خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

من هنوزم هستم ×!×

با تفنگش نتوانسته شکـارم بکند رفته با مطـرب و اینتـرنت و ساز آمده است

نـاوگانـش نتوانستـه مهـارم بکنـد رفتـه با لُعبتـک چشـم نـواز آمـده است

بمب و موشک نتوانسته بترساننـدم فیسبوک و توییتـر شایعه ساز آمده است

شیمیایی زد ومن باز عقـب ننشستم با کراک و هروئین تاخت و تاز آمده است

چون لگن شد اثر ناو هواپیمابر پخش مـه پاره ز "مـه واره" به ناز آمده است

بس که از نغمه قرآن و دعا می ترسد با رپ و عربده و تپ تپ جاز آمده است


نظرات 7 + ارسال نظر
علی رضا مولایی یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 16:00 http://alireza-m.blog.ir/

شعر از سردار نقدی بود به گمانم!
دمت گرم!

حسین دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 11:04

سلام خداروشکر خووووووووووووووووووووشبخته.........
حالا مخاطبت کیه بلا؟
تو هم خوشبختی

خداروشکر خوشبختـــــــــــــــــــــــــــــــــه
نمیدونم کیه

حسین دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 14:21

آره نمیدونی به قول پنجعلی الکــــــــــــــــــــــــی میگه... خیلی سخته ها!!!!!!11 کسی رو بخوای ولی.........

هیس

حسین دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 22:14

چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناصر صلاح دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 22:21 http://nasersalah.blog.ir

سلام خدا قوت دلاور

مخلصات

مجید نجارلو سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 00:21 http://vfd.blogfa.com

به به

استقلالی چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 13:25

شما خودت تو همه این سایتها عضوی وقتی قبولشون نداری چرا عضو شدی؟

دلم میخواد ، پرابلم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد