خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

اولین جلسه هیات مدیره و بازرسین انجمن وبلاگ نویسان زرندیه

 سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

اولین جلسه هیات مدیره و بازرسین انجمن

 وبلاگ نویسان زرندیه اینجا کلیک کنید.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*--**-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

در این جلسه که مورخ 92/11/02 در مکان اداره ارشاد زرندیه با حضور آقایان رحیم نیکنام ، محمد ساعدی، ناصر صلاح، حجه الاسلام نجارلو، کریم صلاح، سیدرضا کشفی ، اینجانب و جناب آقای جوانمرد ریاست محترم اداره ارشاد برگزار گردید .

در این جلسه ضمن تشکر از هیات موسس این انجمن آقایان چراغی، نیکبخش ، ساعدی و نیکنام نسبت به اخذ اساسنامه و رای گیری در خصوص مسئولیت افراد اقدام گردید که در آخر :


آقای ناصر صلاح به عنوان رئیس

آقای رحیم نیکنام به عنوان نائب رئیس

آقای حجه الاسلام نجارلو به عنوان خزانه دار

آقای سید رضا کشفی به عنوان دبیر اجرائی

و بهرام همایون به عنوان روابط عمومی منصوب گردیدند.

نظرات 6 + ارسال نظر
ابراهیم نیک بخش پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 20:43 http://shahrezarand.blogfa.com

با سلام
اعضای انتخاب شده عضوی به عنوان بازرس معمولا نباید داشته باشند چون 2 بازرس انتخاب شده است به اساسنامه توجه کنید می توانید عضو بازرس را در قالب منشی یا بدون سمت باشد اشکالی ندارد. با دیگر اعضا صحبت کنید و اغلام بظربفرمایید.

سلام علیکم ، با تشکر ، ویرایش شد

سیدموسی طباطبایی پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 21:24 http://seydmoosa110.blogfa.com

سلام اقا چطوری؟؟؟؟
میگم از اسمبلی خبر نداری؟ اوضاع گمونم خیلی بیریخته

انجمنتونم مبارکه
ایشالا تو 20:30 ببینیمت

سلام ، مخلصیم ، والله امروز ایمیل داد بهم که در دست بررسیه خدا به خیر بگذرونه
داداش انجمن همه است ،

هادی بیابانی پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 23:30

سلاااااااام بر دوست خوب خودم حال و احوال خوبه؟
آقاغرض از مزاحمت یه درخواست ازت دارم
شاید این دوتا خانوم که پشت پاساچ ملت کلوچه سنتی
درست می کنن خانوم پورافراز ایشون تواصناف پرونده
داره امروز از خواهرم خواسته اگه تو اصناف آشناداره
بهشون بگه براش سهمیه آرد دولتی بدن خواهرم موضوع را
با من مطرح کرد من شما یادم اومد که توی اصنافی خواستم
ازتون بخوام یه کاری براشون انجام بدی بهشون گفتن باید
از اصناف درخواست کنی

سلام داداشم ، چشم ، آشناییت میدم دوست دارم هااااا

رتته شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 09:04

انتصاب گردیدند

دوست بزرگوار ، سلام !
انتصاب گردیدند ، انتخاب گردیدند با بازی با واژه ها به جایی نمیشه رسید!!!
مهم اینه که با قدرت کارشون رو شروع کردند پیروز باشید

زرندستان یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 15:52 http://zarandestan-mahmanye.blogfa.com/

سلام بر بهرام درود بر همایون .
وبلاگی با نام وبلاگ شما از بانویی به نام سحر اخوان هم هست .
http://saharbanoo.blogfa.com/post-51.aspx

سلام علیکم ، خوشا به سعادتشون

کاتو چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 15:03

با سلام ، اخوی چرا تصاویر کل مراسم ها شهرستان را نمیگذاری - مثلا تصاویر نماز جمعه

**
اجرکم عند الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد