خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

اطلاعیه 2 ×!×

سلام مجدد

اینجانب اعلام میدارم، همه اهالی آسیابک و زمین شهری 

دوست و برادر اینجانب هستند.

همه ما از شهر مامونیه هستیم، متحد در کنار یکدیگر.

اگر بی احترامی ای شده عذرخواهی میکنم.

اگر ناراحت شدید ، عذرخواهی میکنم.

از همه دوستانی که در برگزاری یادواره شهدای مسجد فاطمه الزهرا 

زحمت کشیدند کمال سپاسگزاری را دارم.

نظرات 20 + ارسال نظر
علی ایل بیگی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 11:23 http://isar1365.blogfa.com/

احسنتـــــــــــــــــــم

میدونم ، میدونم که باید بهم افتخار کرد

علی ایل بیگی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 11:30 http://isar1365.blogfa.com/

اییییییییییییییییییییییییییییییی

رضا تنها چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 12:30 http://taraneiezendegim.parsiblog.com

هادی کاوسی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 12:56

ای آقایی که ادعا کردی راجع به مسجد فاطمه الزهرا اول ان شاالله خدا به حق فاطمه الزهرا جوابتو بده دوم اینکه ازکلام مودبانه استفاده کن سوم اینکه ما باهم همشری هستیم چه اونجا اسمش شهرک فاطمیه بشه چه نشه چهارم اینکه اگر کسی ادعای مالکیت میکنه چرا نرفته دنبال حقش حقشو بگیره دادگاه هست پاسگاه هست مملکت قانون داره پنجم شما نیاز نیست وکیل کسی بشی هر کس حقش زبون داره از زبون تو هم درازترنیاز نیست شما دوست عزیز دلت برا کسی بسوزه دلت براخودت بسوزه که خربزه آبه هرکس ادعا می کنه مسجد از میراث پدری اونه یا از اوناست مملکت قانون داره یا علی بره اگه حق با اونه بسم الله ما با کسی دعوا نداریم

داش هادی یواش بابا من ترسیدم

درود برشهیدان وسلام بر حاج حیدر کاوسی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 13:20

آقا کاوسی لطفا شما وارد نشو از آقای نامدار بپرس من مخلص پدر مرحوم شما هم هستم با شما حرف دارم وتماس می گیرم

هادی کاوسی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 14:27

سلام برشما دوست عزیز از لطف شما دوست عزیز متشکرم من مخلص همه مردم ایران هستم ولی اختلاف خوب نیست و منتظر تماس شما هستم

مرتضی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 17:14

سلام بهرام
آخـــه چــــــرا؟؟؟؟؟
آخه چرا عاقل کند کاری .....
خخخخخخخ

سلام آقا مرتضی ، میخند؟
خب بیا من عذرخواهی هم میکنم اینجوری میکنید

تیم فوتسال شهدای آسیابک چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 19:01 http://shasiabak.blogfa.com/

سلام بهرام جان
لطفا بحث رو عوض کن همه وبلاگ ها از مطلب های اصلی شون فاصله گرفته اند و فقط به مبحث شهر و شهرک پرداخته اند.

سلام ، عوض کردم دیگه
پست تصاویر 22 بهمن رو نمیبینی مگه داداش ؟

مرتضی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 19:15


شوخی کردم بابا جنبه داشته باش

جنبه دارم ، طاقت حرفای فشار دار رو ندارم !

قاصدک منتظر.. چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 19:17 http://seyed0912.blogfa.com

به نام خداوند مهربــــــــــــــان....
سلام آقا بهرام بارک الله ! و اما یک حدیث راجع به عذر خواهی: امـام سجّاد علیه السلام از امام حسـین علیه السلام شنیدم کـه مى فرماید : اگر مردى در این گوشم ـ اشاره به گوش راست خود کرد ـ مرا دشنام دهد و در دیگرى از من پوزش بخواهد ، پوزش او را مى پذیرم ؛ چرا که امیر المؤمنین على بن ابى طالب علیه السلام برایم نقل کرد که از جدّم رسول خدا صلى الله علیه و آله شنید که مى فرماید : بر حوض کوثر وارد نمى شود کسى که عذر را ـ موجّه باشد یا غیر موجّه ـ نپذیرد .
إحقاق الحقّ : ۱۱ / ۴۳۱

سلام علیکم ، تشکر

یه نفر چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 21:48

برای عذر خواهی لطفا مطلب شهرک و پاک کن تا همه خوشحال شیم آقا بهرام واگرنه این جرو بحث ها ومشاجره ها ادامه داره. منم طرفدار آقای هادی کاوسیم. اسم حضرت فاطمه مقدسه نام شهرک چه فاطمیه باشه چه زمین شهری همه ی ما ازیک آب و خاکیم.
نام فاطمه مقدسه(صرفا جهت اطلاع!!)
به نظر خودت آقابهرام اسم حضرت فاطمه مقدسه یا اعوذ بالله زمین شهری؟
بدون در باره ی نام شهرک زود قضاوت کردی.

.
.
.
.
.
.
نظر سنجی:
خود بچه ها بگن نام شهرک کدوم باشه بهتره: فاطمیه- زمین شهری
(برای گفتن نظرخود نظر بگذارید ویکی از این ها را انتخاب کنید)

معصومی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 22:36 http://mmasoumi.blogfa.com/

با سلام و احترام
تواضع و فروتنی نعمتی است که بر آن حسد نبرند.امام علی (ع)
گذشته از صحیح یا ناصحیح بودن فرمایش شما ، از اینکه این مساله رو با تواضع و فروتنی برطرف کرده و خودتان را از این جریان بیرون کشیدین سپاسگزارم. و این از بزرگواری شماست.
همیشه زنده و بیدار باشید.ارادتمند معصومی

هادی کاوسی پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 07:04

سلام به همه اهالی شهرستان زرندیه باتشکر از کلیه عزیزان امیدوارم بحث بحث علمی و به روز باشه از این به بعد

هادی کاوسی شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 13:10

این وبلاگ یک پوستر از تیم پرسپولیس و یک آفتابه آبی از تیم استقلال کم داره

یه نفر شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 19:05

آقا هادی برعکس گفتی باید پوستر مال استقلاله با کلمه ی 13 تاییاش

شلوغ کنی میگم ایمون زائد بیاد ها

یه نفر شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:29

آقا بهرام از ابومسلم 3-1 باختیدا یادت که نرفته

شما از ما شیش تا خوردید توی ده دقیقه از تیم ده نفه ما هم از یه بازیکن سه تا خوردید

یه نفر شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 22:32 http://vf81.blogfa.com

نظری بنما به وبلاگ ما vf81.blogfa.com

javad molaiey یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 10:08

Khoda kone hamechimon fatemi bashe va nam hazrat zahra vasiley khodnamiy o ria nabashe.

غریبه سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 12:30 http://fatemiyon-z.blog.ir/

از وبلاگ ما دیدن نمایید
http://fatemiyon-z.blog.ir/

هادی کاوسی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 14:06

در پاسخ به دوست عزیزم باید گفت که تنها خداست که از اعمال بندگانش آگاه است و تنها خدا می داند که چه کسی گناه کار چه کسی پاک است وهر کس مسئول عمل خویش است پس ما فقط وظیفه داریم در حد امربه معروف نهی از منکر بگوییم و نه غیره.....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.