خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

حرف حساب

للحق ؛

شاعر بی بصیرت میگه :

مساجد سنگر است، ولی اینجور که بوش میاد، انگاری پارکش بهتر است

مسائل کلیشه ای اگه دست از سر شهر برداره بسیاری از مشکلات خود به خود حل میشه

مثلا ، امام روح الله (ره) عرض کردند: "مساجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید..."

بعد اونوقت میاییم می بینیم مسجد تعطیل میشه، احیای شب های قدر میره تو پارک

پارک شهدای گمنام

توجیه چیه ؟؟ اینه که در جوار شهدای گمنام هستیم

بله خب ، همه این شهدا و جانبازان و آزاده ها و و و همگی از داخل همین مساجد رسیدن به روزی خوردن نزد خداوند متعال ...

اصلاااااااااااااااااااااا کار با این ندارم که محفلی میشه برا قرار گذاشتن پسرهای عزیز و بانو های محترم

وجدانا با این قسمتش اصلا مشکلی ندارم

بالاخره ملت باید نیمه گمشده شون رو پیدا کنن

مشکل من اینه :

اینکه مثلا مسجد صاحب الزمان(عج) چون امام جماعتش، امام جمعه هست، شب های قدر مجبور میشه دست به دامن روحانیون دیگه بشه ...

اینا درده

اینکه به مساجد میگن فقط باید صدای داخل مسجد رو استفاده کنید و حق ندارید بلندگوهای بیرون رو روشن کنید چون مخل آسایش همشهریاس، بعد از اون طرف داخل پارک یه سیستم صوتی تا ساعت 3 صبح روشنه و داره استفاده میشه، و به هیچ عنوان مخل آسایش حساب نمیشه ....

اینا درده

اینکه امام جمعه فریااااااااااااااااااااااااد میزنه که چرا جوونا مسجد نمیان، بعد خودشون برا احیا میرن پارک!!

اینا درده

اینکه اگه حرف حساب بزنی، فوری جماعت همیشه در صحنه میان مقابل شهدا قرارت میدن

اینا درده

اینکه اگه انتقاد کنی، فوری بدو بدو میرن بزرگترشونو میارن و تهدید به شکایت و .... میکنن

اینا درده

نظرات 60 + ارسال نظر
حمید کاظمی اصل سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 13:03

سلام،یکی از همون شاعرای بی بصیرت هستم ولی اینو بدون، تقریباً همه ی بچه های مسجد با اینکه این مراسم داخل پارک برگزار بشه مخالف بودند اما چون امام جمعه امر کردند تا مراسم شبهای قدر به صورت متحد برگزار بشه ما هم علی رقم میل باطنی این کار رو انجام دادیم.گفتم علی رقم میل باطنی چون میدونستیم مسجد خالی میشه و شاید هم باعث آزار دیگران باشیم ولی با خودمون فکر کردیم اگر همه ی مردم شهرستان یک جا جمع بشن شاید یه کم از این مسائل تفرقه آمیز کم بشه اما مث اینکه خیلی مونده به فرهنگ اتحاد برسیم. خیلی متأسفم برای شما برادر همایون، که بدون تحقیق راجع به این موضوع مطلب گذاشتید.

سلام حمید جان ، تاسف تو برای من اصن اهمیتی نداره
چون اصلا خطاب من ، تو و هادی و دوست و رفیقات نبودین که به خودتون گرفتین و فوری قشون کشی کردین تو وبلاگ
هیچ بحثی هم باهات ندارم، کلا یاد گرفتم بحث کردن، باعث مهم شدن افراد میشه، پس بحث نکنم

چشا رو بستی ، دستا رو ول دادی رو کیبرد، اصن پست رو خوندی ؟؟؟؟؟
اگه پست رو خوندی و متوجه شدی مخاطبم کیا هستن، که هیچ !! انتظاری نیست ازت پس ، اما اگه متوجه شدی و تریبون شدی براشون، بنده حضورا شما رو دعوت میکنم به مغازه ام به صرف یه چای و شیرینی (بعد ایام مبارک)

هادی کاوسی سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:38

دست از حاشیه سازی بردارید اول برید ببینید مسئله چیه بعد اظهار نظر کنید زمانی که از چیزی اطلاع ندارید چرا شهدا و جانبازان و ....را به میان می کشیم وهمه مردم می دونند که مساجد سنگر است ولی مهمترین مسئله اینه که ما از چیزی خبر نداریم اظهار نظر میکنیم اگر بخواهی با این دید نگاه کنیم امامزاده سید منصور سه شب شب قدر هم هم تعزیه داشت هم احیا چرا دنبال بهانه جویی هستیم تو این شهر انواع و اقسام خلاف تو پارکش انجام میشه نیستید ببینید سال قبل شب قدر تو پارک چه خبر بود هیچ فرقی با کاواره و کودک آزاری نداشت درست که صدا تا ساعت سه تو فضای باز باز بود ولی از این دید نبینید خیلی کار های بدتر از این تو داخل مامونیه انجام میشه کسی نیست ببینه شما جز خانواده های شهدا هستید ولی شهدا را به وسط نیارید اعتراض کنید ولی با عقاید بازی نکنیدبهرام جان

بیا هادی جووووون، دیدی ؟؟؟ تا حرف زدم فوری منو مقابل شهدا قرار دادی
میشناسمتون دیگه
سالهاست با امثال شما سر و کله زدم
اصلا کار من حاشیه سازیه
سرم درد میکنه برا حاشیه ساختن
به دنیا اومدم که گیر بدم
تو چطور ؟؟
خدا وکیلی، ناموسن، بینی و بین اللهی این قسمت حرفات چه ربطی به هم داشت ؟؟؟ :
"همه مردم می دونند که مساجد سنگر است ولی مهمترین مسئله اینه که ما از چیزی خبر نداریم اظهار نظر میکنیم "
امامزاده سید منصور ، خودت داری میگی امامزاده سید منصور !!!!!!!!!!!! تکرار کن (امامزاده) سید منصور !!!!!!!!!!!! یه بار دیگه تکرار کن (امام زاده) ، البته خب سال سوم هست که تو (امامزاده) سید منصور داره مراسم شب قدر برگزار میشه

انواع خلافش توی پارک انجام میشه ، بسیجی هستید، برید نزارید انجام بشه !!!
چطور بلدید به من گیر بدید، بلد نیستید به خلاف کاراش گیر بدید ؟؟؟

ببین، این تیکه متنت :
"شما جز خانواده های شهدا هستید ولی شهدا را به وسط نیارید اعتراض کنید ولی با عقاید بازی نکنیدبهرام جان"

چی میگه این ؟؟؟
با عقاید بازی نکنم ؟؟
چرا حرف رایگان میزنی !!!
تا یه چیز برخلاف میلتون هست فوری میگید شهید و فلان و بهمان ..
خودزنی نکن هادی جان
صحبتی داری، تو مغازه هستم در خدمتت، بیایی منو روشن کنی ...

هادی کاوسی سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:45

مسائل بدتر ازاین تو این شهر انجام میشه بنده چند سال تو مامونیه زندگی کردم اگر قراره مسئله ای حل بشه باید از داخل شهر مامونیه که پر از حاشیه و کلیشه هست حل بشه مثلا مرکز شهره

چه ربطی به نوشابه داشت ؟؟؟

بچه مسجدی سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 19:16

سلام
خدارو شکر حداقل یکی مثل آقا بهرام هستش تا به اینجور مسائل اعتراض کنه.
چرا امام جمعه درحالیکه امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) هستش همیشه جاهایی رو که جمعیتش بیشتره و تو چشم تره رو انتخاب میکنه؟؟
شهدای گمنام برای مأمونیه یه نعمت بزرگیه اما چرا باید برای منافع خودمون و "به هــــــــوای تزریق جوّ معنوی به یک محیط با قابلیت ابتذال بالا" بدتر بیاییم راه های اختلاط و ابتذال رو اونجا باز کنیم؟؟
بابا حضرت علی رو تو مسجد کشتن چرا مساجد رو خالی میکنید؟؟مگه تو صدر اسلام پیامبراکرم همه فعالیت های فرهنگی و مذهبی و سیاسی و نظامی رو تو مسجد انجام نمیدادن؟؟ مگه نمیتونستن برن سر مزار حمزه سیدالشهدا(ع) این کارهارو بکنن؟ میتونستن ولی میخواستن بفهمونن که مسجد باید محوریت داشته باشه و کانون فعالیت ها تو اسلام باشه.
چرا امام جمعه خودش توی خطبه های نمازجمعه میگه: "بیائید سیره پیامبر و حضرت علی رو ببینیم و با حالات خودمون بررسی کنیم و خودمون قضاوت کنیم که چقدر از این بزرگواران الگو برداری کرده ایم" امام جمعه این حرف رو میزنه اونوقت درست بعد خطبه ها وقتی سؤال میخوایم ازش کنیم درباره همین قضیه شبهای قدر توی پارک شهدای گمنام با یک حالت بد میگه برید کنار من اعصاب ندارما برید کنار!!!!!!
مگه حضرت علی یک بار شد که یکی ازش درخواستی داشته باشه و حضرت خواسته اش رو رد کنه؟ حتی در زمان جراحت حضرت زهرا با وجود عدم تمایل حضرت زهرا خواسته ی ابوبکر و عمر رو رد نکرد.
چرا؟ چون گفت من علی هستم و هیچوقت خواسته ی کسی رو رد نمیکنم.
آقای امام جمعه شما با اون حرکت زشتتون که گفتم چقدر از سیره علوی تو زندگیتون رو اجرا کردید؟؟؟؟؟
چرا کاری که خودتون نمیکنید رو میاین تو جای مهمی مثل تریبون نمازجمعه به عموم مردم میگید؟؟؟

یواش تر

ی بچه مسجدی دیگه سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 20:55

سلام به همه اونایی که مث ما ادعای مسجدی و مسلمونی و شیعه بودن رو دارن ولی فقـــــط اطلاعاتشو نه اعتقادشو در خصوص صحبتهای دوستان برادران بسیجی کاظمی اصل و هادی عزیز هادی رو میشناسم خانواده ای مذهبی دارای دو برادر جانباز که باعث افتخار شهرمون هستن خدا رحمت کنه پدر بزرگوارشون را که زندگیشو زمان جنگ وقف جبهه ها کرد اگرهم هادی جون حرفی زده احتمالا جو گیر شده ولی کاظمی چی بابا جم کن دو روز چفیه دادن بهت فورا نشستی جا شهید باکری اما برادر مسجدی خودم من زماننی که امام جمعه محترم ایراد سخن نمودن حضور داشتم فرمودن الان من خسته ام نمیتونم پاسخ بدم و... راستی هادی جان حق بده که بجای گیر دادن به کشیدن قلیون در بوسسسسسســـتان شهدای گمنام مامونیه گرفتی اقایون مامونیه مامونیه مامونیه ی امر به معروف به خود آقایون بسیجی اونجا هم لازم بکنن که دورهمی میشینن و وایبر و لاین و ... بازی میکنن البته با چفیه

بازم یواش تر

hadikavoosi1366@Gmail سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 21:53

ما تا هر جا بتونیم از این کارها انجام میدیم به کسی هم کار نداریم هر کس اومد خوش اومد هر کسم نیامد خدانگهدارش باشه هر کسم نمی تونه ببینه چشماشو ببنده نبینه من نمیخوام حرمت بین دوستان شکسته بشه و خدا موفقت کنه فقط اینو بدونید نه اینوریم نه اونوری اگر کسی مشکل داره بره از امام جمعه شکایت کنه تمام من از کلیه دوستان بالاخص حمید جان خواهش دارم بحث نکنه چون حرف مردم مهم نیست اصلا هر کس هر حرفی داره قرار بزاره بریم دفتر امام جمعه امام جمعه جانشین ولایت فقیه هر چی بگه مطاعیم والسلام دوست همه شما فدایی داری بهرام جان

هادی جان اینجوری نمیشه بیایی یه تاب بدی بعد بگی اصن بریم فلان جا !!!!!!!!!!!
شما به من بگو اگه به امر امام جمعه بوده ، پس چرا امام جمعه قرار بوده شب 21 ماه رمضون بیاد مسجد صاحب الزمان(عج) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعدش اونوقت چرا نیومده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه چیزایی میگید که اصن با عقل جور در نمیاد !!!!
دوران بزن در رو تموم شده، یا نیا وسط، یا میایی وسط تا آخرش باش

حمید رضا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 22:10

سلام اولا من میترسم صحبت کنم چون امام جمعه گفته من اعصاب ندارم وخسته هستم خدارا شکر ایشون خستس دوما حرفم با آقای کاظمیست آقای کاظمی شما که حرف از اتحاد میزنیدتا دیروز کجا بودید وقتی شهدای گمنام نبودند فکر اتحاد نبودید شما به گزار شهدای مامونیه سر زدید تا حالا چطور اونجا عزیزه ولی اونجا عزیز نیست سوما مسجدفاطمه زهرا مراسم گرفته بود یه مداح کشوری دعوت کرده بود اسم مداح یادم نیست آقای کاظمی شما عکس همه شهدای آسیابک را چسبونده بودید دریغ از یک عکس شهید مامونیه ای اونوقت حرف از اتحاد میزنی حرف از شعورمیزنید شما که ادعای بسیجی بودن میکنی حرفهای حضرت آقا را در دیدار با دانشجویان گوش کردی در رابطه با جذب به مسجد بود حرف دیگم با امام جمعه است شما نماینده ولی فقیه هستید شما کلا کلا در روز جمعه یک ساعت سخنرانی میکنید شما وظیفه دارید درست جواب مردم را بدهید نه که بگید اعصاب ندارم خسته ام .حضرت آقا 4 ساعت با دانشجویان صحبت کردبا احترام ازشون عذرخواهی کرد و مراسم را تمام کردیک ساعت کجا 4 ساعت کجا در ضمن آقای کاظمی شما گفتید امام جمعه امر فرمود اونجا مراسم بگیریم ببخشید امام جمعه پایین مامونیه تو بهشت زهرا مامونیه شهدا وجود ندارند یکی اونجا سرمیزنید نه فقط امام جمعه بلکه مسئولین نظامیمون شما سر میزنیدیک هئیتی اونجا مناجات شعبانیه گرفت شرکت کردید خودتون نیومدید نمیدونستید نماینده بفرستید حتما ترسیدید چون تاریک بود یا اینکه دوربین شبکه آفتاب یا زرخبر یا غیره نبود نمازجمعه را که از جوان ها خالی کردید شب قدرم روش .این ستادی که قبل از ماه رمضان در دفتر امام جمعه تشکیل جلسه داد به اسم ستاد امر به معروف و نهی از منکر کارش چیه فقط عکس انداختن فقط بلدند به هئیت ها تو محرم گیر بدند به پسره میگم بیا بریم مسجد میگه مسجد چیه میخام برم پارک شهدا دختربازی راحت میتونم ارتباط برقرار کنم کیف وحال کنم ستاد دریاب نیرو انتظامی ام خیرش بده همه نیروهاش پارک بودند انگار مساجد الکیه . یک حرفم با اقایونی دارم که چشم دیدن بهرام همایون را ندارندبترسید از خدا اگر این آدم رابشناسید بقران میرید ازش عذرخواهی میکنید فقط این رابدونید همش در راه رضای خدا کار میکنه وبااین که جزو خانواده شهدا و جانباز هست یک درصدم استفاده نکرده همش توکلش به خداست شاید ربطی به این قضیه نداشت ولی تو دلم بود باید میگفتم اینم یادم رفت بگم امام جمعه شب بیست ویکم قول داده بود بیاد مسجد صاحب زمان که زد زیر قولش

حمیدرضا یواش تر این دفعه دوم

انصاف چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 00:17

باسلام. شاید در نگاه اول برگزاری مراسم شب احیا در بوستان شهدا به نظر اشتباه باشد چرا مسجد رو خالی گذاشتیم.انصافا به این موضوع خوب فکر کنید .آیا امام جمعه این موضوع را نمی داند وجدانن تقوای شما بیشتر است یا ایشان .یعنی ایشان بعد از این همه درس حوزوی با ما که 4 یا 5 سالی است که خوب وبد را تشخیص میدیم یکی است .فقط کمی تامل کنید بعد جواب بدید.

سلام جناب انصاف

تا به حال به این موضوع فکر کردید که امام جمعه محترم چرا در هر نماز یومیه تاکید میکنند که باید جوان ها در مسجد حضور داشته باشند؟؟
بعد برای شب قدر، که یکی از سه شبی هست که اکثر قریب به یقین مردم (با همه عقاید) به مسجد میایند، ایشان به بوستان شهدای گمنام میروند ؟؟؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که چرا بنده باید تهدید به شکایت بشوم ؟؟

آیا تا به حال به این فکر کردید که چرا کسی که خیلی وقته خوب و بد رو تشخیص میده، کاری میکنه که منی که 4 یا 5 ساله که خوب و بد رو تشخیص میدم، شروع کنم به فلسفه چیدن ؟؟؟

آیا تا به حال به این فکر کردید که میزان سنجش تقوا، با سنجش بصیرت هم سو هست؟؟

انصاف چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 04:09

شما دارید سوال را با سوال جواب می دهید.متاسفانه فکر می کنید اگر جواب نظر رو ندید دیگران میکن کم آورد.این رو بدانید که بنده وشما از حیث تقوا و تسلط بر علوم دینی در حد ایشان نیستیم و این رو باید بدانیم ایشان با مصلحت این تصمیم رو گرفتن.والسلام.

شما رو ارجاع میدم به خوندن نظر یه مسجدی و حمیدرضا تا نظرتون در خصوص برخی موارد عوض بشه
من احترام میزارم که جواب کامنتتون رو میدم :)

حمید کاظمی اصل چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 08:12

سلام،آقا بهرام اگر نظر من برات مهم نیست بحثی نیست ولی شخصاً تو رو دوست دارم و همیشه وبلاگتو پیگیری میکنم چون بدون اینکه با کسی خورد و برد داشته باشی حرفتو میزنی،اگر شام میدی بیاییم وگرنه چایی خالی به کارمون نمیاد.من همون اول فهمیدم مقصودت کیه اما خواستم مردمو روشن کنم که بچه های مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) تقصیری ندارند ثانیاً در جواب به دوست ناشناس و آقا حمیدرضا بگم شخصاً خودمو با کارهای فرهنگی مشغول میکنم تا به سمت بی فرهنگی نرم و هیچ ادعایی هم ندارم وگرنه من و امثال من کجا و شهید باکری کجا!!!!!زبونتو گاز بگیر ثالثاً من و رفقای من همیشه تو مراسمهای مأمونیه و اطراف و اکنافش شرکت میکنیم و دلیل نمی بینیم که حتماً تو چشم باشیم چون هدفمون چیز دیگست اون کسی که باید ببینه میبینه و از دلها آگاه است رابعاً عکسهای شهدایی که تو بنر می بینید اون دسته شهدایی هستند که خانواده هاشون تو شهرک فاطمیه زندگی میکنن،اگر شما شهیدی از مأمونیه می شناسی که خانوادش تو شهرک زندگی میکنه عکسشو بیار به روی چشم وگرنه ما وقتی مراسم میگیریم از همه ی شهدا یاد میکنیم و الله برامون فرقی نداره از مأمونیه باشه یا از جای دیگه چون شهدا متعلق به همه اند و اینم در نظر بگیر اگر قرار باشه عکس همه ی شهدارو بزنیم تو بنر باید تریلی بوژی بیاری حملش کنی برادر. با تشکر

علیک سلام، دوست داشتنتون تو کامنت اولتون مشخص بود

هادی کاوسی چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 09:29

سلام خدمت همه دوستان بهرام در پاسخ به شما حتما میام خدمتت برای تو جیه کردن جنابعالی و دوستان
بعد درجواب دوستمون که میگه رفتار زشت امام جمعه اگر رفتار زشتی داره بهتره برید به خودش بگید به من و امثال دیگران هیچ ربطی نداره
بعد درجواب به که اومده گفته خانواده مذهبی برادر جانباز داره و ....از تعریف شما ممنون ان شاالله خدا قبول کنه بعد در پی اهانت به دوست بسیار عزیزم آقای کاظمی که مثل داداشم می مونه به هیچ وجه اجازه نمی دم کسی به دوست گلم بی احترامی کنه فقط اینو بدونید خودم و خانوادم اینقدر به آقای کاظمی اطمینان داریم که کل نمازهای یومیه رو پشت سر اون می خونیم حتی اگر الان بگه حلول عید سعید فطر مبارک همین الان روزه مو می خورم و پشت سرش نماز عید فطرو اقامه می کنم فقط خواستم بگم خیلیییییییییییی قابل اطمینانه بعد اگر شما به من بگید بچه مذهبی دیگه هیچ الفاتحه
در جواب دوست بعدی اگر قرار بوده امام جمعه روز بیست و یکم بیاد مسجد صاحب الزمان حالا نیامده اگر دارید و می تونید برید زنگ بزنید یا برید پیشش چرا نیامده به ما ربطی نداره
فقط اینو بدونید قبل از که شما تو.....بودی ما توی پارک مراسم داشتیماتفاقا بنده هادی کاوسی و آقای کاظمی قبل از متاهل شدنمون سر قبر همه شهدا می رفتیم پنجشنبه جمعه نمی دونستیم که باید بیاییم بیش شما کارت بزنیم اینطرز فکر این گروه دلواپسه که عقده شده تو گلوشون سر یک مراسم شهدای همه ایران برای ما عزیز هستند چقدر ساده هستیم بد بخت هستیم افکار قار نشینی دوره عووض شده می فهمی دوره عوض شده ولی متاسفانه هستند کسانی که هنوز دارند میگن زاویه مامونیه آسیابک امیر آباد دنبال چی میگردید اصن میخواهید اسم ایران رو عوض کنیم بزاریم مامونیه اون شهدا محترم که دیدید بنا به در خواست خانواده های محترمشون که روستاها و شهرها دیگه اومدند زده شد و به کسی هم ربط نداره و ما ترسیدیم عکس شهدای مامونیه رو که خیلی محترم هستند امثال مثل شما بیایید بگید نبش قبرکردند شما که در هر صورت دنبال حرف هستید و اینم بگم تا به حال هر امام جمعه ای اومد از در مامونیه نیامده تو شهر اول کسایی بودید که بر علیهش بودید والا امام زمان می دونه چه خبره نمیاد به نظر من اگر مخاطب شما با امام جمعه امثال شما بوده حقتونه خوب شما هم همت کنید اگر کلید در پایگاهتونو گم نکردید بچه هاتونو جمع کنید یک مراسم بزارید تو مزار شهدا خدا بیامرزه آقا جعفر دادارو و مرحوم محسن منفرد نعمتی که روز آخر محرم در مزار شهدای مامونیه زیارت عاشورا می خوندند خوب شما هم بکنید چرا اینجور دارید می سوزید
بعد اگر دوستان ما هم تو لاین و وایبر هستند یا کار دیگه انجام می دهند به ما ربطی نداره وظیفه ما یک تذکر ه و بس بعد در ضمن تو کجا اومده لاین و وایبر حرامه میشه بگید از کجاتون در اوردید شما دارید می سوزید که چرا مسجد خالی شده شما تصمیم گیری نمیخواد بکنید ما خودمون بلدیم و با افتخار کلیه مراسماتمون در کنار شهدای گمنام هست از کجا می دونید فقط در تو پارک سر جاده فقط مراسم داشتیم حرف مفت میزنید می تونیم میگیریم اگر داره می سوزه بگیر جلو پنکه به کسی مربوط نیست

الان این کامنت ربطی به من نداشت، ولی تو که از اول میدونستی منظور بچه ها کیه، چرا اینجوری دایه دلسوز تر از مادر شدی ؟؟؟؟
همونجور که به اونا گفتم، به تو هم میگم،‌یواش تر

حمید کاظمی اصل چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 10:06

بازم سلام،یه مسئله یادم رفت بگم برادر محترم آقای بچه مسجدی خواهشاً ملاکتون برای شناخت افراد این نباشه که عضو خانواده شهدا،جانباز و یا ایثار گر هستند یا نه چون خداوند در سوره حجرات میفرمایند:إِنَّ أَکرَمَکُم عِندَ اللَّهِ أَتقاکُم(گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست) اگر هادی کاووسی آدم خوبیه نتیجه تلاش خودش بوده نه پدر و برادران گرامیشون

درسته

حمید کاظمی اصل چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 11:50

به قول جناب خان الان بیام براتشخصاً آدمی نیستم که الکی و برای خود شیرینی تعریف کنم جاش انتقاد میکنم و جاش تعریف

خونسردیشو حفظ کن

بچه مسجدی چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 19:38

امام جمعه ک فقط بلده بیاد چپ و راست تو نمازجمعه بگه تقوا.
بابا راه انداختن کار مردم هم جزء تقواست دیگه. چارتا جوون رو بکشونی تو مسجد خدمت ب خلق نیست؟ بابا شبای قدر ب خدا بهترین فرصت برای جذب جووناست.چون تقریبا همه با هراعتقادی ک داشته باشن کمِ کم تو نمازجماعت میان و تو سخنرانی و قرآن ب سرگرفتن حضور دارن. امام جمعه که هزاردفعه گفته جوونای شهر را دریابید مسجدیشون کنید با رفتن ب پارک شهدای گمنام اونم تو شبای قدر اونم با سخنرانی هایی ک خیلی مثلا جوون پسنده! حضرت عباسی چجور میخواد چارتا جوون رو مسجدی کنه؟؟ چرا حرف زدن رو خوب بلدیم؟؟ مگه انسان با تقوا نباید حرف و عملش باهم بخونه؟؟ امام جمعه باتقوا بسه دیگه.چرا ما که از بچه مسجدی های مأمونیه ایم برای چارتا کار فرهنگی کردن پدرمون دربیاد اما امام جمعه و مسئولای دیگه نیان بگن بچه ها مشکل دارید یا نه؟ البته میدونم دوربین ک بیاد توی کارامون همه این مسئولا پیداشون میشه.
حضرت عباسی از وقتی امام جمعه اومده مأمونیه چن نفر جوون رو کشونده تو مسجد؟ باز خدا پدر این خانواده های همایون رو بیامرزه ک اگه نبودن خدا میدونه مسجد صاحب الزمان کارش ب کجا میکشید. فکر میکنم پارسال بود این عالمی ک آورده بودن مسجدصاحب الزمان اسم شریفشون یاسر بود ما بهش میگفتیم شیخ یاسر.
این شیخ یاسر یک ماه اومد مسجد رو کلا متحول کرد.خدا پدرش رو بیامرزه.
آقای امام جمعه شما که چند ساله تو مسجد صاحب الزمان هستید تونستید ب اندازه این یکماهی که شیخ یاسر تأثیر گذاشت تو این مسجد تأثیر بذارید؟؟؟؟
من هیچ نسبتی با شیخ یاسر و خانواده های محترم همایون ندارم امـــا

تفاوت را احساس کنید

عالم با تقوا به این میگن نه به بعضیا.

یاسر نادرعلی ، داماد حاج ابوالفضل همایون

حمید رضا پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 04:18

سلام بهرام جان چون تو دستور دادی که دیگه بحث نکن منم میگم برروی چشم .بابا لااقل عکس بزار حال کنیم به آدم جون میده واقعاآآاااااااا هنرمندی عکس بزار تا خطاهای مسئولین از یادمون بره دوست داریم هوارتا

حمید کاظمی اصل پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 08:38

سلام برادر همایون،جات خالی دیشب در جوار حضرت معصومه(س)نائب الزیاره همه بودم،ساعت از یک بامداد گذشته بود رسیدم مأمونیه،به سیصد چهارصد متری زمین تعزیه که رسیدم دیدم خیابون پر از ماشین و آدمه،افق دیدمو بردم جلوتر دیدم این ماشین ها و جمعیت تا مسجد صاحب الزمان ادامه داره،اولش ترسیدم گفتم نکنه بازی والیبال ایران-آمریکاست دوباره به ما نگفتنیه کم که اومدم جلو دیدم بله دارن تعذیه می خونن،آقا چه جمعیتی اومده بود برای تماشای تعزیه یه نگاه انداختم به ساعتم با خودم گفتم جل الخالق من تا حالا فکر میکردم مردم ساعت یک خوابند.آخه از شبای احیا به اینور عذاب وجدان گرفته بودم که این چه کاری بود که ما انجام دادیم؟چرا مراسم شب احیارو تو پارک برگزار کردیم؟با خودمون فکر نکردیم مردم مریض دارن یا شاید دارن استراحت میکنن؟هیچی دیگه از دیشب تا حالا یه کم از عذاب وجدانم کم شده.خواهشاً پیگیر باش قارداش جان

پیگیری شد همون دیشب، خود اونی که مسئول تعزیه بود گفت صدا رو متمرکز کردیم وسط و از ساعت ده و نیم به بعد صدا رو کم کردیم(به نسبت معمول)
خوشگل پدر، اصل قضیه احیا چیز دیگه بود
شما پستای دیگه منو هم بخون، کم به داخل شهر مامونیه گیر ندادم

حمید کاظمی اصل پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 10:11

خوشگل پسر!!!بسم الله!!!من الان سن یک بابای خوشگلو دارم نه پسر.در هر صورت ساقول داری برادر،تقریباً همه ی پستاتو می خونم و قبول دارم نسبت به شهرستان یک طرفه قضاوت نمیکنی فقط کامت قبلو گذاشتم که ببینم تو جریان بودی یا نه.و من الله توفیق

خشگل پسر به خشگل پدر تغییر مضمون داده شد

دوست پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 14:25

بابا بیایید بیرون ول کنید قضیه رو فیصله بدید آقا کاظمی تمامش کنید

من باس تمومش کنم اقای کاظمی یه دونس

بچه مسجدی پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 15:05

عزیزان ما میگیم مساجد داره از محوریت خارج میشه
درسته صدای تعزیه،هیئت و... تا نصفه شب بیرون پخش بشه مشکل شرعی داره.جنبه حق الناسی شاید به خودش بگیره. اما چیزی که داره کم کم معضل میشه اینه که اگه اینطور پیش بریم بخواهیم یا نخواهیم مساجد راکد میشه و میره تو مهجوریت.
(البته ان شاء الله نمیزاریم به اونجا برسه)
داش بهرام تکی ب خدا

بلی درسته، چاکرات

عباس دهقانیان پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 16:43

سلام علیکم و رحمه الله
باتشکر از وبلاگ خوبتون و از زحمات و فعالیتهای زیادی که در زمینه های فرهنگی و هنری انجام میدهیدو باقبولی طاعات و عباداتتون بهرام جان باید عرض کنم خدمتتون که حق باجنابعالی است حتما اگر مسجد برگزار میشدجمعیت بیشتر از این ها حضور پیدا میکردندو معترض هم داشتیم ولی به شهدا قسم ما دوسه نفر هرکاری که بگی انجام دادیم به جایی رسید که تصمیم گرفتم مستقیما به پیش امام جمعه بزرگوار برم و چون تعدادمون زیاد بود روحانی مسجد رو که حاج آقا زارع باشه به نمایندگی فرستادیم و جواب حضرت منفی بود و چون ایشان نماینده آقا و بزرگ ما بودند چیزی را میدانستند که ما نمی دانسیم اطاعت امر کردیم و شکر خداوباعنایت امیرالمومنین و خداوندمتعال مراسم به طرز (احسن)با موقعیتی که در آن زمان داشتیم برگزار شد
ومن الله التوفیق

خدا به شما و همراهانتون اجر کافی و وافی عنایت کند

سلام علیکم
بنده به دلیل حرفی که جناب همایون گفتند قصد داشتم که دیگر به این وبلاگ سر نزنم اما دلم نیومد.
رفتن به مساجد در صبحها و شبها از جمله جهاد در راه خدا می باشد.پیامبر اکرم(ص)
آقای هادی کاوسی شما بچه محل ما بودید و همه خانواده شما را به خوبی می شناسم پدر عزیز مرحومتان و برادران شماو برادر مرحومتان همگی مسجدی بودند و صد البته هنوز هم هستند. به گمانم کمی دارید تندروی می کنید و به جای دیگران پاسخگو هستید شاید امام جمعه محترم اصلا این مطالب را نخوانده باشند و اصلا به وی اطلاع رسانی نشده باشه. اما دیدن مسجد خالی صاحب الزمان که شما نیز چندین سال پیش در ان حضور پیدا می کردید(الان را اطلاع ندارم)واقعا نگران کننده بود.زمانی من و برادر گرامتان حسن آقا به همراه سایر دوستان در سن 16 یا 17 سالگی مسجد را غبار روبی می کردیم و آماده ماه رمضان می شدیم شما طفلی بیش نبودید اما همان زمان مسجد جای سوزن انداختن نبود مرحوم محسن منفرد که شما نام وی آوردید در شبهای احیا بستنی پخش می کردمن نمی خواهم به گذشته برگردم و بسیاری از مطالب را بازگو کنم اما شما کمی به گذشته برگردید
بنده آقای کاظمی را حداقل به اسم نمی شناسم اما شهرک فاطمیه از کجا پیدا شد و ما متوجه نشدیم سابقا به آنجا زمین شهری می گفتند و حال چه کسی چنین اسمی را گذاشته والله اعلم.
ما که منکر برگزاری مراسم در جوار شهدا نیستیم چون اگر شهدا نبودند که الان نمی توانستیم همین احیا را در مساجد بگیریم چه برسه به پارک .اما هر چیزی زمان مختص خود را دارد مساجد از قدیم الایام مملو از عاشقان روزه دار و قرآن به سر گیران بوده.
والسلام
روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه

شهرک فاطمیه تو ایالتی در قسمت شمال شرقی شهر مامونیه هست البته خب جز عده ای قلیل که دست و پا میزنن که بگن شهرک، بقیه اونجا رو به "زمین شهری" میشناسن
در ضمن، بیخود میکنی نیایی

قاری قرآن پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 16:52

سلام علیکم
بهرام جان تو مغازت چایی برای ماهم هستش بیاییم راستی مغازت چه نوع مغازه ای هست من جای شما بودم دوتا عکس از مغازم میزاشتم بالاخره کاسبیه دیگه

به دل نگیریها مزاح کردیم در ضمن تشکر از عکس های قاری مصری و استاد صفری که گذاشته بودی

مغازه برا شما علاوه بر چایی، نبات هم هست قدمتون رو چشای ما

شهرک فاطمیه جمعه 26 تیر 1394 ساعت 10:30

اسم من رو مسئولین شهرک فاطمیه و سازمان تبلیغات و اوقاف و .... بدلیل این که اسم مسجد شهرک هم مسجد فاطمه الزهرا هست گذاشتن شهرک فاطمیه البته ((بااجازه ی شماو مخصوصابااجازه ی روابط عمومی هیئت عاشقان ثارالله )) در ضمن بدنیست یک سری هم به من بزنید چون زمانی که حاج آقا یزدان دوست در مسجدحضورداشتند((نماینده مسجد و بچه هاش ((بیچاره ها))یک ماه بودداد و فریاد میکردند اسم من عوض شده و تبدیل به شهرک فطمیه شده است)):
((((((((((((بچه های شهرک پرچم رو بگیرین بالا)))))))))))

:)))) شما خوبی

امیر جمعه 26 تیر 1394 ساعت 14:39

سلام این چقدر میخاد اسم و رسم پیدا کنه در ضمن اسم هیات عاشقان ثارالله واسه دهنت بزرگه حواست باشه داری چی میگی به سازمان تبلیغات باشه میخاد خیلی کارها کنه ولی نمیتونههههههه

شهرک فاطمیه شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:38

امیرجان باید خدمت جنابعالی عرض کنم :
اولا:سازمان تبلیغات نمیتونه چون سازمان تبلیغات تازه به این شهر اومده و مردم وظایف سازمان رو نمیدونن و فرهنگ پذیرش آن رافعلا قبول نکردند امیرجان وظیفه ی مردم این است که سازمان هارو در رسیدن به اهدافشان یاری کنند بالاخص سازمان های مذهبی رو نه این که بخواهند بدتر دست و بالشان را بگیرند در جواب اینکه (( میخاد خیلی کارها کنه ولی نمیتونههههههه))ثانیا
من به هیئت عاشقان ثارالله توهین نکردم وخدا زحمت کشان این هیأت و هیأتهای دیگر رو حفظ کنه فقط اگرجنابعالی نظر روابط عمومی هیئت راخوب بادقت میخوندین این رو نمیگفتین ایشون فرموده بودند ((شهرک فاطمیه از کجا پیدا شد و ما متوجه نشدیم سابقا به آنجا زمین شهری می گفتند و حال چه کسی چنین اسمی را گذاشته والله اعلم)) برای اطلاع رسانی به روابط عمومی هیأت گفتم وپدرکشی با هیچ کسی راندارم چه برسه به هیئت اباعبدالله الحسین....ثالثااگربچه هیئتی هاودوستداران نام حضرت فاطمه بخواهند و بگویند شهرک فاطمیه افراد عادی نیز خواهند گفت و تحقق پیداخواهدکردچون نام مادراربابمون هست بایدافتخارکنیم
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محله فاطمیه
سازمان تبلیغات کیه آهاااا ، اقای دوربینی رو میگی ؟؟؟

سلام علیکم
اول اینکه عید سعید فطر را بر همه روزه داران عزیز و زحمت کشان این مرز و بوم تبریک عرض می نمایم
برادر کاظمی بنده شما را نمی شناختم اما امروز هنگام نماز عید سعید فطراز دور شما را زیارت کردم و شما را به معرفی کردند.
در خصوص نامگذاری شهر، شهرک و حتی محله ضمن ارادت نسبت به آقای یزدان دوست که با هم ارتباط نزدیک و بسیار دوستانه ای داریم(با توجه به حرفهای امیر که این حرفها زده)باید عرض کنم در حوزه اختیارات ایشان نیست و ارگان و یا ارگانهای دیگری مسئول این کار هستند ضمن اینکه بنده سالهاست اگر مورد مقبول خداوند و خانم حضرت زهرا واقع شود نوکری این خاندان را داشتم و به آن افتخار می کنم و مشکلی از بابت نام آن منسوب به خانم حضرت زهرا سلام اله علیه ندارم اما هر کاری قاعده و قانون خود را داره و همینطور نمیشه برای هر محله ای نامگذاری کرد موفق باشید به قول خودتان:
والسلام علیکم ورحمت الله و برکاته
بهرام جان من نوکرتم
سعی کردی تصویر برادری کنی اما نشد
کار محمد عالی بود با بشکه
روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه

عکستو که گذاشتم و نوشتم این کیه، میفهمی که هیچ چیز از دست من در نمیره

امیر شنبه 27 تیر 1394 ساعت 12:24

آقای دوربینی و کارمند دوربین بدست البته تمام مسئولین شهر دوربین دارند

ع د شنبه 27 تیر 1394 ساعت 19:53

سلام
بچه ها از امروز شیطون دست و بالش بازه مواظب خودتون باشیدکارتون رونسازه
راستی بیچاره حمید کاظمی این وسط وسیله ی مورد سوال شماها قرار گرفته یک جمله که میگه هزاران سوال در مقابل حضرت قرار میگیره
حمیدجان خیلی مخلصیم کمک خواستی هستیما
بهرام جان جواب فراموش نشود

ع د شنبه 27 تیر 1394 ساعت 20:07

تمام مراحل قانونی نام شهرک طی شده
آقای به قول شماها دوربینی فکر کنم تاحالا یه چندتا گونی عکس از محله ها و مراسمات انداخته و جمع کرده ایشون تخصص عجیبی در جمع کردن عکس داره
ولش کنیدکار به این سازمان نداریم تمام

دوست شنبه 27 تیر 1394 ساعت 21:10

باسلام خدمت همه ی دوستان از اقا حمید و هادی امیر و غ.ن تا بهرام حان خدایی انتقاد بهرام بجاست کار از دردم گذشته کسی میگه برای حضور جوونا تو مسجد باید نمازو جذاب کرد حال چجوریشو من نمیدونم یا میگه برای جذب جون پول لازم نیست (حالا بماند برای نماز خواندن پول لازمه)اما دوتان نگاه کنید ببینید بحث از کجا به کجا کشید از احیا به اسم یه شهرک ماشاا... همه صاحب فن ونظر حال اسم شهرک مناسب نیست اما باید تقدیر کرد از کسانی که اسم فاطمیه رو گذاشتن و بهتر بگیم محله فاطمیه تا یکم جو بخوابه خداییش تمامی دوستان محله فاطمیه مخالف این امر بودن اما زورش زیاد و نمایندگی نماینده ولی فقیه استان تو شهرستان و حرف بزنی با اینکه دارن نظر خودشونو به رهبری میچسبونن ام سری انگ ضد ولایت فقیه بهت میزنن مراجعه شود به سخنان حضرت اقا با دانشجویان قسمتیش اینجاست(ک نکته‌ی دیگر گفتند که کسانی به عنوان نماینده‌ی رهبری از زبان رهبری حرف میزنند. خب، من خودم هنوز که الحمّدلله زبانم از کار نیفتاده؛ حرف خود من که مقدّم به حرف آنها است. آنچه من میگویم، حرف من آن است؛ کسانی هم که حرف میزنند -نمایندگان رهبری و منصوبین رهبری و مانند اینها که تعداد زیادی‌اند- از قول رهبری نمیگویند؛ این را توّجه داشته باشید. در همین مسئله‌ای که بالخصوص اسم آوردند، آن کسی را که اسم آوردند، آن کس حرف خودش را زده بود؛ از زبان رهبری چیزی نگفته بود. بنده هم حرف خودم را زدم؛ هم قبل از آن، هم بعد از آن؛ خب، شما حرف من را از خود من بشنوید. بله، ممکن است یک نفری جزو منصوبین رهبری هم باشد، درباره‌ی فلان مسئله یک عقیده‌ای خلاف رهبری هم داشته باشد، هیچ اشکال نداردhttp://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=30255) خداییش چقدر درد امام جمعه شهرستان یه جلسه با جوونا نداره تا حرف دلمونو بزنیم مگه کیه حضرت اقا که جونم فداش با توجه به رهبری جامعه حداق تو ماه رمضون هفته ای دو تا دیدار داشت اما اینا چی؟ جوون راحت میاد از رهبرش سوال میکنه هیچ گونی هم نیسکه ببرنشحال میای با یه مسئول صحبت کنی گونی و تهدید و ....میان سراغت بهرام اصلا اسمی از فاطمیه نیاورد که بگه اونا مراسم گرفتن روی صحبتشم با امام جمعه بود واعتصمو بحبل الله....اما هادی حمیدم بگه عید تو حق خوردن نداری چون باید حضرت اقا اعلام کنه پس بصیرت کو فردا فک میکنن حمید مرید جمع میکه زده توکار ادیان کذایی بدبختا تو گونی میبرن حواست باشه بهرام دمت گرم انتقاد سازنده یعنی همین

دوست شنبه 27 تیر 1394 ساعت 21:13

در اخر حرفو از زبون خودمون بنویسیم بهتره تا نظره خودمونو بگیم بعد بنویسیم روابط عمومی هیات جالب نیست

قاری قرآن شنبه 27 تیر 1394 ساعت 21:50

بهشت را احساس کن
بچه ها به خدا دنیاخیلی زودگذره بیایید قدر این روزها روبا بحثهای شیرین و دلگرمتون که نشان دهنده ی علاقه به آقامون هست روبدونیم اگر فکرش رو بکنید زیاد بگذره تا صد سال نشده ازاین دنیارهایی میابیم و به انسان های بازگردانده شده میپیوندیم خداکنه بااعمالمون بتونیم قلب مهدی زهرا رو شاد کنیم در ضمن بچه ها (((((نکنه نمازهای صبحمون رو سبک بگیریم یا فراموش کنیم)))))امام محمد باقر به پسرشان فرموده بودند اگر 40روز ریاضت کنی ولی یک نماز صبحت قضا بشود ضرر کرده ای بیایید کمی به این مسأله بیشتر فکر کنیم و در فطرت ثانی قرار بگیریم به کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود امید وارم آقابهرام عزیزم این نظر یا نکته رو هرچه زودتر برای درک فاصله ی کوتاه دنیا و رسیدن به آخرت در سایت قرار بدهد درضمن نظراتتون رو اعلام کنیدمشتاقم بدونم

حمید کاظمی اصل یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 16:55

سلام خدمت حاج،کربلایی و مشهدی شیخ بهرام همایون و همه ی عزیزان،چه اونایی که از من خوششون میاد چه اونایی که خوششون نمیاد.در هر صورت من مخلص همه ی کسایی هستم که قدم تو راه پر فراز و نشیب(پر حاشیه)فرهنگ این شهرستان میذارن.اولاً خواهشاً نظرهای خودتون رو با اسم و فامیل بگذارید ، خود من به شخصه هر نظری که میذارم با نام کامل میذارم چون ترسی از فاش شدن اسمم ندارم ، یعنی کار خلافی نمیکنم که بترسم ثانیاً همه بچه های این شهرستان هستیم و با اتحاد خیلی کارهای مهم و اساسی میتونیم برای بالا بردن فرهنگ شهرمون کنیم پس خواهشاً از هر صحبت و کاری که باعث خدشه دار شدن اتحاد بین مردم میشه بپرهیزیم.و من الله توفیق

سلام عزیزم، با تک تک صحبتات موافقم، از سرش تا تهش

علی دایی یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 20:31

سلام
بهرام جان در حال هضم کردن جمله ی ( با تک تک صحبتات موافقم، از سرش تا تهش )هستم این تک تک رو تازه یاد گرفتی واستا بابا جو جواب دادن بر ندارتت شوخی کردم
حمیدجان مخلص شماهم هستیم چشم مایی یه موقع اگر بچه ها حرفی زدن معنیش دوست نداشتنت نیست واعتصمو بحبل الله جمیعا
همه ی بچه ها حرف ها و نظراتتشون درست است

جو ؟؟

حامد اسدشیر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 03:03

سلام.
بنده به یک جمله بسنده میکنم...
سنی ها دنیا رو دارند فقتح میکنند
ما بچه شیعه ها هنوز تو کف اتحادیم
والسلام
خدمت امام جمعه ی محترم هم ارادت داریم
هرچه بگندد نمکش میزنند وای بروزی که....
بیخیال یاعلی

حمید کاظمی اصل دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 09:25

سلام و خداقوت حضور محترم شیخ بهرام،علی دایی عزیزو تبریک بابت سرمربی گری صبای قم و ایضاً دوست قدیمی و گلم حامد اسدشیر(دوست دارم)و اما بعد،خدمت حامد جان عارض بشم که وقتی حرف از اتحاد میشه مقصود این نیست که ما بچه شیعه ها متحد نیستیم نمونه ی بارزش هشت سال جنگ تحمیلی که ایران با اتحاد مقابل جمعیت عظیمی از سنی ، سلفی ، تکفیری ، یهودی ، مسیحی ، بودایی ، لاییک و... ایستاد و پیروز شد،حرف اصلی من اینه که شیطان همیشه به دنبال تفرقه بین ما بچه شیعه هاست پس باید همیشه آماده باشیم و متفرق نشیم.حضرت علی (ع) درباره اهمیت بسیج نیروها و پرهیز از تفرقه فرموده‏ اند: «باید از تفرقه پرهیز کرد چراکه افراد تکرو و جدا شده، دست‏خوش امیال شیطانى مى‏شوند، همچنانکه گوسفند تک‏ افتاده طعمه گرگ مى‏شود». و یا فرمایش دیگر ایشان که می فرمایند:«مبادا در دین خدا تردید و تلوّن و اختلاف از خود نشان دهید که همانا اجتماع و همبستگى در آن‏چه از حق مورد کراهت شماست، از تفرقه در آنچه از باطل مورد محبت شماست بهتر است».

سید یوسف دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 10:10

آقای علم الهدی چیکار کنه که توی این کوره دهات شده امام جمعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(از فرمایشات خودشونه ها)
بگو دیگه بهرام

عی بابا سید خود دار باش

هادی کاوسی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 08:19

هیئت عاشقان ثارالله تسلیم حرفت کاملا قبول اونروز یکی از دوستان و از همسایه های گل و صمیمی کاملا توجهم کرد شاید دوست عزیزم اقای کاظمی هم اون حرفارو بشنوه نظرش عوض بشهدر هر صورت تسلیم

هادی کاوسی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 08:27

واما شهرک فاطمیه
خدمت آقایون عارضم که بنده خودم از کسایی بودم که موافق به گذاشتن شهرک زمین شهری به شهرک فاطمیه بودم بعد خیلی هم از دوستان حمایت کردم ولی باید بگم آهای اونایی که دم از شهرک فاطمیه می زنید خدایی چند بار سراغ مراحل قانونیش رفتید نه بگید چکار کردید چرا الکی جو درست می کنید چند تا جوون ناپخته رو وارد حاشیه ای می کنید که خودتون یک بار سراغ مراحل قانونیش نرفتید خواهشا برید کنار بس کنید جو سازی نکنید همون روحانی محترمی که می گید یزدان دوست یکیتون قبول ندارید حالا دارید ازش ماهی می گیرید بس کنید این دردی بود تو سینه ام باید میگفتم با کسی هم خرد و بردی ندارم و از کسی هم نمی ترسم حرفمو می زنم خواهشا دیگه نگید شهرک فاطمیه عالم های بی عمل یا علی

مطمئنم چوبی، پاره آجری، میل گردی، یه چی خورده تو سرت که یه دفعه 180 درجه برگشتی

هادی کاوسی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 08:34

آقا تو اونجا که من مطلعم هیچ مراحل قانونی طی نشده چون هیچ نهادی و سازمان به اسم شهرک فاطمیه نمی شناسه همش چرته مگر این که آقایون دوباره دلواپس بشن کاری بکنند

هادی کاوسی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 08:59

راجع به تعزیه هم که تو مامونیه برگزار شد خیلی عالی بود بنده یکی از تماشاگراش بودم و باید از بچه های خورشید آباد تشکر ویژه کرد عالی بود تو منطقه تک بود خدایی خداوند قبول کنه بعد از آقا بهرام گلایه دارم که چرا عکس از این مراسم تصاویر تهیه نکردند بعد تو این شهر این همه سر صدا الکی تولید می کنند آخرشم به اسم کار فرهنگی میزنند بس کنید بابا خیلی عال ادامه بدیدتمام

خشگل، از اونم عکس تهیه کردم، آپلود کردم، میزارم قربون شکل ماهت

هادی کاوسی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 10:11

نه چیزی به سرم نخورده هیچی خیلی از چیزها هست که میخوام بگم ولی به موقعش حواستون باشه من با همه دوستم و رفیق ولی حقیقت رو میگم

خاله خرسه رو میشناسی ؟؟؟ تو عمو خرسه ای، رفاقتت ُ میگم

شهرک فاطمیه چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 01:38

خدمت آقاهادی سلام دارم
نام شهرک فاطمیه رو یکی از مسئولین مسجد فاطمه الزهرا که اگر اسمشون رو بگم ؛آقارا وارد ماجرا کردم یک شب در مسجد مابین نماز مغرب و عشااعلام کردند که اسم زمین شهری تغییر به شهرک فاطمیه کرده است و اگر اشتباه نکنم چندتا از نفرات هیئت امنای مسجد به یک سازمانی رفته بودند و علنی کرده بودند وحتی یکی عزیزی در مسجدشهرک چند روز بعدهواسش نشد حالا نفهمید گفت زمین شهری و یکی ازمسئولین با تأکیدی به این عزیز نام شهرک روگوش زد کرد برای صحت حرف میتونی بری پیش یکی از هیئت امناو ماجرای رسمی شدن رو بپرسی
به قول شما چرت نیست میگی چرته نه در ضمن بنده تواین دنیا اگر خودم رو قبول نداشته باشم حاج آقا یزدان دوست را قبول دارم
واز قصد نامم رو شهرک گذاشتم چون اگرگردنم بره تو قضاوت عدالت رو کنار نمیذارم و تقریبا اگر اشتباه نکنم مثل بهرامم چون چند روزپیش بابام تاریخچه ی خانواده ی محترم همایون را برام تعریف کرد حالا شماهم دستت رواز روی کیبرد خواهشا بردار و چشات رو هم باز کن چی مینویسی برو هم حتما ماجرارو
بپرس

اولا خیلی لطف بشه ، اسمش میشه محله فاطمیه ،
دوما آقای دوربینی، اع ببخشید آقای یزدان دوست چیکارس ؟

عباس دهقانیان چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 02:04

سلام علیکم
حامدجان قرآن واهل بیت دوچیز گرانبهاینددردست ماانسانهاولی به شرطی که باهم باشند و بدون دیگری زندگی فی الدنیا و الآخره امکان پذیر نیست
هرچندبعضی کارهای نفرت آمیزوکثیف میکنندولی فی الحال در درجه اول اتحاد مسلمین حرف اول رو میزنه شیعه و سنی باهم برادرندو ( شرط پیروزی مسلمین در جهان اتحادشون هست)لکن انسان جایزالخطاهم هست وبعضی از برادران اهل سنت هم در گمراهی آشکارا به سر میبرند خدا سربراهشان کند
انا هدیناه السبیل اما شاکرا و اما کفورا

انسان ممکن الخطاست

عباس دهقانیان چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 02:12

خدمت استاد عزیزو بزرگوارم که با نام (قاری قرآن) تو قسمت نطرات تشریف آوردید خوشامد میگم ولی استاد شما کجاواینجا کجا غافلگیرشدم وقتی از آقازادتون شنیدم شماهم نظر دادید مشتاق شدم نظرتون رو بخونم استفاده کردیم ممنونم که نظراتمون رو خوندید خوشحال میشیم از نزدیک زیارتتون کنیم انشاالله سری هم به زرندیه بزنید تشکر
ومن الله التوفیق

هادی کاوسی چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 09:24

هرکس هر چی دوست داره بگه بنده چیزی جز حقیقت نمیگم شما شوخی میکنی ولی حالا خاله خرسه یا عمو خرسه مردم مسخره یا بازیچه نیستند یک عده پاشند حرفی بزنند و کاری نکنند یک روز میگن شهرک فاطمیه پس فردا میگن کوی شهدای گمنام این رو بدونند اونایی که نمی دونند با برخورد قاطع کرد در برابر این اراجیف برادرحالا هرکس میخواد باشه

عهصنط

حمید کاظمی اصل چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 14:59

سلام
در یک شرکت بزرگ ژاپنی که تولید وسایل آرایشی را برعهده داشت یک مورد به یاد ماندنی اتفاق افتاد.شکایتی از سوی یکی از مشتریان به کمپانی رسید . او اظهار داشته بود که هنگام خرید یک بسته صابون متوجه شده بود که آن قوطی خالی است . بلافاصله با تأکید و پیگیریهای مدیریت ارشد کارخانه این مشکل بررسی و دستور صادر شد که خط بسته بندی اصلاح گردد و قسمت فنی و مهندسی نیز تدابیر لازمه را جهت پیشگیری از تکرار چنین مسئله ای اتخاذ نماید . مهندسین نیز دست به کار شده و راه حل پیشنهادی خود را چنین ارائه دادند:.... پایش (مونیتورینگ ) خط بسته بندی با اشعه ایکس ، بزودی سیستم مذکور خریداری شده و با تلاش شبانه روزی گروه مهندسین ،‌ دستگاه تولید اشعه ایکس و مانیتورهائی با رزولوشن بالا نصب شده و خط مذبور تجهیز گردید.سپس دو نفر اپراتور نیز جهت کنترل دائمی پشت آن دستگاهها به کار گمارده شدند تا از عبور احتمالی بسته های خالی جلوگیری نمایند. نکته جالب توجه در این بود که درست همزمان با این ماجرا ، مشکلی مشابه نیز در یکی از کارگاههای کوچک تولیدی پیش آمده بود اما آنجا یک کارمند معمولی و غیر متخصص آنرا به شیوه ای بسیار ساده تر و کم خرجتر حل کرد : تعبیه یک دستگاه پنکه در مسیر خط بسته بندی تا بسته های خالی را باد ببرد !!!
دوست داشتید بگید از داستان بالا چه نتیجه ای میشه گرفت؟

نتیجه اینکه تکراری بود و قدیمی

خواهری شیعه ازمأمونیه چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 16:50

با سلام و درود به شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی از هر دین و مذهبی
خدا قوت برادر همایون نظر جنابعالی و دیگر همشهریان محترم را در رابطه با مکان برگزاری مراسم شب قدر با دقت خواندم با احترام خاص به مقام والای شهدا همانطور که دوستان نیز اشاره کردند پیامبر بسیاری از امور را در مسجد انجام می دادند اصلا انقدر مسجد مهم بوده و البته هست که پیامبر وقتی به مدینه رسیدند اولین کاری که کردند ساخت مسجد بود. خوب شاید به قول دوستان بنا به دلایلی مراسم را در پارک برگزار کردند در این زمینه نظرهای زیادی داده شده است بگذریم. می خواستم وارد مقوله ای دیگر شوم ضمن سلام خدمت آقای کاظمی اصل برادر هیأتی، مسجدی ،پیرو خط امام و رهبری شما با مثال جنگ تحمیلی خواسته اید به برادر اسد شیر نشان دهید که شیعیان با هم متحد هستند به نوشته خود دقت کنید«وقتی حرف اتحاد می شه مقصود این نیست که ما بچه شیعه ها متحد نیستیم نمونه بارزش هشت سال جنگ تحمیلی که ایران با اتحاد مقابل جمعیت عظیمی از سنس ، تکفیری ، یهودی ، مسیحی ،بودایی ، لاییک و ... ایستاد و پیروز شد» در نوشته ی شما تناقضی آشکار وجود دارد ما نفهمیدیم بچه شیعه ها نمونه ی بارز در جنگ بودند یا ایران با اتحاد مقابل جمعیت عظیمی پیروز شد برادر گرامی فقط بچه شیعه ها نبودند که در جنگ تحمیلی مشارکت داشتند درست است که تعداد شیعیان در کشور بیشتر است ولی برادران اهل تسنن و مسیحیان و ... نیز در جنگ تحمیلی شرکت داشتند .بهتر است اظهار نظرهای خویش را با دقت بیشتری بنویسید بخصوص در این برهه از زمان که دشمنان ما سخت در پی تفرقه افکنی هستند ( ایضا قابل توجه برادر اسدشیر) یک کلام ما ایرانی ها با اتحاد در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کردیم و این راه را ادامه خواهیم داد..

بزرگوارین

شهرک فاطمیه چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 18:21

حرفهای من خیلی واضح هست و خطابم به کسی که خودش رومثلا نماینده مسجد میدونه نیست
چون اگر نماینده بود از این قضیه به طور کامل خبر داشت آقا هادی من اگر اسمم رو بگم شما به خاطر دفاع از نام شهرک و بچه مسجدی هاتعجب میکنی چون خودم یکی دو سالی هست با شماها رودربایستی رو کنارگذاشتم و از بچه هایی هستم که کوچکترین کار ناقص شهرک رو مورد انتفاد قرار میدم برو از هیئت امنا بپرس سخت نیست یک دقیقه کارداره بهرام جان من گفتم آقای یزدان دوست چون درآن زمان این روحانی بزرگوار پیشنماز مسجد شهرک بودنددرضمن برید ساوه جاده نور علی بیک ببینید به کجاها شهرک میگویندحال اگر بعضیها دوست ندارن شهرک بگند نگویند من دلم میخوادمثل شهید طیب برخورد کنم چون خوش ندارم تو نامه ی اعمالم به خاطر یه نام شهرک یا به قول شما محله دامن یک روحانی رو به وسط بیارم از این به بعد میگم روستا چطوره ؟ در ضمن چون مایل نیستم بخش نظرات رو تبدیل به اتاق چت کنم دیگه هم نظر نمیدم والسلام

محله فاطمیه

علی صادقی چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 21:54

حامدخوشتیبی لازم به گذاشتن علامت نیست

حامد عشق منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد