خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

فتوکاتور عشق های خیابانی ×!×

نمونه ای کاملا گویا از عشق های خیابانی

از تجربیات دیگران درس بگیریم


نظرات 3 + ارسال نظر
زهیر یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 15:40

نه بابا افکار منفی داره

ای بی مودب

[ بدون نام ] یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 20:52

خو چه ربطی داره شاید من یکیرو تو خیابون دیدم خوشم اومد ازش شایدم باهاش ازدواج کردم

یکی یه صابون بده این دستاشو بشوره بیاد منو بخوره

nazi دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 22:47

man az tajrobehaie khodam ha dars nemigiram che berese b tajarobe digaran

ما وظیفه داریم بگیم ، شما خواه پند گیر ، خواه ملا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد