خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

میخوام پوشه هام رو حرفه ای مخفی کنم، چه کنم؟!؟!

سلام علیک !


خوبین؟ امیدوارم که روزگار به کامتون باشه 


بعضی اوقات ما یه پوشه ای رو داریم که دوس نداریم جلوی دید هر کسی باشه، دوس داریم مخفی باشه، ولی خب نه این مخفی بودنی که هممون میدونیم ...


امروز میخوام یه روش برای مخفی کردن حرفه ای فایل ها بهتون یاد بدم که کلی منو دعا کنید 


البته همین اولش یه نکته ای رو خدمتتون عارض بشم :


عواقب هرگونه استفاده خارج از شئونات اسلامی و بی جنبه بازی به عهده خودتون و خدای خودتون می باشد 


خب برای هیدن کردن یه فایل یه مراحل مشخصی رو پیش می رفتیم ولی خب من قبل از اون مراحل چندتا پیشگفتار بگم و مراحل خودم رو بگم بعد وارد هیدن کردن بشیم.


خب در مرحله اول پوشه مورد نظر رو Rename می کنیم و در قسمت نام کلید Alt رو نگه داشته و عدد 255 رو بزنید.


خب حالا میبینید که هیچی نوشته نشد و پوشه شما بدون نام شد، خب حالا ما اسم رو حذف کردیم، وقتش رسیده که آیکون پوشه رو هم از بین ببریم، برای این کار چه باید بکنیم؟


روی پوشه کلیک راست کرده و وارد Properties می شویم.


وارد تب Customize  شده و گزینه Change Icon رو میزنیم و یکی از اون گزینه های بی رنگ رو انتخاب میکنیم ( اگه اشتباه نکنم توی ردیف سیزدهم پیداشون کنید )


حالا اوکی کنید ... چی میبینید؟ مطمئنا چیزی نمی بینید 


حالا به Properties پوشه تون برید و هیدنش کنید 


دیگه هیشکی این پوشه شما رو نمی بینه 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد