خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

اقدام داورکره‌ای برای حفظ‌حجاب بانوی ایرانی

حرکت جالب داور کره ای در مسابقات کبدی

با تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین از بازی های آسیایی، در بازی کبدی بانوان ایران مقابل هند، در یک صحنه هندی ها بازیکن ایران را از زمین بیرون انداختند. این اتفاق باعث شد تا مقنعه بانوی ایرانی از سرش خارج شود. در همین لحظه داور کره ای بازی در حرکتی جالب کت خودش را در آورد و روی سر بازیکن ایران انداخت تا او به کمک بازیکنان هندی مقنعه اش را سرش کند.

حرکت این داور کره‌ای باعث شد تا ایرانی‌های حاضر در سالن این داور را تشویق کنند.

این داور ایرانی نبود، مسلمان نبود، در خانه اش گیرنده ماهواره داشته، واتس آپ داشته، وایبر داشته، وزارت ارشاد اسلامی نداشته، سازمان تبلیغات اسلامی نداشته، از صبح تا شب برایش از حجاب نگفته بودند.....

اما..... غیرت داشته.... انسان بوده.... اخلاق داشته...

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه شاکر یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 02:02 http://yaghinegomshodeh.blogfa.com/

یه زمانی این کارا عادت بود...اما حالا...بأید پست گذاشت براش لایک جمع کرد...داریم به کجا میرسیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟......

هعی

سلام علیکم
من فیلم این حرکت زیبا را بارها و بارها دیدم. کره و ژاپن کشورهای منظمی هستند آنها بارها و بارها به کشور ما آمده اند زمانی که بازی های ورزشی به خصوص فوتبال تمام می شد زمانی که تماشاگران ایران ورزشگاه را با انبوهی از زباله ترک می کنند آنها محل زباله ای خود را پاک می کنند و آنگاه ورزشگاه را ترک می کنند فرهنگ آنها این چنین است.
ما نیز فرهنگهای خود را داریم فرهنگ ما قابل قیاس با آنها نیست ما کشوری با قدمت چند هزارساله ایم. حال چگونه نمی توانیم فرهنگ خود را انتقال دهیم به مسئولین ذیربط ارتباط دارد.
در خصوص اتفاق رویداده باید بگویم مقنعه بازیکن ایران هنگام ورود به زمین کبدی هند توسط یک بازیکن هندی از سرش خارج می شود در همین زمان بازیکنان هندی حلقه ای را ایجاد می کنند و داور کره ای نیز کت خود را در آورده و روی سر بازیکن ما می اندازد و با کمک بازیکنان هندی مجددا مقنعه این بازیکن روی سرش می گذارند.
در فرهنگ امروزی ایران روسری از روی سر بر می دارند و به آنها امل می گویند.
تأسف بهترین واژه برای این موضوع است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد