خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

اطلاعیه ×!×

آقا سلام علیکم

از امروز عکس های دهه فجر

یادواره های شهدا و مراسم های

پایگاه های بسیج شهرستان و حماسه حضور

رو میزارم


از همین تریبون هم از پایگاه حضرت رسول(ص) تشکر

ویژه دارم به خاطر داشتن یه تیم منظم و گروه سرود عالی

پی نوشت : بابت دیرکرد هم عذرخواهی میکنم

نظرات 4 + ارسال نظر
جوادمولائی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 10:26

سلام
پس عکس های جشن میلاد پیامبر چی میشه؟
افتتاحیه مهدیه!!

اونم میزارم، کلی عکس باید بزارم

جواد چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 11:18

بهرام خدایی حال کردی گروه سرود رو ؟
من که اصلا فکر نمیکردم این جوری بخونن :D

قشنگ بود ، واقعا قشنگ بود

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 12:41

سلام .اقا بهرام یک سری هستند که از هر روزنه ای میخواهند وارد بشوند حرفهایشان را بزنند این فضا را مفت ومجانی در اختیارشان قرار میدهیم سعی کنیم از مراجع وشورای نامگذاری استفاده کنیم وفضا به سمت بد اخلاقی پیش نرود شما هنرمند دلسوز شهرکه واقعا قابل احترامی ومثل پسرم دوستتدارم متاسفانه هرز گاهی این بحثهای کشدار شروع میشود که نداشته های شهرستان فراموش بشود ذهن مردم نباید از بی امکاناتی بیمارستان شهدای اسیابک وخوابیدن پروژه بیمارستان امام رضا منحرف بشود.چرا یک دهه فجر هم گذشت وساختمان اداره ارشاد تکمیل نشد چرا به این پروژهای شهر که نه شهرستان بها داده نمیشود اگر نه شهرک فاطمیه مامونیه که خودمامونیه یک روستای بزرگ است با همان امکانات چه سودی برای شهرمامونیه داشته امید واریم که خداوند بهترینها را بر قلوب شهروندان ومسئولیت انقلابی را بر قلوب مسئولین شهر الهام کند در هیج جایی این بحثها شروع نمیشود چون مسئولین بلا فاصله وارد میشوند الا شهر ما وانهم که معلومه بگذاریم اگر حرفی برای گفتن دارند در وبلاگهایشان با هویت یا بی هویت مطرح کنند ما بلندگوی انها نشویم حرفمان را می زنیم وانها هم حرفشان را در جایی غیر از وبلاگهای ما مطرح کنند قربان اقا بهرام

مخلصیم

محمد ساعدی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 13:27

اقا بهرام چون پیام کپی پیست شد اسمم جا افتاد اگرچه میدانم که دانستی پیام بالا از اینجانب محمد ساعدی است مهم اینکه قبول داریم

نحوه نوشتنتون متوجه میشم شما هستید ، خیلی مخلصیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.