خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

صله رحم مجازی(قسمت ششم) ×!×

سلام علیکم

در جهت معرفی وبلاگ ها به بازدیدکنندگان محترم

سری هم به وبلاگ ذیل بزنید ضرر نمی کنید

وبلاگ رقعه دل، حامد اسدشیر

نظرات 1 + ارسال نظر
شهروند یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 18:11

سلام بر آقای بهرام همایون
قدیمی ترین و پُر بیننده ترین و فراگیرترین وب شهرستان زرندیه، یعنی زرندستان، که همه ی وبلاگ های شهرستان، وشمارا شناسایی و معرفی کرده، در میان پیوند های شما نیست.

سلام بزرگوار ، اشتباه بزرگی مرتکب شدم و پوزش میطلبم الساعه اضافه میکنم
ممنون که این اشتباه بزرگ رو گوشزد کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد