خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

آقایان و آقازاده ها بخوانند (مسئولین به ظاهر محترم شهرستان)

جناب فلانی بهتون برخورد وقتی توی عکس خط خطی تون کردم


متن ویرایش شده


بهتون برخورد وقتی گفتم ما نمیتونیم پای صحبتای یه تازه طلبه بشینیم؟ فوری غضبناک شدید؟


اینم لینک پست های قبلی که


 بهش واکنش نشون دادند اینجا و اینجا

 

خوب شد، حالا پس بشینید پای حرفام ، شما که بعد از دو روز فوری به چارتا عکس خط خطی واکنش نشون میدید اینا رو بخونید :   

نامم بهرام همایون، فرزند داوود، متولد سوم فروردین ماه سال هزار و سیصد و هفتاد و دو ، به کد ملی 6180019290 کارشناس تکنولوژی نرم افزار شاغل در اتحادیه صنفی پوشاک و خیاطان، خبرنگار آزاد، 

به جز اوستا کریم از هیچ چیز نمیترسم

 

یاد گرفتم دهانم دهان همشهریانم باشد، قلمم خط خطی های بدن همشهریانم باشد، حرفم ناله رفیقانم باشد.

از قدیم گفتن مسئول جماعت میاد و میره ، اونی که میمونه همشهری آدمه ، منم همشهریام رو دارم، از عهدی نمیترسم،

 

اینا رو گفتم که بدونید مثل شیر وایستم و منتظر افرادی هستم که بدون نام و نشانی شروع به فحاشی می­کنن

 

شهرستان زرندیه واقع در 80 کیلومتری تهران، 40 کیلومتری فرودگاه امام ، 35 کیلومتری شهر ساوه ، 270 کیلومتری اراک ، 1000 کیلومتری مشهد الرضا مقدس ، 300 کیلومتری اصفهان و 150 کیلومتری شهر مقدس قم فاقد هرگونه امکانات رفاهی می باشد

از این قبیل می توان اشاره کرد به جاده قدیم تهران-ساوه که در طول 6 ماه جون ده­ها خونواده رو گرفت(دقت کنید جون ده ها خونواده ، یه چیز حول و حوش 30 نفر) ولی صدای هیچ جنبنده ای درنیومد ، مسئول محترم که میری پشت میز و دستت رو میندازی دور شکمت، چشمات رو باز کن ، مسئولی که به خط خطی شدن عکست سر تیر واکنش نشون دادی عایا واسه این فاجعه هم اینقدر تند واکنش نشون دادی؟

 

شهر مامونیه در زمان شاهنشاه (لعنه الله علیه) دارای پمپ بنزین بود ولی حال که حدود 10 سال از شهرستان شدنش میگذره فاقد حتی یک ایستگاه پمپ بنزین هست، واقعا باید به حال سردمداران شهر گریه کرد، حرومه اون حقوقی که شماها آخر ماه می گیرید، به خداوندی خدا ، به روح عموی شهیدم (شهید مهدی همایون) ازتون نمیگذرم، به ولله قسم اون دنیا باید به من یه نفر جواب بدید 

 

شهر مامونیه ایستگاه CNG نداره ، واقعا خنده داره نه ؟ یه راننده تاکسی بدبخت، یه راننده تاکسی در به در ، باید 2 تا خونه گاز مصرف کنه بره پرندک گاز بزنه ، بعد دوباره 2 تا خونه گاز مصرف کنه تا برسه به مامونیه بعد بتونه مسافر کشی کنه، وقتی یه رهگذر توی خیابون از من میپرسه آقا ایستگاهCNG کجاست به قرآن روم نمیشه بگم باید 20 کیلومتر بری تا به اولین ایستگاه برسی، حرومه اون تشویقی هایی که شما میگیرید، حرومتون خوشی های زندگیتون که اومدید به وسیله شهرستان زرندیه مدارج مادی خودتونو بالا ببرید

 

توی هر شهرستان ، نه ببخشید ، توی هر شهر، نه ببخشید توی هر روستا، نه بازم عذر میخوام، توی هر کوره دهاتی که دواخونه و یا بهداری و درمونگاه احداث می­کنن اول میرن یه متخصص ارتوپت میارن میگن بتمرگ اینجا تا هروقت یه بدبختی با موتور خورد زمین و دست و پاش شکست اون متخصص ایشون رو مداوا کنه ، یعنی بتونه توی خراب شده خودش مداوا بشه و نیازی نباشه که ببرنش جای دیگه ، آقای مسئولی که همچین وایمیستی پشت تریبون و گارد میگیری و یه چفیه هم میندازی دور گردنت (که امیدوارم اون گردن دیگه راست نشه) هی میگی ما فلان کردیم و ما بهمان کردیم، آمار مرگ و موتی های این بیمارستان رو بگم ؟

بگم توی سه ساعت 9 نفر توی خود شهر مامونیه به خاطر نبود امکانات مداوا از بین رفتن و خونشون ریخته شد ،

بگم موتوری که توی خشکرود دچار حادثه میشه و هر دو نفر میمیرن چون اینجا نتونستن مداوا بشن

بگم مریضا و بیماران تصادفی اینجا رو حتی ساوه هم قبول نمیکنه و باید 270 کیلومتر برن تا اراک ؟

اینا رو خوب بخون، چون از روزی که شدی فرماندار تا الان خون خیلی ها ریخته شد و مسئول 90 درصدشون جنابعالی هستید ، باید جواب بدید، باید تاوان پس بدید ، باید به روز این افراد بیفتید، به این ماه عزیز امیدوارم که خانواده هاشون حلالتون کرده باشن و ازتون بگذرن،

 

ما که ماشین داریم نباید یه خیابون صاف برامون محیا باشه ؟ فقط مسئولینی که میان باید خیابون جلوشون صاف باشه تا یه وقت آب تو شکم صاحب مردشون تکون نخوره؟ آهای مردم چرا تا وقتی یه مسئول قراره بیاد شهرستان مسئولای بی غیرت شروع میکنن به لکه گیری و گل منگلی کردن شهر؟ ما اهالی شهر بوقیم ؟ من که از حقم نمیگذرم و مطمئن باشید منتظر فرصت هستم تا توی جامعه هم اینا رو بهتون بگم، جوری بگم که شرمنده بشید، وای به اون روز ، وای به روزی که توی جمعیتی باشید که منم حضور داشته باشم

 

آقای فرماندار پلیس راهنمایی و رانندگی میاد سر چهار راه امامزاده سیدمنصور پارک میکنه و شروع میکنه به موتور گرفتن ، حالا کیا رو میگیره ؟ اون بدبختی که از صبح تا غروب سر کار بوده و الان خسته و درمونده داره میره خونشون رو جلوش رو نگه میداره ، اونوقت اون بی همه چیزی که صبح تا شب داره مواد میفروشه و مشروب میده دست این و اون خیلی راحت میاد رد میشه و در بعضی مواقع دیده شده که بوق هم میزنه برای پلیس ، آقای فرماندار چندتا فحش باید داده بشه به مسئولین تا به این یه قلم رسیدگی بشه؟ دوست دارید که باعث بشید ملت بهتون توهین کنند؟

 

آقای فرماندار چی میشد از سه شب لیالی قدر ، یک شب، فقط یک شب رو میومدید توی یکی از مساجد شهرستان احیا میگرفتید؟ کسر شان بود ؟ قابل نمیدونستید؟ من منتظر جوابم ، جواب قانع کننده ، مطمئنا جوابی ندراید ، البته که روی جواب دادن رو هم ندارید،

 

آقای امام جمعه که هر جمعه پشت تریبون نماز جمعه همه نمازگزاران رو به تقوای الهی دعوت میکنید ، چرا شبهای احیا نبودید؟ کجا بودید؟ چرا توی هیچ کدوم از مساجد حضور نداشتید؟ (شایعات مبنی بر اینه که شما در منزل مانده و به همراه خانواده گرامی احیا گرفته اید«امیدوارم که در حد شایعه باشد») اگه سر سوزنی حق داشته  باشم عمرن از حقم در برابر شما بگذرم ، آقای امام جمعه این مطالب رو بخونید، مسجدی که یثربی ها و نیشابوری ها و محمودی ها توش سخنرانی کردن حالا باید بیفته دست افرادی مثل شما که بی خیال باشید؟ و بیایید و برید و انگار نه انگار؟

من ، به عنوان یه همایونی، یه قطره از دریای ولایت ، ازتون نمیگذرم، باید پاسخگو باشید ، باید وایستید و توی جمع جواب بدید.

 

شماها هی میایید میگید چرا جوونا نمیان مسجد ، اقای علم الهدی ، نماز صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا سر جمع 1 ساعت طول میکشه ، تا حالا شده بگید بقیه این ساعات جوونا کجا هستن ؟ تاحالا شده پیگیر بشید ببینید تفریحشون توی این شهر چیه ؟ شما که فوری به چارتا عکس خط خطی واکنش نشون دادید چرا به تفریح و امکانات رفاهی جوونا که به خاطر وجود امثال شما داره هدر میشه واکنش نشون نمیدید؟

 

آقای فرماندار که تا پشت تریبون وایمیستید فوری از افتخارات شهرستاندم میزنید که خودتون هم میدونید 90 درصدش سیاه نماییه ، تا به حال فکر کردید جوونای این دیار به خاطر وجود افراد بی کفایتی چون شما داره زندگی و جوونیشون تباه میشه؟

 

من الله توفیق

منتظر حرفای ناگفته ام توی قسمت های بعدی باشید . . . .

 

 

نظرات 22 + ارسال نظر
parspa یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 15:58 http://likeee.ir/?q=regnuser&moref=1474

کسب درآمد عالی از بازدیدکنندگان وبلاگ
باسلام به شم دوست گرامی خداقوت
اگر به فکر کسب درآمد از وبلاگت هستی ودوست داری از تک تک بازدیدکننده هات پول در بیاری با ماهمراه شو و شروع به کسب درآمد کن منتظرتیم

[ بدون نام ] یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 19:09

آقای همایون حرفاتون درسته ولی چرا همشهریمونو تخریب میکنی؟اون بنده خدارو همون مسجدی ها دعوت کردن وکاربه امام جمعه نداره بنده تقریبا 15جلسه سخنرانی هاش بودم خیلی بهتر از خیلی ها حرف زد.ازلحاظ شرعی صحیح نیست کسی رو به خاطر اشتباهات دیکران بسوزونی ایشون هم اونجا دعوت شدن وإلا نمیومدن.غیر اینه؟

سلام علیکم دوست بزرگوار و ناشناس، داداش خودتو معرفی کن ما کاری نداریم که بزرگوار

من همشهری خودم رو نکوبیدم ، حقیقت رو گفتم ، این که آقای فلانی برای سخنرانی توی مسجد صاحب الزمان مناسب نیستن خراب کردنه ؟
اگه به این میگید خراب کردن ، باشه چشم من عنصر مخرب، ولی از این حرکتم عقب نمیشینم و تا جایی که بتونم جلو میرم

التماس دعا

[ بدون نام ] یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 20:02

هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزیکه ...
از شما چنین حرکتی واقعا قبیح خواهشا از جو بیایید بیرون نگاه کن چه توهینی به مردم می کنی ابروی شهید همایون رو هم بردید

دوست عزیز اول سلام، دوم خوبین؟ توهین به مردم ؟ فکر میکنم ماه رمضان تاثیر گذاشته .... صبر کنید و بعد از افطار بیایید نظر بدید :)

موید باشید

ابراهیم نیک بخش یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 23:30 http://shahrezarand.blogfa.com

با سلام بر جوان دلسوز
اشک ما که در ماه مبارک رمضان همیشه در امده است ولی این بار یک پاکباخته ما را گریاند بخاطر درد دل او برای شهر ابا و اجدادی خودمان.
من پدر بزرگتان استاد اکبر همایون(بنا) را می شناسم از مسجدیهای پرو پا قرس و ثابت و دست بخیر و مومن واقعی و کمک کننده به مسجد صاحب زمان بوده و خواهد بود از چنین خانواده ای باید هم چنی نوه ای بعمل اید .
امید است مسولین محترم پاسخ قانع کننده به این جوان بدهند.زیرا مسایلی است که جوانها در دل دارند گاهی بزبان می اورند.
درضمن این جوانها در همین مدارس و مساجد از خود شماها و ما معلمین یاد گرفته اند.
ترسم در ارد غصه را رنگین در ارد قصه را //این اه خون افشان که من هر صبح وشامی می زنم

آقا ابراهیم عشق منید به مولا ، هیشکی حرف منو نمیفهمه ، همه فکر میکنن داریم توهین میکنیم ، عاشقتونم ♥

سید رضا کشفی دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 03:14 http://seyedreza.blog.ir/

با مطلبی تحت عنوان نقدی بر یک نقد به روز هستم.

سلام سید بزرگوار ، حتما خدمت میرسم :)

[ بدون نام ] دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 04:22

بهرام جون سلام.دمت کرم منتقد کرار.
ولی حس میکنم یکی این وسط مظلومانه بازیچه قلم ها شده.یک طلبه وظیفه اش تبلیغ اسلام است,حالا اونجا ازش دعوت شده رفته اونجا اینکه بیایم یه طلبه ای رو که شیش هفت سال تو حوزه زحمت کشیده روجوجه خطاب کنیم غلطه.طلبه فقط حدیث ائمه رو میخونه حرفای خودش که نیست که.اون بنده خدا چه ربطی داره به ایستکاه سی ان جی یه سر به وبلاکش بزنی می فهمی خودش هم به این اوضاع انتقاد سخت و شدید داره.البته من فکر میکنم این حرفها یک کینه شخصی باشه.خدای نکرده

سلام دوباره دوست گرامی ، بنده باز هم میگم من خودم پای منبر دوستمون نشستم، من به آقای .... توهینی نکردم، حرف ناپسندی نزدم، من حرفم اینه آقای فلانی ماه هستن، از رفقای چندین و چند ساله من هستن، مناطق عملیاتی ها با هم رفتیم

حرف من اینجاست، که آقاجان آقای فلانی خوب، ولی چرا وقتی امام جمعه داریم و هر روز هم ایشون هستن چرا باید شبهای احیا یکی بیاد که یک پنجم امام جمعه مون هست؟

در خصوص کینه شخصیتون هم باید بگم سخت در اشتباهید، به شدت باهاتون مخالم و تاسف میخورم که تا هر انتقادی پیش میاد ربطش میدید به کینه شخصی !!!!!

آیا من با فرماندار کینه شخصی دارم؟ با امام جمعه کینه شخصی دارم ؟

حرفای عوام گونه ای که دیکته وار تو گوشتون نجوا میشه رو بسنجید بعد حروفچینی کنید بزرگوار :)

سلامت و تندرست باشید :)

[ بدون نام ] دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 04:30

تو که اینقدر دم از هیئت و...میزنی چرا نماز جمعه نیستی؟نماز جماعت نیستی؟جوجه خبرنکار!جوکیر!خیلی ها بودن از شماها کوبنده تر ولی توزرد درأومدن.آخه یکی حرف میزد که خودش صف اول نماز جماعت بود دلم نمی سوخت

اول سلام ، خوبی؟ نماز و روزه تون قبول حق

دوست عزیز در خصوص اینکه بنده نماز جمعه نمیام مخالفم، شاید دیر و زود بشه ولی نشده ترکش کنم، ولی خب چون دنبال این نیستم که کسی متوجه حضورم باشه (ظای والظالین رو به اندازه جاده قم نمیکشم)
در خصوص نماز جماعت حرف شما درسته اونم مشکلات خودم رو دارم . این تا به اینجای حرفم

بنده جوجه خبرنگار جوگیر هستم به قول شما ، ولی شما که جوگیر نیستید چرا با این ادبیات من رو نقد میکنید؟

میشه اونایی که از بنده کوبنده تر بودند و تو زرد در اومدن رو نام ببرید؟
اصلا انتقاد مگه تو زرد از آب در اومدن داره ؟
تو زرد از آب در اومدن اصلا ربطی به این برنامه نداره!!!!
دوست محترم کمی تامل کنید، کمی در خصوص جوابتون تفکر کنید :)
کسی که انتقاد میکنه باید بره صف اول نماز جماعت ؟
اونجوری باشه که منتقدان مملکتمون باید بالای 70 سال داشته باشن، چون اگه دقت کنید اونی که صف اول نماز جماعته زیر 60 سال سن نداره :)

بنده اگه قرار بود منتظر باشم کسی دلش بسوزه که باید وایستم و شهرم رو خرابه تحویل بگیرم، شما دلت برای شهرت نمیسوزه با همین وضعیت حال میکنید حرفی نمیزنید، ولی من نوک بینی خودم رو نمیبینم ، من آینده بچم هم برام مهمه ،

باشد که به راه راست هدایت شویم ، زنده باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 04:35

خوب برا خودتون قداست سازی میکنید که باید رهبر بیاد این مسجد منبر ولی بین دوتا نماز میریزید سرهم کتک کاری میکنید خیلی جوکیدوالاهه

سلام دوست عزیز، ادبم حکم میکنه مهمون وبلاگم رو محترم بشمارم ، نماز و روزه ات قبول، اینکه مشخصاتت رو ننوشتی مهم نیست واسم ،

دوست عزیز تا زمانی که مسجد روال عادی خودش رو پیش ببره همه دست تو دست هم میزارن برای بهبودش، کسی دعوا نمیکنه، کسی جدال نمیکنه

آقای محترم خوشحالم از اینکه توی مسجد ما مشکلی پیش اومد و یه سری ها خیلی خوش خوشانشون شد ، یه سری ها انگار منتظر این بودن که مسجد صاحب الزمان بخوره زمین که با این بحثی که توی مسجد راه افتاد چهره خیلی ها برامون روشن شد، ولی مطمئن باشید که از این خبرا نیست ;)

البته دوست عزیز میدونید چیه؟ ما به رفتار و واکنش های امثال شما عادت کردیم

باشد که رستگار شویم :) پیروز باشید

سیدباقر دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 12:17

سلام.به نظر بنده ةعبارت جوجه طلبه ای که یک ساله رفته حوزه رو بردار و بجای تحقیر ومصغر ساختن یک مومن که احترامش ازخونه خدا بالاتره وبجای بولد کردن یک موضوع بیربط به سیاست وعمران شهر ایراد ها رابه فرماندار و شورای شهر محکم تر کن بخاطر اینکه فکر کنم خیلی مشکلات شهرتون واسه شوراست؟چون این حرفای شما رو باید شورا تو اتاق مسئولین بهشون بزنه نه شما توسایت

[ بدون نام ] دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 17:16

سلام آقای همایون خوبید؟

والله حرفایی که زدید درسته نود و نه درصدش حرف دل همه است،

ولی خب خیلی ها جیگرش رو نداشتن بیان بگن دیگه

فقط کمی یواش تر و ملایم تر

[ بدون نام ] دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 17:17

آقا بهرام چه خط تندی !!!!

شما تو نمازجمعه بلند شو حرفات رو بزن ، اینجا که به جایی نمیرسه

سلام علیکم ، قبول باشه ، آقا انگار به اونجایی که باید میرسید، رسید :)))))))))))

[ بدون نام ] دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 17:18

روز بیست و یکم بنده تو هیات بودم ، واقعا شرمم اومد که حتی یه روحانی هم بینمون نبود!!!!!

مگه ما دلمون نمیخواست بخوابیم؟ !!!!
مگه ما نمیتونستیم استراحت کنیم !!!!!

خیلی ناراحت شدم اون روز

روزنامه زاویه دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 19:10 http://roznamehz.blogfa.com/

آقا همایون سلام و خسته نباشید

و بدان که انسان هر موقعه ای سخن حقی بگوید با افرادی روبرو می شود که بر او تهمت بد اخلاقی را وارد می سازند .و ما چون بر این امور عادت کرده ایم باکی از این مسائل نداریم . برایت آرزوی موفقیت دارم . در ضمن با افتخار لینک شدید .

سلام بر نویسنده دیار زاویه ، خوبید دوست خوبم ؟

بالاخره یه نفر باید این حرفا رو میزد، منم زدم و همه حرف ها و گزند ها و انتقادات و فحاشی ها رو به جون خریدم

لینک شدید ، موید باشید و سرافراز :)

شهرخوبان مامونیه دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 22:39 http://http://mohamadsaedi.blogfa.com/

سلام بر اقا بهرام نیومدم بگم پاک کن حذف کن چون عاقلتر از این حرفهایی دانشجویی روشنی همه مردم شهر مثل کف دست میشناسنت خودتو فامیل بزرگتا هفت پشتتا تو ذلالی روشنی دل سوزی وحق داری این حق را وجدانت بهت داده جوان رعنای دلسوز انچه صلاح است بکن ولی اومدم بگم اقا بهرام با اونایی پیوند بخور که مثل خودت روشن باشن وقی اسم وبلاگشون بیاد تا هفت پشتشون رو باشه بگن حاج اکبر بگن مشت قاسم جدت. بگن بهرام بگن اسماعیل بگن عباس بگن داود بکن رضا وبگن خانواده بزرگ همایون ما دوستت داریم چون خوبی زجمت میکشی تنها توو دوربینت تو نبودنها کمک حال شهره. فقط به خوبی ادامه بده .اومد بگم ما با دوربینت وخودت پیوند داریم اقا بهرام خیلیها اتیش بیار معرکه میشن تا ما .ما نباشیم .ما نشیم .برای ما شدن .باید فکر کنیم تا ما باشیم من ثابت میکنم با توام. تا ثابت کنم عاشق ما شدنم /قربون اقا بهرام دانشجو شما مهمید مجید نجارلو مهمه فقط کافیه فضای مجازی را شلوغ کنند وشمادر حالت عصبانیت حرفی بزنی و همه شلوغ کنند .میگیری داداش گل ...میام باز اگر اجازه بدی

سلام آقای ساعدی گل ، مخلصیم و دوستدار شما
همه حرف هایی که زدید نظر لطف شماست ، بهتون ارادت داریم و دوستتون می داریم
تا عمر دارم دوربین به دست هستم و کوچیک و بزرگ مراسمات رو برای شهرم ثبت میکنم

حرفای قشنگی زدید ، ممنونم از اینکه اهمیت دادید و برام نظر گذاشتید ، مطمئن باشید که بهش عمل میکنم :)

پیروز و سرافراز باشید

شهرخوبان مامونیه دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 22:52 http://http://mohamadsaedi.blogfa.com/

چند روز پیش به هیت فوتبال شهرستان گیر دادند اهل قضاوت نیستم خودت برم بخون تو یک اتفاق چند نفر تماشگر پیدا میشن که ناخن بزنند تا بجای رفتن سراغ بیمارستان امام رضا که چی شد تا بجای رفتن سراغ بیمارستان شهدای اسیابک وحق خواستن خودمون با خودمون باشیم وانوقت بشینن کیف کنند جناب اقای همایون بیشتر از همه نیاز به نصحیت دارم وحرفهای ترا بارها با انشائ خودم گفتم پرحرفی مرا ببخش واز این که وقت شریفت را گرفتم حلالیت میطلبم صلاح مملکت خویش خسروان دانند ومن کم سواد را اگر بد خط نوشتم ببخش
اکر قابل دانستی شماره تلفن منزلم را از مخابرات بگیر در هروقت از شبانه روز تماس بگیر محمد ساعدی

حرفاتون کاملا متینه ، ممنونم از اینکه برام وقت گذاشتید :)

منتقد سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 02:31

سلام بر برادر عزیز همایون
انتقاد ونقد به مسئولین عمل بسیار پسندیده ای است ولی باید توجه داشت که به حریم خصوصی افراد واشخاص با هر سمتی تجاوز نشود و فقط به اموری که در حوزه اختیارات و مسئولیتهای شخص مورد نظر است نقد عاقلانه وبا دلیل و مدرک و همچنین راهکار داشته باشید .
درضمن توهین به اشخاص وخط خطی کردن عکس و کارهایی از این قبیل نمیتواند موید یک نقد عاقلانه باشد .
شما در این مطلب به مشکلات اساسی که مامونیه سالهاست با آن دست به گریبان است اشاره کردید این بسیار عالیست فقط رویه ای غیر منطقی جهت اعلام آن در پیش گرفته اید.
بی پروا درمورد مشکلات سخن گفتن بسیار خوب است ولی اگر به کسی توهین شود دچار گناه بزرگی شده اید مثلا اینکه کسی شب احیا را بخواهد در منزلش باشد یا در مسجد محل امری شخصی است
امیدواریم با این بی پروایی که این مطالب را در وبلاگتان منتشر کرده اید دچار مشکل نشوید
فراموش نکنید نقد اگر منصفانه باشد تاثیر خود را خواهد گذاشت
امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق و پیروز باشید

سلام علیکم، ممنون از وقتی که برای مطالبم گذاشتید :) پیروز باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 02:42

سلام
جوان نسبتا محترم
در وبلاگت نوشته ای متولد ۷۲ هستی ! مردم محترم مامونیه در سالهای ۵۸و ۵۹ و ۶۰ حرفهای افرادی مثل شما را که بسیار در آنموقع خیلی باسوادتر از تو و اهل مطالعه تر از تو و مثل تو حرفهای انقلابی و خود را دلسوز مردم نشان می دادند در ذهن خود دارند ولی در سالهای بعد همه فهمیدند که ان حرفهایشان جهت تحمیق مردم بوده و همه شان در سالهای بعد ذات اصلی خود را نشان دادند هر روز هر کدامشان یک گند و آبروریزی و بی اخلاقی درآوردند و امروز صاف صاف در بین مردم راه می روند و خود را خیلی متین و دیندار نشان می دهند!!!
جنابعالی نیز دقیقا جا در جای پای ان افراد داری میگذاری ولی نمیدانی الان سال 92 است و گوش مردم از این حرفها پر است و هیچکس تو را دلسوز شهر حساب نمی کند ! جوان محترم به فکر آینده خود باش و از الان به فکر مفت خوری و گرفتن پست و مقام های چرت در مامونیه نباش ! مردم خیلی عاقل تر از آنند که من و تو فکر میکنیم . به نظر من تو در زندگی راهنمای بسیار بد و بیسوادی داری که تو را به این مسیر دعوت کرده ............

آقای بی تربیت علیک سلام

اولا در خصوص انقلاب و ترس و این خضعبلاتی که بافتید باید عرض کنم که اونقدر جیگر نداشتید که خودتونو معرفی کنید، ولی خب همین که نظر گذاشتید بنده متوجه میشم از کدوم سرویس دهنده اینترنت و از کدام منطقه شهری پیام میزارید

در خصوص فهم مردم هم باید بگم بله درسته، مردم ما اونقدر میفهمند که حرفای امثال شما که فقط در تخریب پیش میره رو به هیچ جاشون حساب نمیکنن
عوام هایی مثل شما نسلشون منقرض شده ، بنده در عجبم که شما چگونه هنوز زنده اید !!!!!!

بنده اگه دنبال مفت خوری بودم ، مثل شما کاسه لیس مسئولین میشدم و تحت هر شرایطی از مسئولین خوش مینوشتم ، ولی خب مثل شما نیستم و نون بازوی خودم رو میخورم، محتاج هیچ یک از مسئولین نیستم و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم آتو دست کسی بدم که بنده اش بشوم

ضمنا به عرضتون برسونم که از هیچ یک از نهاد های ارگانی خوشم نمیاد خداروشکر پدرم اونقدر برام کار گذاشته که تا آخر عمر بخورم و خداروشکر کنم و دستم جلوی هیچ کس دراز نباشه

پدرم اونقدر فهمیده هست که برای بستن دهن تو امثال تو (!!) آینده منو هم دیده و اونقدر برام گذاشته که سیر باشم و محتاج کاسه لیسی مسئولین دولتی نباشم !!!

آقای بی تربیت

گوش مردم از حرفای عوام گونه شما پر هست ، مردم ما اونقدر صبور بوده اند که با همه ناسازگاری های این مسئولین ساخته اند ،
من هیچ کجای مطالبم ننوشتم دلسوز هستم ، پس بیخود از خودتون شــــــــــــــــــــــر ننویسید

آقای بی تربیت
شما هم سعی کن جامعه مجازی رو بزاری کنار با این حرف زدن درب و داغونت و تربیت نصفه و نیمه ات و برید سر میدون وایستید، جامعه عمله و بنا هم میخواد، سعی نکنید بیشتر از اونی که هستید خودتون رو نشون بدید

راستی اگه زمانی وقت اضافی داشتید کمی هم از بزرگان خانواده ادب یاد بگیرید !

البته خب از امثال شما نباید بیشتر از این انتظار داشت آقای بی تربیت

من الله توفیق !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 13:33

آقا سلام
گرچه تند رفتی ولی حرفت کاملا حقیقته !!! متاسفانه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 13:33

به کجا چنین شتابان حاجی ؟؟؟؟

تو مگه انتظار داری مسئولین مثلن محترم شهر کاری انجام بدن یا وظیفه شون رو انجام بدن ؟؟؟؟

سلام علیکم :)))))))

شهرخوبان مامونیه چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 04:48

بهرام جان املای درست احد

چشم

مصفا چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 14:15 http://bahare1371.blogfa.com

سلام علیکم جناب همایون
اول یک انتقاد از خودتون بکنم...کار خط زدن عکس یک انسان دور از شان آدم هستش...سعی کنید این کار رو انجام نکنید...حتی اگر خیلی ناراحتید...
و اما خوبه که انقدر صریح انتقاد میکنید اما سعی کنید تهمتی صورت نگیره تو حرفاتون ...ممنون
برقرار باشید
یاعلی

سلام خانم مصفا ، متشکرم از اینکه قابل دونستید، و تشکر از صحبت هاتون :)

مدارک صحبت ها موجوده :)
موید باشید :)

هادی چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 16:40 http://MR-H.NET

احسنت برادر، باشد تا کارهای عملی بیشتر توسط شما و من و امثال ما برای بهتر شدن شهرستان

غلامم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد