خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

پوزش نامه 2

دوست عزیزی فرمودن چرا کم کار شدی ؟

ماهم خدمتشون عرض کردیم:

اونقدر چکشی باهامون برخورد کردن جمیعی از بزرگواران

که ما هم دیگه شدیم مثل بقیه

فلانی فلان کار رو کرد ؟ به من چه !

فلانی فلان کار رو نکرد ؟ به من چه !

فلانی خورد ! به من چه !

فلانی برد ! به من چه !

فلان جا رو فلان کردن ! به من چه !

فلان جا رو قراره فلان کنن! به من چه !

فلان فلان فلان !! به من چه !

کار من درج تصویره ، نوکر همتون هم هستم

بعضی چیزا لیاقت میخواد! بعضی جاها باید نباشی، با بودنت ارزش خودت رو پایین میاری!

بعضی ها لایق به درجا زدن هستن، نمیدونن که با وجود ماها اسم در میارن ، نمیدونن که با وجود ماها جامعه پویا میشه

بعدش هم ، ما 7 ساله داریم تو فضای مجازی و جامعه بحث سیاسی و اقتصادی میکنیم، قرار نیست بیاییم با یه آدمی که آخره آخره فعالیت سیاسیش ریختن فیلم "سنگسار ثریا" تو فلش مموری یکی از دوستاشه بحث کنیم که !

با خیلیا نباید اصلا بحث کرد! بحث کردن مهمشون میکنه

فی الحال ، خعلی چاکریم 

نظرات 1 + ارسال نظر
هیأت رزمندگان اسلام پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 22:30 http://sarallahzarand.blogsky.com/

سلام علیکم
بدبختی ما در جامعه اینه که همه در هر کاری دخالت می کنند. شما در یک جمع ببینید راجع به هر مسئله ای صحبت میشه علامه دهر میشیم و رگ گردن ورم می کنه و مثل کارشناسان بزرگ مشغول سخنرانی. اما در عمل اندازه.... حالیمون نیست.و فقط با عرض پوزش آروغ سیاسی می زنیم.
این درست که جامعه پویا در نقد و انتقاد صحیح و سازنده است اما باید گوش شنوا باشد زمانی که شما حرفی را در این فضا می زنید اما در عمل چیزی را دریافت نمی کنید و گاهاً بازخوردهای منفی می بینید همانند آب در هاون کوبیدن است. برادر شما به این مسئله واقفید که برای ما هم مشکلاتی به وجود می آورند اما ما سفت و سخت ایستاده ایم و مقاومت می کنیم و تا به هدف خود نرسیم دست بردار نیستیم این عمل ما گروهی است نه انفرادی.بنده از کلمه (( ما)) استفاده کردم نه (( من ))به قول معروف با یک گل بهار نمی آید. امیدوارم منظورم را به خوبی متوجه شوید
پیشاپیش سال جدید را به شما و خانواده تبریک می گویم
با احترام
مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه- شهر مأمونیه

قُربُنت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد