خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

شهعید علی خلیلی ×!×

دنیــای امــروز مــا اینگــونه شده اسـت !

ســرت را پــایـیــن بنــداز !!

اگـر بی عفـتی در جامعـه دیدی چـیزی نگو!!

شاید به مذاق برخی خوش نیاید!!

اگـــر دزد دیــدی رویــش را بپـوشــان !!

ممکـن اسـت آبرویـش بـرود!!!

بــه بی حجـاب لبخنـد مهـربانانـه بــزن !!

شــاید دلــش پــاک باشــد!!

امام زمان (عج) در غربت است مهم نیست !!

مـــا فعـــلا کـــار داریــم !!

نظرات 3 + ارسال نظر
سید رضا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 16:19

عاقبت بخیر شد

جوادمولائی سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 01:33 http://mamuniyehshahreman.blogfa.com/

سلام و درود بر عکاس لنگی باشی عزیز
سال نو مبارک!! خوبی؟ خوشحالیا!!! دارن تیم تون رو با هزار دوز و کلک قهرمان میکنن....
ابدیت کردم اگه افتخار میدی تشریف بیار
البته بدون لنگ

nazi دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 22:51

rohash shad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد