خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

مـــادرم منتظـرم هسـت که بـاید بروم ×!×

یک نفـر منتظـرم هسـت که بایـد بروم

عاشـق و در بـه درم هست که باید بروم

به خـدا او همه سالار دل و روح من است

غیـرت و تـاج سرم هست که باید بروم

درد و داروی دلـم اوج خیـال غـزل است

سایه اش دو رو برم هست که باید بـروم

او کـه پیغـام فرستـاد کـه کـی میـایـی

هـر نفـس یـاور من هست که باید بروم

پا اگر نیست مرا با دل و جان خواهم رفت

مـــادرم منتظـرم هسـت که بـاید بروم

تقدیم به همه مـادران، مادران شهیدان انقـلاب، 
دفاع مقدس، مادران بسیجیان شهید فتنـه 88 ، 
مادران شهدای هسته ای، مادران مدافعین گردان 
اباالفـضل العبـاس(ع) حرم حضرت زینـب (س) 
و مــــــــادر عــزیــزتــر از جــانـــم...
نظرات 1 + ارسال نظر
یک نفس تا آسمـــــــــان دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 18:16 http://seyed0912.blogfa.com

به نام خدای مهربان....
سلام و خداقوت. شما را به کلبه ی یک نفس تا آسمان ((با تحولات جدید)) دعوت مینماییم.با نظرات خود ما رایاری کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد