خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

از بس ویندوز عوض کردم خسته شدم، چه کنم ؟!؟!

سلام ُ علیکم


 

چیکار کنیم که دیر به دیر وین عوض کنیم یا اصن عوض نکنیم ؟!؟!

 

اکثرمون با این مشکل رو به رو هستیم، مخصوصا توی ویندوز XP، بعد یه مدت خاص باید ویندوز سیستممون رو به دلیل سرعت پایین پاک کنیم و دوباره یه وین جدید نصب کنیم

 

اول دلایل اینکه چرا سیستم عاملمون بعد یه مدت خاص کارایی خودش رو از دست میده رو بگم :

 

1) نصب مسنجر ها باعث میشه تا یه سری از فایل های dll. روی پوشه Windows توی درایو C  نصب بشه که اکثرا به دست آنتی ویروس پاک میشه ، همین باعث میشه که متعلقات این فایل ها که مربوط به اجرای سیستم عامل هست پاک بشه و ویندوز اذیت بشه

 

2) نصب کردن برنامه یا بازی و سپس پاک کردنشون، موقعی که ما برنامه ای رو نصب میکنیم خیلی از فایل های سیستمی این نرم افزار میچسبه به فایل های اجرائی ویندوز و موقع پاک شدن میشه همون چیزی که نباید بشه، یعنی پاک شدن یه سری از پرونده های سیستمی

 

3) عدم استفاده از آنتی ویروس و فایروال جامع و آپدیت که خودتون مستحضر عواقب این کار هستید

 

حالا میخوام یه راهکاری ارائه بدم تا از شر وین عوض کردن های پیاپی راحت شید 

 

وقتی ویندوز جدید رو نصب کردید و تمامی نرم افزار ها و موارد مورد نیاز رو روش نصب کردید، توی قسمت User Accounts یه اکانت جدید برای ویندوزتون بسازید.

یعنی اکانتی که الان داخلش هستید میشه ادمین ، و اکانت جدید میشه Gust.

حالا از این به بعد اگه خواستید چیزی نصب کنید میرید تو اکانت ادمین

و وقتی هم خواستید کار کنید با سیستم برید توی اکانت جدیدی که ساختید

به همین راحتی

 

نحوه ساخت اکانت جدید توی ویندوز XP که خیلی راحته ولی توی ویندوز 7 رو توضیح میدم :

 

وارد کنترل پنل شده و گزینه User Accounts رو میزنید، پایین صفحه سمت چپ گزینه Parental Controls  رو بزنید، توی صفحه جدید گزینه Create a New User Account  رو بزنید و باقی مراحلش هم که معلومه

 

*** این کار باعث میشه شما موقع انجام فعالیت توی سیستم باعث فرسوده شدن فایل های ریجستری ویندوز نشید.

 

اگه سوالی داشتید در خدمتم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد