خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

من میخوام تو وبم فایل صوتی برای دانلود بذارم... چه کنم ؟!؟!

سلام و عرض ادب 


خوبین ؟ 


خب بعضی اوقات هست که ما یه برنامه هایی داریم، یا فایل هایی داریم که دوس داریم توی وبلاگمون یا توی محیط نت به اشتراک بزاریم، ولی خب نمیدونیم از کجا شروع کنیم ، امروز (امشب ینی )میخوام اینو براتون توضیح بدم تا هم مشکلتون حل بشه هم شبهاتتون رو فراموش کنید .


خب ما برای اینکه بتونیم یه فایلی رو توی محیط اینترنت به اشتراک بزاریم ، لازمه که فایل مورد نظر رو توی یه هاست آپلود کنیم، یعنی بارگزاری کنیم ، حالا در ادامه انواع سایت هایی که فضای رایگان برای بارگذاری فایل روی اینترنت رو بهمون میدن روبهتون معرفی میکنم.


خب خوشبختانه سرویس پیکوفایل رو ما اینجا ازش استفاده میکنیم برای آموزشش که دوستانی که از سرویس بلاگ اسکای دارن استفاده می کنند رو تحت پوشش گرفته...


اولین قدم این که توی این سایت عضو بشید 


خداروشکر چون سرویس این سایت فارسی هست همه چیزش معلومه 


پس از عضویت توی این سایت توی نوار ابزار گزینه ارسال فایل رو میزنید


یه کادر محاوره ای باز میشه و ازتون میخواد تا فایل مورد نظر رو از داخل سیستمتون انتخاب کنید 


وقتی فایل مورد نظر رو انتخاب کردید و اوکی کردید ، این سرویس شروع به بارگذاری فایل میکنه 


پس صبور باشید تا کارش تموم بشه 


وقتی کارش تموم بشه و فایل شما رو بارگزاری کنه، بهتون یه آدرس میده 

حالا ما با اون آدرس کار داریم


شما وقتی اون آدرس رو لینکش رو توی وبلاگتون بزارید دوستاتون می تونند اون فایل بارگذاری شده رو دانلود کنن


به همین راحتی 


برای مشاهده لیست سایت های آپلود رایگان هم می تونید از اینجا استفاده کنید 


نکات مهم :


سعی کنید اسم فایل هایی که می خواهید بارگذاری کنید، قبل از بارگذاری اسم فایل رو انگلیسی بنویسید


سرویس آپلود پیکوفایل 300 مگ فضای رایگان بهتون میده 


فرقی نمیکنه فرمت فایلتون چی هست، نوشتاری، موزیک، تصویری و ... فقط حدالامکان زیپش کنید و بعد آپلودش کنید.



با تشکر از خانم منصوره که سوالشونو  از ما پرسیدن  

نظرات 3 + ارسال نظر
منصوره یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 22:29 http://myasthnigravis.blogsky.com

سلام خیلی ممنونم... لطف کردین... خیلی وبلاگ مفیدی دارید... لینکتون کردم
راستش من خودم یه چند باری امتحان کردم و همون آدرسی که از پیکوفایل میگیرم تو وبم کپی- پیست میکنم اما درست نمیشه... به هر حال ممنونم...

سلام، خواهش میکنم، خب اون قسمتی که مشکل دارید رو بگید تا بنده رفعش کنم

ملیکا یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 22:39 http://melika709.blogfa.com

نخندی ها سه ساعت داشتم میگشتم کجا نظر بذارم هر هر
وبلاگت خدایی قشنگه مخصوصا لینکات
شارژ نداشتم جواب اس رو بدم
لینکت کردم

چه کنیم دیگه استعداد داریم ولی حوصله نع

ملیکا یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 22:56 http://melika709.blogfa.com

تو زن زلیل بودنت شکی ندارم دادا جان
به جاش لینک خودمو دیدم ذوق مرگ شدم!
چاکراتــــــــــــــ

این همه تابلوئه ؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد