خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

صرفا جهت اطلاع ×!×

قصد جسارت ندارم، ولی حرکات امام جمعه محترم در روز عاشورای حسینی(علیه السلام)،

در میدان تعزیه مسجد حضرت علی بن ابیطالب(علیه السلام) اصلا در شان یک امام جمعه نبود !

نظرات 12 + ارسال نظر
آشنا چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 17:07

سلام.چرا از عزاداری های محرم امسال عکس نمیزارید؟؟

سلام اگه عمری باقی باشه حتما میزارم

سلام علیکم
من نمی دانم موضوع از چه قرار است اما اگر بحث نماز ظهر عاشورا بوده حق با امام جمعه محترم است شما اگر مسئله را باز می کردید بهتر می توان قضاوت نمود
عکسهای پرچم سوزی استکبار فراموش نشود در اولویت باشد

بشین سر جات بابا

مرضیه چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 21:16

سلام و درود
با روزهای پاییزی مهمان خانه ام باشید..

سلام با اشتیاق فراوان می پذیرم

امیر چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 23:32

سلام داش بهرام من تعجب میکنم که چرا مسجد جامع شهرمون که مسجد صاحب زمان میباشد وپایگاه ی اصلی مخالفت بااستکبار باشددر روز 13 ابان خبری دران نبودحالااون هیچ چرادرروز عاشورادرمسجدسخنرانی نبود که روحانی ای که از تهران اومده بود ناراحت شده بودمیگفت شورحسینی درکنارشم باید شعورحسینی باشد خب ادم فکرمیکنه میبینه راست میگه فکرکنم پایگاه اصلی شده دیگه جای دیگه

داش امیر حساس نشو، عادیه

همشهری چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 23:46

سلام داداش چی شده مگه؟

من روز عاشورا خونه بودم در جریان نیستم

اگر عنوان مطلب صرفا جهت اطلاعه موضوع رو یک کم واضحتر بنویسید که ذهنیت یه عده آدم بیخبر درباره یه روحانی عوض نشه

چی شده داداش بهرام ؟

بماند ...

ناشناس پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 18:11

سلام به نظر من که کارش درست بود, امام حسین به خاطر نماز و اسلام شهید شد
ولی اگه امام جمعه این کارو نمیکرد بازم مثل پارسال بجای نماز اول وقت , تعزیه میخوندند


عذاداریه مامونیه فقط یه کارناواله که بوق و طبل میزنن , آدم میاد خیابون هیچی از عذاداری نمیفهمه جز سرو صدا و نگاه های مردم

نظر شما هم مورد احترامه

نیما جمعه 16 آبان 1393 ساعت 09:26

سلام ی سوال دارم. اداره ارشاد مسابقه عکاسی محرم گذاشته؟؟
اطلاعاطات دقیقشو میزارید؟

سلام آقا نیما، متاسفانه امسال مسابقه برگزار نشد داداش گلم

نیما جمعه 16 آبان 1393 ساعت 11:40

سپاس داداش
درآینده هم برگزار نمیشه؟

فکر نکنم عزیز، البته فعلا

سمیرا جمعه 16 آبان 1393 ساعت 15:08

سلام

سوگواریهاتون قبول

تلاشتون در برپایی مراسم دهه محرم قابل تقدیره.من دورادور میدیدم

پاینده باشید

سلام علیک ، متشکرممممممممممممممم، انجام وظیفه میکردیم

یه معلم جمعه 16 آبان 1393 ساعت 18:58

سلام داداش بححححرام

میگم یه کلاس فوق برنامه املا هست

آدرسشو بدم ؟

میترسم این ترم مشروط شی(به روز من بیفتی)



بح بح چه کلاسیه!!!!1

من آشغ همه معلم های دلثوضم

سلام علیکم
من از بیگانگان هرگز ننالم هرگز ننالم
مقصر ماییم که تو رو می بریم ساوه باید سر جاده خوشکورو با چوق!!!!!!! از ماشین پرتت می کردیم پایین تا ادب بشی
من مرده خاطرات توی ماشینتم

سیرابی منو از چوق !! میترسُنی ؟؟؟ من خودم چوقای نِتِراشیده هامپا خودم حمل میکنم
حِواست باشه دست از پا خِطا نکنی

مجیدنجارلو شنبه 17 آبان 1393 ساعت 19:12 http://nahleh.ir

????????????????

ینی چی اونوخت ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد