خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

یه نکته ...

یه آقایی جدیدا فرمودن فلانی و فلانی و فلانی سابقه مدیریت ندارن و خلاصه از این حرفایی که زیاد می شنوید زدن دیگه . . .

 

خواستم فقط در خصوص آقای سعادتی به استحضارشون برسونم که یکی از معدود افرادی که کمال همکاری در خصوص شهرستان شدن زرندیه فعالیت های شبانه روزی داشتند، آقای علی سعادتی بودند.

از معدود افرادی بودند که پیگیر تعویض نام شرکت سیمان زرندیه(که با نام جعلی ساوه در حال توزیع هست) شده اند و هم اکنون نیز در ادامه قضایای این برنامه فعال هستند.

در خصوص مدیریت هم باید عرض کنم که سوابق وی اینگونه است:

-              مدیر و معاون دبیرستان ها

-          معاون آموزشی، اداری مالی، پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندیه

-          معاون آموزشی و امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

-          معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

-          دبیر مجمع آتیه اندیشان زرندیه

-          معاون کمیته راه انداز دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرندیه

 

که ایشون رو نمیشه گذاشت در کنار افرادی چون گلکار و  . . . . 

البته خب از اینجور افراد که اینگونه حرف ها رو میزنن انتظاری بیش از این نمیره

وقتی تنها دلیل بیرون رفتن از خانه خرید مایحتاج خونه باشه، دیگه نمیشه از این فرد انتظار داشت که از کاندیداها شناخت کاملی داشته باشن

 خواستم خدمت ایشون عرض کنم، اون زمانی که شما در صدد خرید تنقلات مدرسه بودید، کاندیدای مورد نظر سابقه معاونت در آموزش و پرورش شهرستان رو داشتن ...

 در خصوص کاندیداها هم باید گفت، زمان انتخابات همه از فعالیت های خودشون جهت ایجاد بستر مناسب استفاده می کنند، خوبه که موضع خودمون رو مشخص کنیم .

 

یا حق

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد