خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)

علی را ضربتی کاری نمیشد...

گمانم ابن ملجم "یاعلی" گفت!  

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم نیک بخش چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 19:24 http://shahrezarand.blogfa.com

با سلام
دمت گرم من تعزیه خوان نیستم ولی تعزیه خوانها را دوست دارم .
اگر بتوانی یک وبلاگی برای تصاویر فقط تعزیه خوانها درست کنی نامت در طومار عزاداران اهل بیت ثبت و ربط می گرددو تا ابد این اثار می ماندو در جهان می دانند در زرندیه تعزیه قدمت دارد و دوربینی هست که انها را ماندگار کند.
یا علی مدد التماس دعا

چاکریم، چشم ، اتفاقا یه آرشیو گنده از عکسای تعزیه دارم ، یه قسمت بهش تخصیص میدم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد