خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تسلیت

با اینکه دیر شده، ولی داش محمدرضا تسلیت میگم درگذشت پدرت رو

از خداوند متعال برای این عبد صالح ، علو درجات و همنشینی با مولا و مقتدایش

حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان، دوستان و

بویژه فرزندان خدوم ایشان صبرو اجر مسئالت دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
همشهری جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 23:35

با سلام .خدایش بیامرزد وروحش شاد

سلام علیکم
بنده هم درگذشت محسن آقای ریاض الحسینی را به فرزند و پدر و مادر و برادر گرامیشان حسین آقا رو تسلیت میگویم. به هر حال ما سال گذشته در ایام محرم و هنگام حرکت دسته سینه زنی و زنجیر زنی با ایشان ارتباط داشتیم و برخی هماهنگی ها را با ایشان و محسن وخشویی داشتیم خدایش بیامرزد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد