خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تبریکات فراوان ×!×

بنده جا داره تبریک ویژه بگم به آقا هــادی خـان کـاووسـی

رفیق عزیز و شفیق خودم که امروز تو ماشین عروس دیدمش

هــادی جــان ان شــاءالله کــه خوشبــخت بشیـد عزیزم

مـن وقتی ازدواج دوستـان رو میبینم به شدت خوشحال میشم

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی کاوسی شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 12:09

سلام بهرام خان سلامت باشی ان شاالله خوشبختی همه جوانان و شما دوست عزیز تشکر

ان شاءالله

منتقد دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 18:25

سلام :الحمدلله اززیارت هم که اومدی پ کو تصاویر تشییع شهدا گمنام

سلام اقا هادی، چشم ، میزارم

منتقد دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 20:30

علیکم السلام آقا بهرام من هادی نیستم من منتقد خوب شمام بابا تو هم با این عکسات ، حالتومیگیرما فکر نکن رفتی مشهد سوغات نیاوردی قسر در رفتی ؟ی تلافی بکنم که تو تاریخ مامونیه بنویسن؛ بدون سوغات اومدی ها ::

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد