خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تصاویر شب قدر زرندیه×!×

......

....

...

..

سلام علیکم

برای مشاهده تصاویر مربوط به

شب احیای 19 ماه رمضان مامونیه اینجا کلیک کنید

تعداد عکس ها : 40


نظرات 2 + ارسال نظر

سلام علیکم
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی در این شبهای عزیز، از اینکه در این راه پر خیر و برکت گام بر می دارید و تلاشهای مستمر دارید متشکرم.خداوند به شما جزای خیر در این شبهای قدر عنایت فرماید.آمین

سلام ، میخامتا، چاکریم

محمد ساعدی شنبه 28 تیر 1393 ساعت 12:48

سللام علیکم لابد میدانی که عاشق که باشی باید وباید باید همه ی به من چه های را زیر پا بگذاری و همه به مربوط نیست ها راپشت کوه بی تفاوتی که هزار هزار فرسخ از کوچه مردها خیابان انسانیت وشهر هزارمردان وکشور خونجوشهای غیرت فاصله دارد پرتاب کنی .پرتاب کنی تا بشی یکی از انهایی که مانده اند تا کار زینبی کنند فقط وفقط برای اینکه یزیدی نباشند خیلی ساده ساده نیست علی رقم سادگی دقت کنیم هیچ تفاوتی بین قلم ودوربین وتفنگ ومشک اب سخن وکلام وشعر وفریاد اشک نیست ..اری کارهای بزرگ کار ادمهای بزرگ است ادمهای کوچک که دنبال زیر پایی برای بزرگ دیده شدنند بزرگ دیده شدن شدن همین.... ثبات لحظهای ناب دعا خدا قوت وپرفشنگ باد تیر بارهاتان تا بمانند تمام ماندنیهای ناب همین یاحق

سلام علیک
خیلی مخلصیم
درود فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد