خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

آنتی ویروس Nod32 دارم ولی نمیتونم آپدیتش کنم، چه کنم ؟!!؟

سلام علیکم


خوبین؟ فرا رسیدن ماهی که حضرت رسول(ص) در آن به دنیا می آیند رو بهتون تبریک میگم 


خب بریم سر مشکلی خیلی از ماها با اون درگیریم و .... 

البته باید عرض کنم خدمتتون که بنده خودم به شخصه دارم از آنتی ویروس شیــد استفاده میکنم 

یه آنتی ویروس ایرانیه که قابلیت های بالایی داره، ازش راضی هم هستم ، برای دیدن سایتش هم از اینجا اقدام کنید 

این مشکل رو خیلی ها دارن، یعنی به خاطر اینکه شرکت ESET تغریبا اکثر سایت هایی که یوزر و پسورد آنتی ویروسشون رو رایگان ارائه میده رو بسته ... !


حالا ما چیکار کنیم ؟؟ بالاخره ایرانی هستیم و هیچ کاری واسمون نشد نداره ...

اصن کاری نداره ، شروع کنیم؟ 


خب پنجره اصلی آنتی ویروس رو باز می کنیم 


کلید F5 رو می زنیم تا پنجره محاوره ای  Advanced Setup بیاد

حالا رویه گزینه Web And Email  کلیک می کنیم 

بعد روی زیر شاخه Web Access Protection دوبار کلیک میکنیم تا زیر شاخه HTTP, HTTPS  نمایان شود

وقتی روی گزینه HTTP , HTTPS  کلیک میکنید در سمت راست صفحه عبارتی با این نام می

بینید :

Enable HTTP Checking 

تیک این گزینه رو بردارید و Ok رو بزنید 

همین ...

تموم شد ، حالا هر سایتی که بخواهید می توند برید، دیگه آنتی ویروس نمیتونه صفحه ای رو ببنده 

بهترین سایت برای دریافت یوزر پسورد روزانه Nod 32 هم اینجاست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد