خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

یادواره شهدای آسیابک

 سلام علیکم 


برای مشاهده تصاویر مربوط به

یادواره شهدای آسیابک اینجا کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
Hossein monadi جمعه 20 دی 1392 ساعت 12:28

Salam! Aghaye homayoon! Aksayzibayii bood vaghan merc! Ke etela resaniu mikoniid

سلام حسین جون ، قربانت بشم من ، وظیفه اس

H. Monadi شنبه 21 دی 1392 ساعت 18:05

Bahram jan! Filme marasem am darii!? Age hast bezar merccc baradar

سلام حاجی ، برنامه دارم براش ، ولی به این زودیاد نه ، اینترنتم و هاستم جوابگو نیست داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد