خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

اگر فرزندی داشته باشم ...×!×

اگــــــــه یـــــــه روز فـــــــرزنــــــــدی داشـــتـــــــه بــــــــــاشـــــــم

بیشتــــر از هــــر اسبــاب‌بازی دیگـه‌ای براش بـــادکنـــک مـــی‌خرم

بـــازی بـــا بــــادکنــــک خیـــلی چیـــزا رو بــــه بچـــه یــــاد مــی‌ده

بهــش یــاد می‌ده که باید بـــزرگ باشـه اما سبک، تا بتونه بالاتر بره

بهـش یاد می‌ده که چیـزای دوست داشتنی می‌تونن توی یـه لحظه

حتــی بــدون هیـــچ دلیلـــی و بـــدون هیـــچ مقصـــری از بیــن بـرن

پـــس نبــاید زیــاد بهــشــون وابستـــه بشـــه

و مهمتر از همه:

بهـــش یـــاد مــی‌ده کــه وقتی چیــزی رو دوســت داره نبــاید اونقدر

بهش نزدیک بشه و بهش فشار بیاره که راه نفس کشیدنش رو ببنده

چـــون ممکنــه برای همیشـه از دستــش بده

نظرات 3 + ارسال نظر
mostafa سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 08:53 http://www.ironiforum.ir/

باسلام.خسته نباشید وبلاگتون زیباست خوشحال میشم به سایت من هم سربزنید و عضو بشید@};-

رضا تنها سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 12:40 http://taraneiezendegim.parsiblog.com

خیلی مخلصیم

هادی بیابانی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 14:04

سلااااااااام رفیق مطلب جالبی بود

اینم اضافه کن بهش یاد میده که زیاد نخوره یهو میترکه

بادکنک باد زیاد بخوره میترکه

سلااااااااااااااااااام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد