خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

بنی آدم ...

معلم : شعری که گفتم حفظ کنید رو بخون

دانش آموز: یادمون نیست ...

معلم : اولش اینه

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

دانش آموز: بــَــلد نیستیم

معلم:این شعر ساده رو هم نتونستی حفظ کنی؟!

دانش آموز: مشکل داشتم مادرم مریضه و گوشه ی خونه افتاده ، پدرم واسه بدهی زندونه و مخارج درمان مادرمم بالاست، من بیرون از خونه کار میکنم و باید کارای خونه رو هم انجام بدهم

معلم: همین؟باید شعر رو حفظ میکردی مشکلات تو به من مربوط نمیشه!

دانش آموز :

تو کز محنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد