خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

اینجا زرندیه است ×!×

به همه عوام بفرمایید

اینجــا شهرستـان زرنـدیـه اسـت

مستقل و استوار بر صنعتگران و کشاورزان خود

زیـر نظــر و تحت پوشش هیــچ شهرستـــانی نیست

به عوام کلیپ ساز و عوام یاوه­ نگار بفرمایید

اینجا زرندیه استان مرکزی است

نه زرندیه ساوه !!

نظرات 6 + ارسال نظر

همه دوست داشتن هایی که من تا به امروز دیدن فقط یه بازی بچه گانه بود که باعث شد من در اوج دوست داشتن های کودکانه ام آنقدر بزرگ بشم که امروز در جوانی احساس نبودن و پیری می کنم...

بازی ....

اگه قصه ای و رویا
واسه من حقیقتی تو
گم میشی میون ابرا
واسه من نهایتی تو
تو که ساکتی و اما
من همیشه از چشات می خونم
تو من و دوستم نداری
اما من ، پیشت می مونم
فکر رفتنی و بازم
می ری و تنهام میزاری
می دونم تو یار نمی شی
این بوده فقط یه بازی
من دیگه از عشق تو سیرم
برو که می خوام بی تو بمیرم .

علیرضا جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 16:42 http://alireza-m.blog.ir

خجالت هم نمیکشن که!
اگه مردن یکاری کنن زرندیه با مردمش و...شناخته بشه
نه با اسم ساوه
یا هر جای دیگه

محمدساعدی یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 01:10

سلام اقا بهرام یک توضیح کلیپ
یاوه ؟؟ جایی باید بخونم؟

سلام.... میگم بهتون حالا

کنار برکه دلم نشستم و نیامدی
دوباره در سکوت خود شکستم و نیامدی
سوال کردم از خدا نشان خانه تو را
سکوت کرد و در سکوت شکستم و نیامدی

سلام علیکم
برادر همایون شما فط 20 دارید و گذشته را نمی دانید.
من دوران مدرسه راهنمایی را در مدرسه شهید مطهری پایین تر از نیروی انتظامی گذرانده ام آن زمان تمامی معلمین ما به استثناء یک یا دو نفر همه از ساوه بودند آنها با سرویس پسر حاج صفر موصولی و یا مرحوم رضا آتشکار رفت و آمد داشتند برای خرید به بازار قدیمی ساوه می رفتیم برای هر نوع بیماری به بیمارستان ساوه می رفتیم از شهر صنعتی ساوه بگویم که خود بهتر می دانی الان کارگران ما را راه نمی دهندآن زمان منت می کشیدند .استخر زمین فوتبال، و هر چیزی که شما فکر کنید به ساوه می رفتیم این طرز تفکر از آن زمان باقیمانده. اما حالا ما خودمان همه چیز داریم همه آن امکانات وجود دارد حالا کارگران آنها به شهر صنعتی ما می آیند.
حالا آدرس این کلیپ را به من بده تا ببینم چه گفته اند. تا پاسخشان را به وقت مقتضی بدهم

سلام ، چشم ، الساعه میدم خدمتتون

امیر سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 21:55

سلام داش بهرام توروخدااز این مسئولین شهرستان زرندیه حرف نزن یعنی واقعانزن فقط بلدند مصاحبه کنندعکسشون بره روی این خبرگزاری زرخبرالان هم بری بهشون بگی میگن به ما چه مربوطه همانطورکه اون قضیه برای جوادمولایی پیش اومد

سلام داش امیر ، چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد