خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت دوم)

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت دوم)

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 80

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

** عکس ها اصلاح شد **

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارادتمندم، اگه بین تصاویر داخل تارنمای بنده عکس خاصی مد نظرتون هست

میتونید از طریق تلگرام  به آیدی : Bah_2634  که خود بنده هستم پیام بدید،

من رو در جریان بزارید تا عکس مورد نظر رو با کیفیت بالا تقدیم حضورتون کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم نیک بخش چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 15:41 http:/http://shahrezarand.blogfa.com

سلام بر بنده خدا رهرام خان همایونی
و اما بعد
در اینجا با چند کلمه و چند حرف از همه زحمتهای شما سپاسگزاری می کنیم که اینچنین برای شهر در ثبت گزارشات کوشش می کنید.خدا هم شما را به پدر و مادرت ببخشد و هم یک دوربین حرفه ای به شما ببخشد و شما هم این و ان عکسها را به مردم مامونیه و زرندیه ببخشید .
الهی آمین
در ضمن قسمت دوم تصاویر شبیه خوانی عکسی وجود ندارد یک بار چک نمایید

سلام مخلصم الهی آمین

عکسا پریده دوباره میزارم ، ممنون که گوشزد کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد