خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

معلول تو است این همه جنجال و حواشی ×!×

آئینه ی تزئیـن شـده با شیشه و کـاشی

روبنـد بینــداز کــه مشــکل نتــراشی

تو علت لرزیدن دســـت و دل شهــری

معلول تو است این همه جنجال و حواشی

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 14:46

باسلام و ادای احترام

شعر انتخابیتون خیلی زیبا بود اما کاش تصویر مناسبتری پست میکردید.

درسته شعر آقابود اما همه که مثل من -تا برچسبها -رو نمیخونند.خیلیها فقط عکسها رو مثل البوم دنبال میکنند

تصویر باید مطابق شعر باشه نه عکس شاعر...

زیباییهای دنیا پیشکش نگاهتون

سلام علیک ، نامرده هرکی در خبره بودن شما شک کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد