خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

اسیدپاشی ×!×

خودشون اسیــد مـی پـاشــن

خودشون هوچی گری می کنن

خودشون می ریــزن بیـــرون

خودشون دست و جیغ و هورا میکشن

بالاخـره عـاشـورا نزدیکه دیگه

باید خوراک کف و سوت و رقص روز عاشورا رو جور کنن دیگه !


بهرامنوشت : متن بالا از خودمه، دوم هم اینکه آماده فحش خوردن هستم 


نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا یکه تاز پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 23:24

سلام بهتر بود اجازه میدادید مخاطبینتون

مطلب پست رو میخوندند نتیجه گیری و نظر

واقعی رو خودشون بدون ذهنیت شما

مینوشتن
وقتی میگی آماده فحش هستی ضریب گستاخی

یه عده بی جنبه بالا میره

برادر عزیزم من در برابر نوشته ات سکوت میکنم و در سکوت ...فکر

سلام، آخه سابقه داره خیلی مخلصیم

سلام علیکم
بیانیه!!!!!!!!!!!!!! سی و سوم را بهرام نوشت!!!!!!!!!!!

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله



اولین همایش عاشورایی بانوان در شهرستان زرندیه توسط هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه برگزار می شود.

زمان: پنجشنبه مورخ 93/08/15 ساعت 09:30 الی 11:00 صبح ،همزمان با شهادت امام سجاد علیه السلام

مکان: مهدیه حضرت سکینه مسجد صاحب الزمان (عج)

روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه

مدیر سایت یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 08:36

باسلام خدمت شما همسنگر عزیز
فایلهای صوتی دهه ی اول محرم 93 با نوای کربلایی حسین نیشابوری بر روی پایگاه قرار گرفت .
لطفا بازدید و نظر بدهید
التماس دعای فرج
www.hossein-neyshabori.com
پایگاه اطلاع رسانی و مداحی کربلایی حسین نیشابوری
***************
دوست عزیز شما می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پیامک به شماره 30002875227970 ارسال فرمائید
**********
جهت ارتباط با کربلایی حسین نیشابوری :
از قسمت (( ارتباط مستقیم با حسین آقا)) که در قسمت راست سایت درج شده است استفاده نمائید .
************************

مدیر سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد