خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

مسئولین شبکه آفتاب در زرندیه

 سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

دیدار مدیر کل شبکه آفتاب با

فرهنگیان زرندیه اینجا کلیک کنید.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بسمه تعالی

جناب آقای قربانی جم

مدیر کل محترم صدا و سیمای استان مرکزی

سلام علیکم

            حضور شما را در شهرستان زرندیه به دیده منت پذیراییم وبهترین درودها و سلام ها را تقدیم شما مینماییم.بی شک در دنیای مدرن امروزی که افکار متعددی درحال شکل گیری است رسانه صدا و سیما نقش بی بدیلی در مهندسی افکار عمومی ایفا می نماید؛ این شما هستید که به مردم میگویید درکنار اندیشه هایتان به چه چیز هایی هم بیندیشید.

         پاکترین و خالصانه ترین ابراز ارادت های مارا به مردم شریف استان عزیزمان ابلاغ بفرمایید و به آنها بگویید در کنار مردم پاک و با صداقت استان مرکزی به مردم مومن و انقلابی شهرستان زرندیه نیز بیشتر بیندیشید، به آنها بگویید در کنار شهدای بزرگ مانند چمران عزیز، شهید احمد رضا عباسی و شهید آسنجرانی فراهانی به شهیدان بزرگ شهرستان زرندیه ، شهید ابوالقاسم اسدی شهدای عزیز شهر مامونیه پرندک ، زاویه ، خشکرود و رازقان و عزیزانی که در جای جای این شهرستان آرمیده اندو نماد ایثار و مقاومت اند نیز بیشتر بیاندیشید.

         در کنار نظاره مناظر زیبای دریاچه میقان اراک گوشه چشمی هم به سد لار زرندیه بیاندازیدو با تماشای طبیعت هفتاد قله اراک از دلربایی کوههای سربه فلک کشیده زرندیه غفلت نورزند. چشمهای مهربان هم استانی های مان را مهمان صداقت درستی، ایثار ، فداکاری و شجاعت و ایمان مردم شهرستان زرندیه فرمائید.ذهن ها و اندیشه های مورخان را بانشان دادن قرمت پنج هزار ساله  تپه های آجان زرندیه در کنار اراک قهرمان که قدمتی از دوران سلجوقیان دارد به حیرت دعوت فرما؛ گویش ها و لهجه های زیبای مردم و تنوع زبان در شهرستان زرندیه از فارسی و ترکی دعوت فرما، گویش ها و لهجه های زیبای مردم و تنوع زبان در شهرستان زرندیه از فارسی و ترکی گرفته تا تاتی و زرگری و ارمنی در کنار زبان زیبای دلیجان، لهجه با صفای ترکی کمیجانی را به مردم استان بیشتر معرفی فرما ، فرصتی بیشتر مهیا نمایید تا در کنار امیر کبیر فراهانی قهرمان به ابن مسکویه فیلسوف، طبیب و عالم  سده چهارم هجری که از افتخارات این دیار است و همچنین دارندگان عالی ترین مدال های علمی جهان که در این شهرستان بوده و هستند بر مباهات استانمان بیافزایید.

        فرصتی بیشتر عنایت فرمایید تا در کنار حیات وحش زیبای شازند  وهمراه غاز خاکستری وفاخته و عقاب طلایی مردم استان به  سیاهگوش نادر کوههای پیرحیدر و عقاب های تیز پرواز زرندیه و بالابانهای مهاجر این شهرستان نیز بیندیشند، تدبیری مرحمت فرما تا با دیدن ورزشگاه پنج مرداد اراک به یاد بزرگترین مجموعه ورزشی خاور میانه در زرندیه به همراه زمین خاکی فوتبال بچه های زاویه و خشکرود هم بیفتند.

         با معرفی مسیر و موقعیت استراتژیک شهرهای استان عزیزمان یادی هم از جاده ایریشم بیل افتلو و میل نمائید.با دیدن راه پر خطر اراک-خمین یادی هم از کشته های تصادف رانندگی شهرستان زرندیه و گریه های مادرانی که دیگر هرگز فرزندانشان را نخواهند دید نمایید. از مردم استان عزیزمان وشبکه نسیم دعوت فرماییدتا مهمان سفره ی لبخند ها  ولطیفه ها و شادبیهای  مردم خونگرم و باصفای شهرمان باشند تا  لذت با هم خندیدن را بچشیم. دستوری فرمایید تا زحمات همکاران گرامیتان را ما نیز  به راحتی از گیرنده های خود نظاره گر باشیم و لذت ببریم.

        از احساس مسئولیت و زحمات شبانه روزی مسئولین شهرمان که برای رفاه  و آسایش مردم عزیزمان تلاش مینمایند گزارشی تهییه فرماییدتا مورد تشویق مردم قدرشناس قرار گیرند؛ تا اگر احیانا مسئولی به ناحق پستی را اشغال کرده و قادر به حل مشکلات مردم نمی باشد عذر خواهی نموده و راه را برای خادمان دلسوز و زحمت کش باز نماید.

خدمات صورت گرفته در بخش درمان از بخش دیالیز گرفته تا ساخت بیمارستان را به  همراه نواقص موجود که صدای له شدن استخوان های عده ای از مردم استانمان بخاطر نبود امکانات  درمانی را به گوش مسئولین محترم استانی و کشوری برسانید.

          به مردم استانمان از افتخار جوانانمان از پیشکسوتان، از وبنگاران ، از ورزشکاران از شاعران و هنرمندان شهرستانمان بگویید. به ما از هوای فردا که آیا ردا خورشید درخشان بربام زرندیه خواهد تابید یا یا باران راحمت الهی برسر ما نازل خواهد گشت بگویید. از دوستی و همدلی و اتحاد مردم شهرستانمان با هم استانی های مومن  ومهربانشان بگویید.

چشمانمان منتظر زیارت مجدد شما  ودلهایمان همراه دغدغه های دلسوزانه شما و لب هایمان دعا گوی موفقیت شماست. پایدار ویربلند باشید.

ناصر صلاح

رئیس هیئت مدیره انجمن وبلاگ نویسان شهرستان زرندیه

بر گرفته شده از وبسایت سیدرضا کشفی

نظرات 11 + ارسال نظر
هادی بیابانی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 13:58

سلام دوست خوب خودم من یه تشکر به شما بدهکارم بابت اون درخواست واقعا ازشما ممنونم مشکل طرف حل شد
خیلی أقایی

مخلصیم

سادات سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 14:43 http://seyed0912.blogfa.com

سلام ببخشید منظورتون رو متوجه نشدم. میشه واضح بگید؟

سلام ، منظور اینجانب واضح هست !!!
وقتی در جریان خیلی چیزا نیستید
حق اینکه محکوم کنید رو ندارید خانم بزرگوار

سادات سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 15:11 http://seyed0912.blogfa.com

سلام مجدد
بنده در جریان چه چیزهایی نیستم؟ در جریان حرف های رکیک؟ در جریان دعواهای قبیله ای؟ در جریان فحش و تهمت های ناسزا؟ در جریان غیبت ها؟ در جریان..................؟ من در جریان هر آنچه که بودم نوشتم. بنده شخص خاصی را محکوم نکردم فقط خواستم یه یادآوری برای خودم و دیگران باشه .
نگاه کنید برادر، من وقتی یک سری مطالب و نظررها و گفت و گوهایی را در بعضی از وب ها دیدم وب هایی که توقع نداشتم ازشون ببینم جا خوردم و احساس نگرانی کردم و خودم را مسئول دوتستم تا یه یادآوری کنم ارزش هارا... حالا ممکنه به کسی بربخوره و کسی هم متوجه بشه...
کسانی هم که باید متوجه بشند متوجه شدند تا حالا... هر کس خودش و نیتش را بهتر میشناسه ...
نه تهمت زدم نه محکوک کردم نه فرد خاصی را تخریب نکردم و نه...........فقط کمی از ارزش های فراموش شده گفتم... فقط کمی درد دل کردم.... همین...اگر جایی از مطلب اشتبست اگر جایی از مطلب برخلاف اسلام است بگویید... بنده سپاسگزار فردی هستم که عیبم را به من هدیه بدهد و خیرخواه من باشد سپاسگزار فری هستم که یک کلکه حرف حسابی بزند سپاسگزار میشوم نه اینکه.........

سید رضا کشفی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 16:34 http://seyedreza.ir

سلام اخوی
عکس ها را دیدم، تو این هوای سرد دمت گرم
ماهی هایی هم که سرخ کردی نوش جان!
ضمنا نامه آقای ناصر صلاح به رئیس شبکه آفتاب هم در وب قرار گرافته ؛ اگر شما هم پوشش بدید حتما تاثیر خودش رو میگذاره.

سلام ، مخلصیم

سید رضا سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 18:33 http://seyedreza.ir

باز هم سلام.
خیلی ممنون و تشکر.
درمورد اون بنده خدا هم حق با شماست.

یاعلی

علی یارت

ناصر صلاح سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 19:12 http://nasersalah.blog.ir

سلام بر اقا بهرام عزیز
در رابطه با موضوع برگزاری مجازی جلسات اگه امکان داره امشب بصورت آزمایشی اجرا داشته باشیمو توی جلسه معایب کار را بررسی و مرتفع کنیم ساعت نه و نیم امشب فکر کنم زمان مناسبیه

سلام به چشم

حامد اسدشیر چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 01:13 http://rogheyedel.blogfa.com

سلام با یه مطلبه جدید از ماجراهای مامونیه کوچولو به روزم

حامد اسدشیر چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 01:16 http://rogheyedel.blogfa.com

به به جناب مدیر کل راه گم کردید...
این طرفا قربان؟
اومده بودی از خشکرود گوسفنده زنده بخری برا قربونی گفتی یه سری هم به اداره ارشاد بزنیم یه چایی میل کنیم با اصحاب هنر

نامدار چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 20:00 http://memarinews.com/vdcdkj0f.yt0nf6a22y.html

سلام بر شما.خبر سخنرانی یک دانشجوی زاویه ای را بسیاری از وبلاگ مامونیه منتشر کردند اما یک خبر بسیار مهم ملی را که یک متخصص و مهندس مامونیه ای طرح و اجرا کرده است و شاید 30 - 40 خبرگزرای و سایت منعکس کردند، هیچ یک از وبلاگ های زاویه - که البته بهتر - منعکس نکردند .
-1-به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محسن چراغی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از نخستین ساختمان خورشیدی کشور افزود: با توجه به شمار قابل توجه روزهای آفتابی در تهران(میانگین 260 - 250 روز در سال) در ساخت این ساختمان از انرژی خورشیدی برای تأمین آب گرم مصرفی ساختمان بهره گرفته شده است. http://irna.ir/fa/News/80994815

2--باحضورمعماران ودست اندکاران ساخت وساز صورت گرفت:

افتتاح نخستین ساختمان خورشیدی درشمالِ غرب تهران

روزگذشته با حضورجمعی ازجامعهِ معماران و دست اندرکاران صنعت ساختمان از نخستین مجتمع آپارتمانی خورشیدی در غرب تهران رونمایی شد.

http://memarinews.com/vdcdkj0f.yt0nf6a22y.html

3--محسن چراغی با اشاره به اینکه افزایش جمعیت اتمام منابع انرژی فسیلی و پیامدهای زیست‌ محیطی حاصل از بکارگیری انبوه سوخت‌های فسیلی و انتشار کربن، ضرورت بهره‌گیری از انرژی خورشیدی در ساختمان ها را دو چندان می‌کند افزود: براساس آمارها بخش ساختمان حدود 40 درصد از کلّ مصرف انرژی را به خود تخصیص داده واین میزان مصرف انرژی درمقایسه با کشورهای پیشرفته تقریباً سه برابراست بدین ترتیب یکی ازابزارهای مؤثّربرای صرفه جویی انرژی درساختمان استفاده ازانرژی خورشیدی است.
http://shahrezarand.blogfa.com/

hiva چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 23:09 http://www.ahznik2.blogfa.com

سلام.خشن نیست که زیااااد!!!!!!!!!!!!!


بالاخره اقای صلاح اعلام نکرد جلسه ی ولاگ نویسا کیه؟؟؟

سلام خبرتون میکنیم

شهر خوبان پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 11:52 http://http://mohamadsaedi.blogfa.com/

اقا بهرام ممنون
به قول خودت خیلی مخلصیم

غلامتم محمد آقا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.