خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

معرفی ۸ سایت برای دانلود براش های فوتوشاپ

اگه با فوتوشاپ کار کرده باشید صد در صد بعضی اوقات از براش های موجود در خود فوتوشاپ کلافه می شید این مورد رو خودم تجربه کردم به خاطر همین گفتم یه کوچولو به طرفداران پروپاقرص فوتوشاپ یه حالی بدم . . . .

اگه با فوتوشاپ کار کرده باشید صد در صد بعضی اوقات از براش های موجود در خود فوتوشاپ کلافه می شید این مورد رو خودم تجربه کردم به خاطر همین گفتم یه کوچولو به طرفداران پروپا قرص فوتوشاپ یه حالی بدم . . . .

 

براش ابزاری است که هر طراح از آن برای منحصر بفرد کردن طرح خود استفاده می کند. این براش ها زمان ساخت یک طرح را به شکل چشمگیری کاهش می دهند و همزمان زیبایی طرح را چند برابر می کنند. در این مطلب به معرفی  ۸  سایت برای دانلود جدید ترین براش های فتوشاپ می پردازیم و امیدواریم این مطلب مورد پسندتان قرار بگیرد. 

 

blendfu 

 shizoo.frozen

 brushfed

 biorust

 valhalla-vania

 hybrid-genesis

 fractured-sanity

 aethereality

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد