خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

مقاومت یعنی ... ×!×

مقاومت یعنی:

زیـر بـار زور نرفتـن

برای حق مسلم خود مذاکره نکردن

جنگیدن و حق خود را با چنگ و دندان گرفتن

یک نان را 75 میلیون نفر خوردن و زیر یوغ استکبار نرفتن

تا آخرین نفس پای اعتقادات خود و منافع مهم ملی کشور ایستادن

نظرات 3 + ارسال نظر
نادم چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 15:11 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

روزی که تورا دیدم با خود گفتم که یگانه ی خویش را یافتی پس دیوانه وار عاشقش باش ، عزیز بدارش و تا سرحد مرگ دوستش داشته باش ..... یادم هست آن هنگام که عاشقت شدم باخود پیمان بستم که دیگر در نگاه هیچ کسی که تمنای مهر و توجه دارد ، نگاهی نکنم ، پیمان بستم که تنها نگاه عاشقم را وقف چشمان زیبا و سیمای دلرُبای تو کنم تا فردا روزی پشیمان نباشم ... پشیمان نباشم که چرا آنگونه که لایقش بودی دوستت نداشتم ، پشیمان نباشم که چرا عشقم را ابراز نکردم ، عمل نکردم به آنچه می گویم تا اثباتی باشد بر حرفهای عاشقانه ام ...

سلام علیکم
وعده دیدار امت حزب الله راهپیمایی روزجهانی قدس با شعار همیشگی مرگ بر اسرائیل:
"گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی ما را تهدید به حمله نظامی می کنند اما خودشان هم می دانند و اگر نمی دانند بدانند اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد"
حضرت امام خامنه ای حفظه اله علیه

سیده سما شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 02:58 http://gyume.blog.ir

سلام.
برای ظهور دعا کنیم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد