خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

امام خامنه ای (مدظله العالی)

اگــــر یــک روزی هـــم مسئلـــه‌ی هســـته‌ای حــــل شـــد

فــــرض کنیـــد جمهــــوری اســــلامی عقـــب‌نشینــی کرد؛

همان‌که آنها میخواهندخیال نکنید مسئله تمام خواهد شد؛

نــــه، ده بهــــانـــــه‌ی دیـگـــــر را بـــه‌تدریج پیــش میکشند: 

چرا شما موشک دارید؟ چرا هواپیمای بدون سرنشین دارید؟

چـرا با رژیم صهیونیستی بدید؟ چرا رژیم صهیونیستــی را به

رسمیّــت نمی‌شناسید؟ چرا از مقـاومت در منطقه‌ی به قول 

خـودشان خــاورمیانه حمــایت میکنید؟ و چرا؟ و چــرا؟ و چرا


امام خامنه ای(مدظله العالی)

12 آبان 92


نظرات 2 + ارسال نظر
از زاویه چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 19:30

آقای همایون پیشنهاد بنده به جنابعالی این است که این جماعت را رها کنید من هم مثل شما قبلا در مقابل اراجیف جواد میرگلو واکنش نشان می دادم و مطالبی را برایشان می گذاشتم بعد از مدتی تصمیم گرفتم نسبت به این اراجیف بی تفاوت باشم هرازگاهی به نوشته های این آقا نگاه می کنم چون این نوشته ها، نوشته های بالادستی های این گروه هست که شنیده ام .......
یه عده ای هم مثل علی شعبانلو چیزی نمی فهمند فقط کاسه داغتر از آش شده اند. دهنش هنوز بوی شیر می ده
دوست گرامی جناب آقای همایون من مامونیه ای نیستم اتفاقا زاویه ای هستم و شما را نمی شناسم اما به شما پیشنهاد می کنم وقت ارزشمند خود را برای گذاشتن کامنت با این آقا صرف نکنید اینها شستشوی مغزی شده اند البته نمی دانند که حنایی آنها دیگر برای مردم رنگی ندارد.

سلام بر دوست گرامی ، چشم ، امر شما را به دیده منت قبول میکنیم

مولائی چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 20:13 http://boosebaraatash.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون
کلید داره درای بازم میبنده میترسم ی روز همه بمونن پشت در

عهصنط (همون احسنت خودمون ولی به شیوه مجلس شورای اسلامی بلند و قرّا )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد