خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

مصاحبه ×!×

مصاحبه روابط عمومی هیات ثارالله شهرستان زرندیه با بنده حقیر

1) لطفا خود را معرفی کنید؟

به نام خداوند منان ، بهرام همایون ، 21 ساله ، فروردینی ، ترم 7 مهندسی تکنولوژی نرم افزار، فرزند دوم خونواده

برای مطالعه ادامه مصاحبه، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

  

2) چرا به عکاسی و خبرنگاری علاقمند شدید در حالی که رشته شما نرم افزار و شغلتان چیز دیگری است؟

داستانش درازه ، خب من به واسطه کارهای گرافیکی رو به صفحه آرایی مطبوعاتی آوردم و یواش یواش وارد عرصه خبری شدم و امسال سال چهارم حضورم در عرصه مطبوعات هست، یواش یواش به این نتیجه رسیدم که میتونم برای شهرستان زرندیه ، کاری انجام بدم، و نگذارم که شهرستان زرندیه زیر نظر جایی باشه و اخبارش به وسیله افراد بومی خودش پوشش داده بشه. بعد از مدتی به پیشنهاد دوست خوبم "مسعود امانی" همکاریمون رو با خبرگزاری ایسنا شروع کردیم و به حمدالله همچنان ادامه داره ....


3) ضمن عرض سلام خدمت پدر بزرگوارتان و همه پدران این مرز و بوم علت علاقه شما به املت پدر بزرگوارتان چیست؟

پدرم عادت دارن توی املتشون از همه چیز بریزن ، پیاز و فلفل دلمه ای و ... خیلی هم روی گوجه و تخم مرغ رسمیش تاکید دارن، املتشون واقعا تنده ، از سبزیجات هم داخل فرایند آماده سازیش استفاده می کنند و معمولا هنگام آشپزی از غذا صحبت میکنن تا حسابی دلمون به تنگ بیاد و به قول معروف آب از کاممان برود 


4) چرا این نام را برای وبلاگ خود برگزیدید؟

هر فردی برای انتخاب اسامی مد نظرش سعی میکنه عقیده خودش رو توی اون عبارت بگنجونه، ذهن من هم همیشه در حال کنکاش هست و در اکثر اوقات در حال متلاشی کردن مجموعه ای از صحبت ها و نطق ها و نظریه هاست. به همین خاطر این اسم رو انتخاب کردم


5) چرا تفکرات جنابعالی نسبت به مسائل روز منتقدانه است؟

چون مسائل روز روی پاشنه برخی افرادی میچرخه که ... ، همه هم در جریان هستن، ولی به دلیل اینکه خواهان آرامش هستند، سکوت کردند .... بگذریم ....


6) یک جمله درمورد امام خامنه ای حفظه اله علیه بفرمایید؟

یه تیکه شعر رو تقدیم میکنم : علی ای رهبرم لب تر کن ای دوست // که جان من گره در پیچش موست // فداییت من عمار آقا // هزاران در هزاران بار آقا // فقط کافیست تا لب برگشایی// بتازم یک تنه در هر شعاعی// بتازم همچو طوفان سوی لشگر// منم بهرام ، همون عمار رهبر// چنان سوزم ز عشقت تا شهادت// که صد لیلی برند بر تو حسادت


7) اولین کسی که عکاسی کرد چه کسی بود؟

اولین عکس جهان که به صورت هلیوگرافی به دست نیپس در سال 1827 گرفته شد و اولین دستگاه عکاسی هم به دست محمد شاه قاجار که به صورت داگرئوتیپ کار میکرد از روسیه و انگلیس وارد ایران شد


8) از شهید مهدی همایون کمی برای ما صحبت کنید؟

یه جوون درس خون و با نشاط و اهل گل کوچیک (تیرک های گل کوچیکش به یادگار برامون مونده) که با یه گلوله به پیشونیش دعوت حق رو لبیک گفت


9) بهترین عکسی که تاکنون گرفته اید و مورد پسندتان واقع شده کدام است؟

معمولا عکس هایی که میگیرم اکثرشون مورد پسندم هست، ولی بهترینا رو از خواهرزاده یک ماهه ام "سید محمدمهدی" گرفتم، البته از کنار عکس های محرم و تعزیه های یاس کبود نمیشه به راحتی گذشت 


10) صحبتهای باقیمانده و نظرتان در مورد این گونه مصاحبه ها و نظرت در مورد این هیأت؟

خود شما که حرف نداری ، تشکر میکنم بابت زحمات همه دوستان در هیات ثارالله ، چه همکاران مستقیم و چه غیر مستقیم و اینکه مطمئنم لطف حضرت سیدالشهدا شامل حالتون خواهد شد و در این سخن شکی نیست و همچنین تشکر میکنم بابت این مصاحبه و اینکه بنده رو قابل دونستید

نظرات 6 + ارسال نظر
ملیکا چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 22:36 http://melika709.blogfa.com

عکست خیلی زیبا بود

ملیکا چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 22:57 http://melika709.blogfa.com

حالت خوبه؟

بگم آره دروغ گفتم

ملیکا چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 23:02 http://melika709.blogfa.com

راستی دایی شدنت مبارک
ایشالا قدمش خیر باشه
یه عکسشو اگه میشه برام ایمیل کن ببینم
امیدوارم شبیه تو نباشه
وگرنه میترشه

مرض ، باشه

ملیکا چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 23:04 http://melika709.blogfa.com

چی شده چرا ناراحتی؟

ناراحت که نیستم هیش وقت ناراحت نبودم، فقط شارژ نیستم دیگه 5 ترمه شدم

عمو ابوالفضل دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 09:39

سلام بربهرام عزیز.افتخارمایی.ممنون که درباره رهبرشعر گفتی زنعمو مثل همیشه اشک توچشاش جمع شد.الهی زنده باشی وپادر رکاب آقا.

فدای عمو و زن عموم بشم من

محمد امین نصراللهی یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 00:51

سلام علیکم
میخواستم با شما ارتباط بگیرم.
شمارتون رو لازم دارم اگر ممکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد