خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

گـوشـی جدید خریدم ازش سر در نمیارم ، چه کنم ؟؟؟

ســلام و درود 


خیلی وقتا هست که ما گوشی جدیدی میبینیم، یا قابلیتی رو توی گوشی دوستامون میبینیم که تا به حال بهش برنخوردیم ...


یا تا به حال شده که دوس داشته باشید از جزئیات گوشیتون با خبر بشید؟

اخبار گوشی تون رو روز به روز بخونید؟

به قابلیت هاش پی ببرید؟

جدید ترین نرم افزار هاو آپدیت ها و ویجت ها رو ببینید؟

دوس دارید جدید ترین نرم افزار ها و بازی ها رو نصب کنید؟

خب من امروز یه انجمن بهتون معرفی میکنم که خودم حدود 2 ساله توش عضو هستم و واقعا تا به امروز خیلی چیزا ازش یاد گرفتم

برای مشاهده سایتش از  اینجا اقدام کنید

فرم ثبت نام انجمنش هم اینجاست

ثبت نام کنید و توی انجمن این سایت برید توی قسمت مربوط به گوشی و سیستم عامل مرتبط با گوشی همراتون 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد