خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تسلیت

گفتـم کـه فـراق تـو نبینـم دیـدم

آمـد به سـرم هر آنچه می ترسیدم


تسلیت خانواده های محترم امین آزاد، آموزگار و ...


روی عکس کلیک کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر فقانی دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 18:05

خداوندهمه اسیران خاک را بیامرزد

سلام علیکم
من هم درگذشت این عزیز را به خانواده شهید امین آزاد تسلیت عرض می نمایم
در وبلاگ خود متنی انتقادی قرار داده ام که می توانید مطالعه فرمایید.
فکر می کنم زمان آن فرا رسیده باشد تا فکری عاجل در خصوص شهرستان گرفته شود
مساجد خالی از جوانان، اتفاقات و حوادث این چنینی، اعتیاد، بیکاری، ورود بی رویه به شهر از اقصی نقاط کشور، عدم پاسخگویی و عدم جلسات پرسش و پاسخ توسط مسئولین،و صدها سوال دیگر که بی پاسخ مانده و کسی جوابگو نیست متاسفانه نمی دانم چرا کسی به فکر نیست الان شما در ختم این مرحوم شرکت کنید و تصویر بردارید ببینید چند کاندیدا حاضرند همانطور که 4 سال پیش هم بودند اما دریغ از یک حرکت در صدد رفع مشکلات همه بنر می زنند و تاج گل می آورند اما دکتر امین آزاد مهندس چراغی و سایر عزیزان راه بازگشتی ندارند شاید اگر الان آنها در بین ما می ماندند ما دیگر نیازی به افراد غریبه در رأس کار نداشتیم اما باید سوخت و ساخت باید دوباره تلاش کرد تا جوانی برومند از این شهر رشد کند به تکامل برسد و اگر اجل مهلتش داد به فریاد شهر خاموش ما برسد
امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی غم انگیز در شهر نباشیم
با تشکر
مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه

غریبه سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 09:19

سلام من هم تسلیت عرض میکنم ولی واقعا باید این مسئولین پاسخگو باشند مردم مامونیه تاکی سکوت تا کی جاده رو بیایید یک نگاه بهش بندازید چه جوریه کریم اباد این گردو خاک هاشو نگاه کنید دید نیست اصلا بعد خانم دکتر میرگلوبیات تو دهه فجر میاد دو تا درخت کاشت سر کریم اباد رفت اونم به خاطر دهه فجر بود ولی فکر نکنم چون انتخابات هم نزدیک بودخانم فکر کرده مردم خرند پروژه های نیمه تمام آقای اسلامی رو اومده تو تیزر تبلیغاتی خودش نوشته که این کارهای منه ولی خدا وکیلی فکر نکنم یک بارم از این جاده عبور کرده باشه من از مزدم شهرستان خواهش دارم از این خانمحمایت نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد