خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

کشاورز و مرد مغرور ×!×

کشاورزی مشغول پاشیدن بذر بود، 

مرد مغروری به او رسید
و با تکبر به او گفت :

بکار، بکار که هرچه بکاری ما آن را میخوریم

کشاورز نگاهی به او انداخت و گفت :

 دارم یونجه میکارم 


پ ن : هیچگاه مغرور مباش، دست بالای دست بسیار است. 

نظرات 7 + ارسال نظر
یک نفس تا آسمان پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 15:45 http://seyed0912.blogfa.com

سلام
با پاسخ گویی بر نظرات دوستان به روز هستم
لطفا تشریف بیاورید تا از نظرتان بهره مند بشویم.
در پنـــــــــــاه حق

سید رضا جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 00:39 http://ansarosalehin.ir

سلام.
قلمت گیرا
دوربینت پویا!
ممنون استفاده کردیم.
راستی این هیئت انصار رو اگه لینک نکردی زحمتش رو بکش برادر

سلام ، چشم

مجیدم جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 01:16

یه سوتی داروخونه بیمارستان امشب دااااااد.
به روز میشم بخون و بخند

چشـــــــــــــــــــــــــــم

سلام علیکم
این حکایت کوچک ولی پر معنا مرا به چندین سال پیش برد شعر خارکش پیر اثر فاخر جامی:
خارکش پیر
خارکش پیری با دلق درشت پشه خار همی برد به پشت
لنگ لنگان قدمی برمی داشت هر قدم دانه ی شکری می کاشت
کای فرازنده این چرخ بلند وی نوازنده دلهای نژند
کنم از جیب نظر تا دامن چه عزیزی که نکردی با من
در دولت به رخم بگشادی تاج عزت به سرم بنهادی
حد من نیست ثنایت گفتن گوهر شکر عطایت سفتن
نوجوانی به جوانی مغرور رخش پندار همی تاخت ز دور
آمد آن شگرگزاریش به گوش گفت : ای پیر خرف گشته خموش
خار بر پشت نهی زین سان گام عزتت چیست عزیزیت کدام؟
پیر گفتا : که چه عزت زین به که نیم بر در تو بالین نه
کای فلان چاشت بده یا شامم نان و آبی خورم و آشامم
شکر گویم که مرا خوار نساخت به خسی چون تو گرفتار نساخت
به راه حرص شتابنده نکرد بر در شاه و گدا بنده نکرد
داد با این همه افتادگیم عز آزادی و آزادگیم

سلام علیک .... چاکر همه عوامل ثارالله هم هستیم

جوادمولائی جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 22:51 http://mamuniyehshahreman.blogfa.com/

سلام
میگم بهرام تو جوون خوب هستی .مومن.سربه راه.تحصیل کرده.
اما حیف که قدر خودت رو نمیدونی!!! حیف که پرسپولیسی هستی!!

محمد ساعدی جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 23:57

بهرام جان دوتا زدیم چندتا نزدیم یکی خوردند چندتا نخوردند اینه فرق پرسپولیس واستقلال
حیف اقا جواد نیست که..
راستی خیلیها یونجه را با سرکه در اول بهار وقتی تازه سبز شده میخورند

سلام علیک
آقا ما خیلی کیف کردیم از بازی واقعا لذت بردیم
استقلال است دیگر گاهی دوست دارد با مافیا بازی نبازد

hamechi hast سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 02:45 http://1men.ir

پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم .

چشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.