خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تعزیه حضرت امیرالمومنین(ع) در شب 21 ماه رمضان به روایت تصویر

تعزیه حضرت امیرالمومنین علی(ع) در امامزاده سیدمنصور(ع) توسط گروه یاس کبود 


(نظر شخصیمه : واقعا قشنگ بود)


بابت کیفیت عکسها عذرخواهی میکنم، والله بدجوری خاک و باد بود، نتونستم اونجور که باید میشد عکس می نداختم


















نظرات 2 + ارسال نظر
شهرخوبان مامونیه سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 15:59 http://http://mohamadsaedi.blogfa.com/

سلام
تعزیه امیر المومنین : یاد امام خوانی مرحوم حاج حمزه منظور زینب خوانی کربلایی جواد وقنبر خوانی مرحوم کربلایی نورالله صدرایی افتادیم شاه بیت تعزیه اجازه ورود خواستن قنبر برای ملاقات بود وراه ندادنش توسط بیت بعلت نامساعد بودن حال مولا وناله ها وخودزنیها قنبر که واقعا زیبا اجرا میکرد. انزمان که خشتهارا با سر خرد میکرد. یادشان جاویدان .یادی بکنیم از مرحوم مشهدی مهدی دلجو کربلایی محمود اتشکار وهمهئ انهایی که بقول استاد چراغی به هزار دلیل دوستشان داشتیم
اجر همه ی این عزیزان وشما با امیر المومنی
در پیوندهای وب حقیر شهرخوبان با افتخار قرار دارید

سلام آقای ساعدی، ممنون که سر میزنید ، دوستتون دارم ♥

با افتخار لینک شدید :) ♥

شهرخوبان مامونیه سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 16:13

راستی اقا بهرام
چند روز فبل از بیست ویکم چند تا جوون انروزها ..اسمشون محفوظ .چندتا خشت سفارشی درست کردند که تو گل خشتها چوب بود که مرحوم کربلا بعد از تعزیه شکستن خشتها به هر زحمتی بود گفته بودند کربلایی خشتها انگار بشکست گفت ننه تون نشه بشکست اما مخم بیامد

:)))))))))))))))))))))))))) عالی بود :))))))))))))))))

نــَنــِه تــون نـِشـِه ، بـِشکـِست ولی مُـخّـم بیــامِــد :)))))))))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد