خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

بـــاران

دیشب با خدا دعوایم شد


با هم قهر کردیم

 

فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد 


رفتم گوشه ای نشستم


چند قطره اشک ریختم


خوابم برد .....


صبح که بیدار شدم


مادرم گفت


نمیدانی از دیشب تا صبح چه "بارانی " می آمد ....

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 10:25

باز هم سلام
خدا انقدر بزرگ هست که با کسی قهر نمی کند فقط گاهی دلش از بندگانش می شکند. بندگانی که چند سال دنیا را گذرش را نمی بینند و عمر خود را هرگز تمام شدنی نمی دانند و بجای کسب توشه راه در پی حواشی هستند. بهرام جان بی نهایت به شما احترام قایل هستم و امیدوارم خداوند بر قلمت نوری عطا کند که جز حق ننویسی و دل کسی را نشکنی و فریب جنگ های روانی را نخورید.یقینا با بصیرتی که از شما مشاهده می شود امید است دیگر همسنگران را نیز در راستای رعایت ادب و اخلاق پسندیده چه در فضای مجازی و چه در سایر عرصه ها رهنمون باشید.امیدوارم روز به روز موفق تر باشید.امید است همچون پیام قبلی محرمانه بماند.
دیشب هم در انتظار امدنت بودیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد