خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

میخوام اتصال به اینترنتم رو متوجه بشم، چه کنم ؟!؟!

سلام و عرض ادب مجدد


خوبین؟


خب بعضی اوقات هست که اینترنتمون هی سرعتش کم و زیاد میشه، یعنی بالا و پایین میاد، آخه مستحضر هستید که اینجا ایــرانـه 


خب حالا من یه روش بهتون یاد میدم اتصال، سرعت و عدم اتصال اینترنتتون رو خودتون متوجه بشید...


توی ویندوز Xp توی نوار کشویی Start گزینه Run رو بزنید


توی ویندوز 7 هم توی نوار کشویی Start توی قسمت Search این عبارت رو سرچ کنید "Run" و روش کلیک کنید


حالا توی این پنجره کوچولویی که باز شده این عبارت رو بزارید:


Ping 4.2.2.4 /t 


ببینید، این کارکتری که نوشتم، باید تمامی فاصله ها و نقطه ها و ... باید رعایت بشه، یعنی قبل از / و بعد از 4 یه فاصله زده شده 


حالا اصن این 4.2.2.4 چی هس ؟ 


این DNS کشوری ایرانه، حالا بیشتر اپراتور های اینترنت مثل پارس آنلاین، شاتل، مخابرات و ... خودش بهتون DNS میده که می تونید به جای این عدد 4.2.2.4 اون DNS مخصوص به خودتون رو بزنید 


مثلا :



 ping 217.218.127.104 /t


حالا با زدن این عبارت یه صفحه مشکی رنگ Dos باز میشه 


اگه اینترنتتون وصل باشه با این تصویر روبه رو می شید:



از 4.2.2.4  پینگ می گیره 


ما با مقدار time کار داریم که هرچی بیشتر باشه یعنی سرعت اینترنت مشکل داره و هرچی کمتر باشه سرعت اینترنت میره بالا


حالا اگه اینترنت قطع باشه دیگه این عبارات رو نمیبینید و به جای اون با این عبارت مواجه می شید :

request Unreachable


یه زمانی هم هست که اینترنت انگار قطعه هاااااااااااااا ولی علامت قطعی روی Network توی نوار ابزار پایین صفحه دسکتاپ نیست

اینجور موقع ها با این گزینه رو به رو میشید : 

Request Time Out


خب همین 


حالـشـو ببـریـد 

نظرات 1 + ارسال نظر
منصوره یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 12:53 http://myasthnigravis.blogsky.com

سلام... من میخوام تو وبم فایل صوتی برای دانلود بذارم... میشه راهنماییم کنید؟؟؟ خیلی ممنون میشم...

سلام، خوبین؟ چشم، توی این پست دقیق بهتون توضیح میدم و توی وبلاگتون بهتون خبر می دم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد