خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

شمـا بـرای چـه چیز بایـد دلواپس باشید برای کشور؟ ×!×

حجت الاسلام نبویان( نماینده تهران) خطاب به ظریف :

انقــــلاب شـــد ، نیـــامــدی

جــنـــــگ شـــد نیـــامــدی

(شما) یه بار صدای تیر نشنیده اید

شمـا می دانید شهیــد یعنی چه ؟

یتیـم یعنـی چه ؟

شمـا بـرای چـه چیز بایـد دلواپس باشید برای کشور؟

نظرات 4 + ارسال نظر
پریا جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 00:09 http://idecom.blogsky.com/

سلام.
وبتو دوست دارم.
لینکم میکنی؟

علیک سلام اصن سنخیتی نداریه موضوعات وبلاگ هامون بزرگوار

.. جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 12:52

جمش کن بینیم بابا

آقای دلیریان چشم منتظر بودم شما بفرمایی

پریا شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 11:54 http://tazieh-yassekabood.blogfa.com

سلام.
وبتو دوست دارم.
لینکم میــــــــــــــــــــــکنی؟

حاج آقا با مام آره ؟

... یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 21:52

متاسفم برات من دلیریان نیستم چرا تهمت زدی به اون بنده خدا
کلا ازت ناامید شدم

من دروغ میگم ، پورت ورودی و ویندوز و آی پی محلیت که دروغ نمیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد