خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

آموزش HTML نویسی

تا به حال شده دوست داشته باشید قالب وبلاگتون رو خودتون تنظیم کنید؟ 

تا به حال شده کسی بهتون بگه قالب وبلاگ منو دست کاری کن و توش مونده باشید؟ 

مطمئنم اگه با اینترنت سر و کار دارید حتما از این جور موارد به پستتون خورده . . . .

  

 

در این قسمت من یه فایل پی دی اف آموزش HTML نویسی گذاشتم که خیلی ساده و البته پر محتوا این زبان وب نویسی رو توضیح داده . البته فایل های آموزشی زیاد هستن ولی من وقتی این رو خوندم واقعا جذبش شدم . 

نرم افزار های مورد نیاز: 

 1) Adobe Reader لینک دانلود : Adobe Reader 

        حجم:26.4 Mg

 لینک سایت منبع و پسورد فایل: www.p30download.com   

2) WordPad  سیستم  

 

دانلود کتاب آموزشی HTML : لینک دانلود    

      حجم : 1.85 mg

              لینک سایت منبع : http://www.ittutorial.ir   

 

تا به حال شده دوست داشته باشید قالب وبلاگتون رو خودتون تنظیم کنید؟ 

تا به حال شده کسی بهتون بگه قالب وبلاگ منو دست کاری کن و توش مونده باشید؟ 

مطمئنم اگه با اینترنت سر و کار دارید حتما از این جور موارد به پستتون خورده . . . .

نظرات 4 + ارسال نظر
رزا شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 17:05

عمارمهندس یا اقا کمکی چیزهایی که می نویسی خیلی کمکم می کنه

سعی میکنم هرچیزی که میزارم کمکتون کنه. شما لطف دارید

نمیگم شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 20:44

آقا دست درد نکنه گل کاشتی

سائل الزهرا شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 21:02 http://www.komeit.ir

ممنون جناب عمار بزرگوار . این یکی رو من واقعا هم دوست دارم هم لازم دارم .

سلامم داداشمممم عالییییی شدهه ایولللل چاکرریمممم لزین به بعد خودم مشتری دائمیتمم عجب شکلکایی دار ه ها هههه ایشالله به حقه فاطمهزهرا همیشه تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی(هزاران گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد