خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

محفل انس با قرآن با حضور استاد فاروق (روایت تصویر)

محفل انس با قرآن که جمعه شب در مسجد علی بن ابیطالب برگزار شد با حضور قاریان منتخب و استاد فاروق قاری مدعو انجام گردید


مجری: حاج ابوالفضل روزبهی



حضور منتخبین شورای شهر در محفل انس با قرآن









نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم نیک بخش شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 11:30

با سلام
نماز و روزه قبول و دعایهای شما در شبهای قدر مورد قبول خدای رحمان باشد .از عکسها استفاده شد دست شما درد نکند از این کارها همیشه انجام دهید با این کار شما "مراسمها تا ابد حفظ می شودو هر وقت نگاه کنند یاد زرندیه و شما جوان پرتلاش می افتند و دعایت می کنند.

سلام حاجی فدایی داری خفـــــن ، قبول باشه

:( دلم خونه

دوستون دارم زیاد ♥ ♥ ♥

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد