خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

شهرک ؟؟؟

شهرک فاطمیه ؟؟؟؟

یادواره شهدای شهرک فاطمیه ؟؟؟؟

شهرک آسیابک ؟؟

خدایا همه مارو عاقبت به خیر بگردان

نظرات 23 + ارسال نظر
حسین شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 22:53

سلام بهرام قضیه شهرک فاطمیه تموم شد همه انتقادشون هم کردن و .......... شما تازه سر افتادی؟؟؟؟؟؟؟

سلام من دستم بند بود

ابراهیم نیک بخش شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 23:27

با سلام بر برادر بهرام
اهنگ بسیار زیبا و حماسی است خیلی قشنگ است خدا هم خواننده و هم شاعر و اهنگ ساز و شما را حفظ کند .
همیشه از این کارها انجام بدهید

سلام آقا ابراهیم عزیز به موزیک وب شما که نمیرسه

حزب رب یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 01:18

بخون شهیدان شهرمان قسم آرام نخواهیم نشست
خیلی پاتو از گلیمت دراز تر کردی

باز این بی هویتا پیدا شدن من اصن حرفی از شهدای محترم آسیابک زدم ؟
اتفاقا بنده شیفته شهید اخوان هستم و شخصیتشون رو دوست دارم
ولی شهرک آسیابک رو به هیچ عنوان قبول ندارم!!!!
آسیابک همون آسیابکه

علی ایل بیگ یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 11:16 http://isar1365.blogfa.com/

من با شهرک آسیابک کاری ندارم ولی هر چی هس زمین شهری خیلی اسم ضایعی هس...شهرک فاطمیه که خوب تره
شهرک فاطمیه هم بخاطر مسجد فاطمه الزاهرا میــــــــبا شد

سلام ، مشکل همین عبارت "شهرک" جای جدید نیست که بگیم شهرک !!!! از دیرباز اینجا اسمش زمین شهری بوده !!!
اسم هرجایی قشنگه ، سلیقه ای نیست که هرکی از جاش بلند بشه و بگه من این اسم رو میخوام و فلان و از این حرفا !!!!

علی ایل بیگی یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 11:38 http://isar1365.blogfa.com/

خوب خودتون هم میگید سلیقه ای نیس...پس شما چرا میگد بده شهرک فاطمیه پس نظر و سلیقتون رو میگید عزیز...
دوما شهرک که به جای جدید که نمیگن شما تحصیل کرده اید بعدشم زمین شهری جزو شهر مامونیه نیس

زمین شهری جزو مامونیه نیست، جزو کجاس ؟
اسمش زمین شهریه
من کی گفتم بده یا خوبه ؟
من با اصلش کار دارم !!!!
حرف حسابتون دقیقا چیه ؟

علی ایل بیگی یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 12:07 http://isar1365.blogfa.com/

من روی این حساب این حرف رو زدم که درجریان هستم که دوستان پیگیر تغییر اسم زمین شهری به شهرک فاطمیه هستند ، بهتر است الان گوشها عادت کنند به این اسم

پیگیری ها هروقت انجام شد و به ثمر رسید باید این اسم رو استفاده کنند
اصلا توجیه خوبی نیست حرفتون
پیگیری ها مستند هستند ؟
نشون بدید این پیگیری ها رو
قرار نیست هرجا قصد به انجام کاری میکنن که گوش مردم عادت بکنه
قانون نداره شهر ؟
البته خب قانون نداره دیگه

محمد ساعدی یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 12:38

سلام ببنید از اسامی بسار زیبایی در شهرهای بزرگ استفاده میشود مثل کوی اگر عزیزان از کوی فاطمیه برای منطقه زمین شهری استفاده کنند بهتر است چند روز پیش اقای نیکنام هم نظرش هم اینگونه بود شهری که طی کردن بالا تا پایینش 5دقیقه زمان میبرد شهرک فاطمیه واحتمالا بعدها شهر ک حدیق و. خیلی زیبا نیست علی ایحالا اتفاق باعث پیش رفت است وشهرستان در مسیر توسعه قرار گرفته ومجکوم به پیشرفت است اما چرا مسئولان در این مقوله ها وارد نمی شوند نامعلوم است ابادانی جز در سایه اتحاد حاصل نمی شود ما جز پیشنهاد چیز دیگری نداریم در اخر کوی فاطمیه وکوی حدیق . زنده باشی اقا بهرام ودست عزیزم که چند کامنت گذاشته بود اسمش یادم رفت

سلام محمد آقای عزیز ، خیلی مخلصیم

سید رضا یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 17:35 http://seyedreza.ir

سلام
مسئله شهرک رو که خب حرفی تدارم، چون واضحه دیگه !

اما ما به سبک شما نظر یک بنده خدایی را در سایتمان دادیم دلمان خنک شد.از همان حزب رب هایی که اصولا کاری جز بازی در نقش سپید پوش و فرشته ی پاکی راندارند.

اصن یه وضی خخخخ

سلام عهصنط

علی رضا مولایی یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 18:25 http://alireza-m.blog.ir/

سلام
در مورد مسائل شهر دخالت نمیکنم و حرفی نمی زنم زیاد
چون اگر بگم گفتنی زیاد دارم.
خوشحال میشم
تبادل لینک داشته باشیم.

شهروند اسیابکی دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 00:17

تو در چه حدی هستی که اسیابک رو قبول داشته باشی یا نداشته باشی؟ هیچی نیستی عزیزم. اینو مطمئن باش

تو که خودتی اولا سلام ، دوما وقت کردی اسمت رو بنویس تا بتونم مفصل جوابت رو بدم

مجید نجارلو دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 09:56 http://vfd.blogfa.com

سلام علیکم جمیعا.
از نظر اسلام این اختلافات قومی و قبیله ای جایز نیست.فارس و ترک و سیاه و سفید. مامونیه ای و اسیابکی و زاویه ای و.... نداریم..حال در واما در مبحث نام کزاری بنا بر قول آقای محمد ساعدی نام کوی فاطمیه و یا محله ی فاطمیه شاید مناسب تر باشد تا شهرک.
واما خطاب به همه دوستان عزیز:
این سلسله مباحث از جهت مباحثه علمی و...می باشد جهت انتخواب کزینه بهتر.وإلا در خارج فضای مجازی دوستی شدیدی بین ما ساکنین مرکز شهر و محله های شهر و حتی شهر های دیکه وجود داره.
الهم اجعل عواقب امورنا خیرا

مجید نجارلو دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 10:05 http://nazir.blog.ir

سلام علیکم جمیعا.
از نظر اسلام این اختلافات قومی و قبیله ای جایز نیست.فارس و ترک و سیاه و سفید. مامونیه ای و اسیابکی و زاویه ای و.... نداریم..حال در واما در مبحث نام کزاری بنا بر قول آقای محمد ساعدی نام کوی فاطمیه و یا محله ی فاطمیه شاید مناسب تر باشد تا شهرک.
واما خطاب به همه دوستان عزیز:
این سلسله مباحث از جهت مباحثه علمی و...می باشد جهت انتخواب کزینه بهتر.وإلا در خارج فضای مجازی دوستی شدیدی بین ما ساکنین مرکز شهر و محله های شهر و حتی شهر های دیکه وجود داره.
الهم اجعل عواقب امورنا خیرا

[ بدون نام ] دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 13:30

اقای همایون عکس یادواره شهرک فاطمیه چی شد ؟ چرا نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فرق نذار بین یادواره هاااااااااااااا

به خدا سرم شلوغه ، میزارم ، همه رو میزارم فرق چیه بابا چرا حرف تو دهن من میزارید

جواد سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 12:29

بهرام دیگ پاتو از گلیمت دراز تر نکن
ببین اینجا شهرکه اونم از نوع فاطمیه
یعنی چی هر چی که اول اسمش روش باشه بای تا آخر عمرش اسمش روش بمونه این حرف ینی چی ؟ منطقت رفته گلاب بیاره عایا ؟
ببین داداش من شما چه کاره اینجا هستی که داری این شهرک رو زیر سوال میبری ؟ هوم ؟
بس کن دست از این کار زشتت بردار
تو داری کاری میکنی انگار مامونیه از جاهای دیگه جداس و سرتر از شهرک فاطمیه و شهرک آسیابکه !!!!!!!!!!؟

اولا سلام آقا جواد
دوما کجا گاذش رو گرفتی رفتی ؟
من پام از گلیمم درازتر نمیشه این یک
قسمت دومش هم اینه که گلیم من کلا وسعتش خیلی زیاده
قسمت سومش هم اینکه در منطق شما همین بس که میگید ما اسم محلمون "شهرک" فاطمیه است و به هیچکس هم ربطی نداره
یاد فوتبال علی اصغری آقای پروین افتادم
یعنی چی به کسی ربطی نداره ؟
من با اسم فاطمیه هیچ مشکلی ندارم !
اونقدر به حضرت فاطمه ارادت دارم که حد و حدود نداره !
پس مباحث دینی رو وارد صحبت نکن
شهرک اصل و اصول داره ! شما از اصول شهر چی میدونی ؟
توی تقسیمات شهری و کشوری اسمی از شهرک فاطمیه ثبت شده ؟
اینجا دهات نیستش که هرکی شب بخوابه صبح بلند بشه بگه فلان جا اسمش روعوض میکنیم و میزاریم فلان
شهرک جایی هست که تمامی امکانات شهری و رفاهییش رو خودش میده
آیا زمین شهری فاضلاب شهریش از کجا تامین میشه ؟
عوارضش چی ؟
هزینه آسفالت و مبلمان شهریش چی ؟
یه چیز بگید که من از اینکه شما آدم های با منطقی هستید خوشحال بشم ، نه اینکه به حال خاطی هام تاسف بخورم از این همه بی منطقی !!!!!!!!!!!

شما پیگیر بشید این اسم رو ثبت کنید ، اونوقت هرکی مخالفت کرد خودم میزنم دهنش رو پر خون میکنم !

جواد سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 13:11

بهرام جان شر میشه بخام حرف بزنم
ولی تو هم اینو بدون داری الان ممتلک میندازی بالاخره میشنوی جوابشو
میشه بپرسم شما اصلا چیکاره هستین که گیر دادین به اسم شهرک ؟
ما خودمون میدونیم اینجا دهات نیست شما نگران خودت باش

من یه منتقد هستم
یه خبرنگار
یه دانشجو
یه شهروند
تو کی هستی ؟
اسم و فامیلت چیه ؟
میترسی عنوان کنی ؟
گیر دادم ؟ حق گیر دادن دارم ! بیشتر از این هم گیر میدم
مطمئنا هیچ وقت هم نمیزارم به همین سادگی این برنامه ها از کنارم بگذره

جواد سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 14:02

بهرام منو نمیشناسی ؟ جواد علـــــــــی یاری هستم
ترس از ؟ تو ؟ ترسی ار هیچ کسی ندارم جز خدا
باشه پس انقد بگووووووو تا ببینیم اخرش چی میشه
التماس دعا

کسی از من قرار نیست بترسه
خیلی حرفا زدیم که به خیلی جاها رسیده
شما هم اگه میدونستی به جایی نمیرسه نمیومدی واکنش نشون بدی

بابائی سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 18:32 http://www.spakhsh.com

سلام
لطف کن ایمیلت را چک کن

چک کردم چیزی نیومده !

حمید کاظمی اصل چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 01:11

با سلام
برادر همایون شما فکر میکنی دارید بی طرف عمل میکنید اما اشتباه فکرمیکنید،این را بدانید اولا شهدا متعلق به همه ی مردم هستند پس کوتاه فکری محض است اگر بخواهیم یادواره ای را زیر سوال ببریم،در ثانی یادواره شهرک فاطمیه فقط و فقط به پاس حضور خانواده معظم شهدایی برگزار شد که در این شهرک ساکن بودند و این وظیفه بر روی دوش تک تک اهالی این شهرک سنگینی میکرد،کما اینکه بعد از یادواره مورد لطف همه ی خانواده شهدا قرار گرفتیم و این لطف ،عزم ما را جزم کرد تا این کار را ادامه دهیم.ثالثا مطالعه بفرمایید کلمه شهرک به محدوده ای از یک مکان جغرافیابی گفته میشود که دارای امکانات شهرکی باشد که شهرک فاطمیه دارای 1ادارجات مختلف از قبیل ثبت احوال،اداره کار و اموراجتماعی،شورای حل اختلاف ،اداره مسکن ،سازمان تامین اجتماعی و...2بانکهای متعدد3دادگستری4ساختار شهری مدرن5امکانات خدماتی ،تفریحی،رفاهی و ورزشی6وجود ساختمان فرمانداری در این شهرک وووووووو ...با این اوصاف اگر کسی از شما سوال کرد فرمانداری کجاست شما بفرمایید محله یا کوی فاطمیه تا کمی هم مردم بخندند و دلشان شاد شود،جهت ثوابش عرض کردم رابعا،چطور زمانی که زمین شهری تاسیس شد همه از لفظ شهرک زمین شهری استفاده میکردند،حالا که شده شهرک فاطمیه به نام محله تغییر اسم دهد؟در عجبم از این پیشرفت،تبارک الله.خامسا شهرک آسیابک با آن همه سابقه ی تاریخی اینک با نام محله یاد شود واقعا طنزی است که هیچ کارگردانی تا کنون موفق به ساختش نشده...در آخر این را هم بگویم که شما جهت خدمت این مسایل را مطرح نکردی صرفا جهت خود شیرینی و گرم کردن وبلاگ خود دست به این کار زدی!به امید روزی که همه خالصانه کار کنیم نه مغرضانه. والسلام

سلام علیکم ، فرمانداری تو زمین شهریه؟

شما به این چیزایی که گفتید، اینا رو هم اضافه کنید، تربیت بدنی و پمپ CNG خورشید آباد رو هم توی زمین شهری حساب کنید

دوست گرامی ، بنده 4 ساله وبلاگ دارم و نیازی به این خضعبلاتی که شما فرمودید ندارم ، همین بازدید و خودشیرینی و این حرفا

هویتتون رو معلوم میکردید بیشتر بارتون میکردم

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 09:20

واعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا

همگى به حبل و رشته خداوندى چنگ بزنید و پراکنده نگردید.

اقای همایون : اگر ادعای روشنفکری داری به قران و بیانات رهبری امام خامنه ای
(مدظله العلی) را مطالعه کن .

اولا سلام ، دوما شما از کجا تشخیص دادید بنده روشن فکر هستم ؟
دوستان علم غیب دارن، بنده اگه میدونستم زودتر از اینا مزاحمتون میشدم و از اطلاعات غنی تون استفاده میکردم

آقای بی هویت اگر ادعای منتقد بودن دارید و فاز نصیحت دارید اسمتون رو بگید تا من بدونم شما رو چی صدا کنم بابابزرگ

هادی کاوسی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 10:04

نظر دوستمون محترمه ولی در پاسخ به جواب آقای همایون این سوال را باید پرسید که چرا آقای م.ش که در اول انتخابات تغیر موضع داد ودر زمان انتخابات انتخابات در شهرک فاطمیه به زبان خودش اعلام کرد شهرک فاطمیه و همه مسئولین اعلام کردند شهرک فاطمیه این در اکثر مراسمات و دعوتنامه ها نوشته شده شهرک فاطمیه باید بشود شهرک فاطمیه از راه قانونی و ادمه خواهیم داد و از شما خواهش میکنم اسم شهدا را در این موضوع پاک نمایید اگرانتقادی درباره شهرک هست بشود و لی اسم شهدا پاک شود اینم بدونید اگر شهر مسئول داره و مملکت قانون به غیر از بعضی افراد و مدیر وبلاگ به کسی ربطی نداره ما دنبال کار هستیم و مردم آسیابک هم دنبالش هستن باید به گفته آقای نجار لو اختلافات قومی قبیله ای را کنار گذاشت تا شهر پیشرفت کنه و مسئولین شهر بالاخص آقای م.ش بیاد مسجد شهرک فاطمیه علت تغییر موضعشو بده و منتظر پاسخ از این آقا هستیم فقط در کمال ادب دوستان خواهشمندیم در کمال ادب پاسخ بدن از مدیر وبلاگ هم همچنین چون شما یک خبرنگار واجتماعی هستید رسانه ای یا به قول خودمون بیست وسی پاسخ ندید واضح و مودبانه جواب بدید هر کس نظر و انتقاد دارد در پایان به شهرک فاطمیه خوش آمدید

سلام آقا هادی گل خودمون
اول تشکر میکنم بابت اینکه خودت رو معرفی کردی این یه امتیاز مثبت حساب میشه
دوم هم اینکه بیا این بالشی رو که سفارش داده بودی رو برات حاضر کردم ببر
سوم هم اینکه بنده هم میگم اختلافات قومی قبیله ای رو باید کنار گذاشت
چهارم هم اینکه آقای م.ش اگه برای تبلیغش اینکار رو میکرده برید ازش بخواهید که اسم منطقه تون رو عوض کنه !
بنده اگه نظر نافرم ببینم مجبورم نا فرم جواب بدم
موید باشی هادی جونم

هادی کاوسی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 10:16

حرفی را یادم رفت بزنم مردم مامونیه اگر خیلی عرضه دارند در ماه محرم این اختلافی که بین هیئت های عزاداری به قول خودشون دسته بالا و دسته پایین هست حل کنند مثلا زمین تعزیه توی 4جا تعزیه می خونند فکر کنم سال دیگه کل مردم مامونیه یک میدان درست کردند دارن تعزیه می خونند من خودم بچه مامونیه ولی به خاطر این مسئله نزدیک به 5سال است که اصلا در دسته های عزاداری های مردم مامونیه شرکت نمی کنم چون همش اختلافه و ریاکاری اگر ریاکاری نبود این کارارو نمی کردن هیئت امام حسین خیلی ارزش داره فقط در پایان عرضم به بعضی از عزیزان و هیئتهای مذهبی که در داخل هستند منظورم نبود و به مدیر وبلاگ هم سوئ تفاهم نشه چون اون موقع که این دسته ها دست گروه همایون بود نظم خاصی داشت ولی الان.....با هم باشند قشنگتره اول دسته های عزاداری تونو درست کنید یک وقت تو محرم دعواتون نشه بعد اظهار نظر کنید بازم میگیم به برخی افراد و هیئتها سو تفاهم نشه با من کل کل نکنید من جیک پوکتونو می دونم

سلام مجدد به هادی عزیزم بنده هم موافق صحبت های شما هستم
ان شاءالله زنده باشیم و ببینیم که هیات های مذهبی همگی متحد و یک پارچه هستند

منم یکصدا با هادی خان میگم : آقا چه وضعیه ، این هیات هاتونو درست کنید ، والله ، با این نوناشون

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 11:02

متاسفانه کار بیخ پیدا کرده ما نمیخواستیم که دعوا بالا دهی پایین دهی پیش بیاید ولی اینگار ناگزیریم اولا اون زمین شهری زمانی جنگ وکار اختلاف افکنی گروه بنی صدر بود که زمینهای مردم را غصب کرد وملاکین از جمله . وپدر شهید روزبهی وخیلیهای دیگر را بی زمین کرد لطفا در باره زمین مسجد شون هم تحقیق کنید ببنید که از آقای فرزانه غصب شدآقا نامدار میدونه ایشان از هییت موسس این مسجد بود واز جیک وبوک مسئله خبر داره زمین شهری بخشی از زمینهای مامنیه است که کشت میشد واز قنات سنگچین آب یاری میشد اینکه چطور زمین شهری فقط در مامنیه این ظلم راکرد وازشمال آسیابک تا سلطان آباد زمین بایر بود آنهایی که اهل فن هستند میگرند حالا چند نفر از اطراف واکناف زمین گرفتند وچند نفر از مامنیه معلومه ولی کنار آمدیم جنگ خواستید
اماده باشید بی هویت میشیم ودر وبلاگی نام تمام آنهایی که بجای پختن آش برای تغییر اسم نام شهدا را الم کرد می بریم گذشته وحال خیلیها باید روشن بشود مثل بابایی پدر وپسر مستدلل رسواگر تمام تصاویر ومدارک را قرار خواهد داد انوقت ...تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

جوادمولائی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 11:05

سلام بر بهرام عزیز وسلام بر آقا هادی کاوسی دوست وهمسایه قدیمی ما
همیشه هروقت حرفی از مسئول دلسوز در مامونیه زده بشه یادی هم از پدر بزرگوار شما حاج یوسف کاوسی میشه!! چون تا پای جون پای مسئولیتش میایستاد برای مامونیه ومردمش احترام قائل بود و از کسی هم ترس نداشت.
(در مطلبی هم یادی از ایشون کردم .بیای بخونی خوشحال میشم)
من به شخصه کاری به تغییر نام زمین شهری ندارم! اما هادی جان عده ای به بهانه شهرک فاطمیه و شهرک آسیابک و اینکه ما جزی از مامونیه نیستیم در حال تلاش برای حذف نام مامونیه هستند...هادی جان به قول خودت تو یک مامونیه ای هستی اون هم از نوع اصل اصلش بگو چرا ما باید در مقابل این حرکت سکوت کنیم؟
چرا هر وقت حرفی زده میشه سریع حرف شهدا رو میزنن.که آی فلان وفلان وفلان.بابا شهدا احترامشون واجبه ولی قرار نیست هر چی پیش بیاد سریع بگیم ما شهید دادیم؟ مگه ما شهید دادیم واسه این حرفا واین روزا؟ که تا کم بیاریم بگیم شهید دادیم؟
هادی جان شنیده میشه که این آقایون ادعا کردن که زمین شهری یا شهرک فاطمیه جزی از شهر آسیابکه!!! بابا آسیلبک کی شهر شد که زیرمجموعه هم داشته باشه؟!!!
هادی مشکل اینجاست که همه اینها جرقه های یک توطئه پلید برای حذف نام مامونیه است که با مظلوم نمایی شروع به این کار کردن!!
ما هم حرف نزنیم میگن اینا چیز بودن نفهمیدن!!
مطمئن باش همین طور پیش بره مرکز شهرستان رو هم از مامونیه میگیرن!! و اسمی هم از مامونیه باقی نمیزارن!!!
فکر میکنم منطقه بعدی که اعلام استقلال کنه خورشید اباد باشه وبا نام شهرک آفتاب آباد یا مختصر تر شهرک آفتاب این حضور را اعلام کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.