفاقا خیلی کارها هست که باید انجام بدن. فرهنگ و دین شهرمون با این افزایش سریع جمعیت تو شهرستان از نقاط مختلف خیلی میطلبه کارهای بزرگ و سنجیده انجام بشه...

علیک سلام
اولا بابای شما آدم محترمی هستن و ان شاءالله که سال های سال سایه شون بالا سر شما و خانواده باشن
دوم ، اگر بابای شما هم بلد بودن انجام بدن، قطعا الان بابای شما رئیس اداره ارشاد بودن، نه آقای جوانمرد
سوم، یکی از بزرگترین گناه ها، تهمت و افترا زدن هست، لطف کنید وقتی از چیزی خبر موثق ندارید، صحبت الکی نکنید و از روی زمین های شخمی افاضه نفرمایید . اگر به دنیای آخرت اعتقاد دارید، باید بدونید که تهمت و افترا حق الناس هست و باید منتظر چوب های نتراشیده باشید

چهارم، مرئوسین زیادی در شهرستان حضور دارن که هم حقوق میگیرن، هم حق ماموریت، هم اضافه کار و اینکه خیلی وظایفی هم دارن که انجام نمیدن!!!!!!!!! حالا یه مدیری هم هست که با یه نیرو داره یک شهرستان و چند شهر و روستا رو با چندین انجمن و چندین طرز فکر متفاوت اداره میکنه، به مناسبت های مختلف برنامه اجرا میکنه و در زمینه فرهنگ قدم های قابل قبول برداشته و از همهههههههههههههه مهمتر ، با وجود یک وزیر نالایق در پست وزارت ارشاد، آقای جوانمرد یک مهره کاملا ولایی و بسیجی هستند که این از اهم نکاتی هست که هیچ وقت بهش اشاره نمیشه اما خیلی مهمه

پنجم، شما برای انتقاد، حتی جرات این رو ندارید که با اسم واقعی تون حاضر بشید تو وبلاگ، هرچند، بقیه نمیشناسن، من که میشناسم، آی پی سیستمتون دیگه برا بنده نام آشنا شده

ششم، حرف رایگان موقوف

معلم زرندی چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 22:36

آقا بهرام سلام. لطفا یک گزارشی هم از مدارس و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرندیه تهیه کنید. اوضاع خیلی خراب است مخصوصا خود اداره!!!

ب روی عینم

شهروند جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 17:11

سلام مجدد. واقعا خنده داره کجای نظرم تهمت داشت؟؟؟؟؟؟؟؟ یه دوستی پرسیده بودند مگه چیکار کردند؟شما اون کارها رو گفته بودی خب منم نظرم رو کفتم.در ضمن خب شما من رو بشناس مشکلی ندارم. صلاح دونستم که نظرم را با نام شهروند بگم. مشکلیه؟؟مشکل شرعی و عرفیش چیه؟؟؟ جالبه اونایی که بدون نام و ... میان ازت تعریف میکنن و نظری مطابق با نظرت میدن رو هیچ اعتراضی به روشن نبودن مشخاصت شناسنامه ای نمیکنید اما کسی بیاد که مشخصات شناسنامه ای ننوشته و نظری میده که به میل شما و افکارت نیست میگید که جرات نداری و میشناسمت!!! من مشکلی با شخص مدیر ارشاد ندارم حرفم این بود که باید بیش از این ها کارها بشه وقتی مسئولیت رو پذیرفتن. وقتی کسی مسئولیتی رو به عهده میگیره یعنی تمام شرایط رو پذیرفته و باید وطیفش رو به نحو احسن انجام بده. یعنی چی که میگید با دوتانیرو. بعدشم بقیه ادارات و مسئولینی که گفتید خب اونا اشتباه میکنند و حق مردم و بیت المال گردنشونه.
شما خودتون هم به من تهمت زدید که من به ایشون تهمت زدم و هم به خود وزارت ارشاد

خانم یا آقای محترم. سلام
اونایی که از من تعریف میکنن ک بنده خداها اسماشون مشخصه
هرکدوم ک براتون مبهمه بگین من مشخصات کاملش رو بگم بهتون
ماها یاد گرفتیم لم بدیم تو خونه بعد غر بزنیم ک چرا فلانی کار نمیکنه
البته خب حق داریم
راحت طلبی تو ذات همه هست
من میتونستم بیام از خیلی‌های دیگه تشکر کنم. ولی خب آقای جوانمرد رو انتخاب کردم
چون از نزدیک باهاشون در ارتباطم
در مورد قسمت آخر. فرار رو ب جلو ؟

شهروند جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 17:59

بازهم تهمت زدید.......................

کار خوبی کردم. دستم درد نکنه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد