خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

دیالوگ به یاد ماندنی فیلم ستایش ×!×

نکته اول : یک موضوع تربیتی مهم در این دیالوگ هست که باید بهش توجه کرد

نکتـه دوم : ایـــــن دیـــالـــوگ رو بــــــایـــد بــــا حــس خــونـــد!

پــاش کـه بیفتـه تـو ایـن خونـه دلنـگ و دلینـگ راه می ندازی و تـن دخترات

لبـاس های تیتیش مامانی میکنی و یه وجب پایین دامنشونو قیچی میزنی و حالا

با اون هـــا هـرچی هسـت ، تولـد، عیـد، شـب یلـداست، هـرچی کـه هست

تــــا الــــی صبــح تـــو ایــن خــونه بـــزن و بکــوب راه می نــدازی...

پاش کــه بیفتــه چشمتـــو بــه رو اون ســرخ و سفیــدایی کـه دخـتـرات

عیـــــن کاهـــگــــل رو صــــورتشــــون میمــــالـــن می بنـــدی . ..

پـــــاش کـــه بیفتــــه یــــادت میـــــره کــــه روســــری واســـــه

پــــوشـــونـــــدن موســـــت نـــه چـــراغونــــی کــردن سـر منار...

پاش که بیفته مــاهی 200هزار تومــن پول تلفن جیبی دختراتو میدی و جرآتم

نداری کـه بگـی ایـن 200 هزار تومنـو ایـن یه الف بچه با کی اختلاط میکنه ...

پ. ن : وقتــی هنـر در خدمــت ارزشـها باشه چقـدر خـوب کار انجام می گیره

و خــــــــــدا نکنــــــــه کــــه هنــــر در خــدمــت ضـدارزشهـا باشه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سید یوسف یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 17:36

خیلی باحال بود
از این به بعد سریال ستایش رو دنبال میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد