خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

....

سلام و وقت به خیر

تعداد عکس ها بسیار بالاست، ظرف امروز و فردا

همه عکس ها رو بارگزاری میکنم

ضمنا پوزش می طلبم از دیر شدن امر

عکس ها :

همایش شیرخوارگان، شب های عزاداری، تعزیه خوانی

 روز تاسوعا و روز عاشورا

نظرات 7 + ارسال نظر
سید رضا یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 13:52 http://seyedreza.ir/

سلام
برادر این اسید پاشی جالب بود ولی اتفاقی نیفتاد که !

با بینش و منشی که شما دارید شما را فردی عکاس یافتیم

دیدن من پیش بینی کردم ، غلاف کردن

یادداشت های اهلی یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 15:40 http://azamahli.blogfa.com

سلام
اقای همایون کاش عکس هارا کم کم و به موقع اپلود میکردید و در وبلاگ میگذاشتید تا ما هم کپی برداری میکردیم.

سلام، خانم اهلی خیلی عکسا زیاده، بعد سرم گرمه بستن چندت نشریه هست حرفتون درسته

امیر یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 16:49

سلام دوست دارم همین

جیگرتا خام خام

هادی بیابانی دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 09:27

سیلام علیکم زود عکسایا بل که هامپا چوق میاما

سلاااااااااام ، چشم

نیما دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 14:58

سلام اگه امکان آپلود عکسای ما هم بود خوب میشد.

برسونید به بنده، عکساتون رو آپلود میکنم

نیما دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 18:55

علم پیشرفت کرده ها!
امکانش بود خودمون آپلود میکردیم نه شما!

عجب ! خواستم کمک کرده باشم، هم هاست دارم، هم برا دستگاه امام حسین وقت ِ خالی، اشتباه بنده اینه که لبیک ِ همکاری گفتم پیروز باشید

سمیرا سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 20:09

سلام

امروز گذشت ...

فردا هم میگذرد ...

عکسای داش بحرام نرسید ...

به خدا روم نمیشه پست بزارم از بس سرم شلوغه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد