خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

مرکز پاسخگویی 118 مامونیه !!!

سلام ، امروز با مرکز 118 تماس گرفتم و با این پیغام ها مواجه شدم 

این تماس مورخ روز شنبه 92/11/11 راس ساعت 10:30 صبح 

به واژه خدانگهدار دقت کنید ، خیلی جالب بود برام 


این فایل رو از اینجا دانلود کنید .

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد اسدشیر شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 15:39 http://rogheyedel.blogfa.com

سلام
حاجی خیلی حال کردم مطلب باحالی بود
راستی وسطش همش یکی از فرندهات هم تو پیجش مطلب میزاره
صدای آلارمش میاد
نیم ساعت خندیدم مخصوصا اونجایی که اپراتور میگفت خدانگهدار

ببینم تو دل به اپراتور دادی یا دل به نوتیف فیس بوک من ؟
حالا بازم از این برنامه ها میزارم

علی رضا-م یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 13:58 http://alireza-m.blog.ir/

سلام
ای کاش این مشکلات یکی دوتا بود
ای کاش میشد نگفت مدیری هست تو یکی از ادارات مامونیه
که تا یکسال پیش شاید به زور پراید میتونست بگیره
اما الان از صدقه سر.......
ماشین چند ده میلیونی سوار میشه
ای کاش میشد بدون ترس از پرونده سازی
علنا گفت آقایون تازه معتدل شده
مدارس مامونیه رو تبدیل به پادگان نظامی کردن
بازرسی بدنی بی محابا از دانش اموز انجام میشه

ای کاش...

مجید نجارلو یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 20:46 http://vfd.blogfa.com

آقای همایون.
بنده دفعات متعددی به جنابعالی تذکر داده ام و دوباره تذکر میدهم.
باید حواست رو جمع بکنی.
مرد حسابی اکه. اپراتور با ماهی تابه ای ملاقه ای چیزی می زد تو سرت.ما بدون عکاس چیکار می کردیم؟؟؟
راست میکه دیکه.حالش نیست جواب تلفن بده.

بادمجون بم آفت نداره داداش

هادی صفرزاده جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 18:53

بسی جالب بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.