خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

بسم ربّ الشهدا والصدیقین

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ

نظرات 2 + ارسال نظر
امبر شنبه 25 مهر 1394 ساعت 23:32

عشق منی به مولا

شهرخوبان جمعه 15 آبان 1394 ساعت 14:36 http://mohamadsaedi.blog.ir/

سلام مهندس بهرام
چه خبر ؟ کم کم داشتم نا امید می شدم و نگرانی حاج ابراهیم را که خوندم گفتم تو. هم خدا راشکر که باز آمدی امسال در ایام سگواری هم دیده نشدید . ممنون تصاویر مثل همیشه زیبا بود دست مریزادی چند باره به جناب مهندس بهرام همایون کاربلد .مراسم تعذیه گروهای تغذیه شهرستان در حسینیه مسجد صاحب الزمان از پیشنهادات است . سلامت باشی و موفق

سلام، ماجراها داریم ما آقای ساعدی :))) ارادتمند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد