خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

پرسپولیسی ها

یه اخلاق گندی که ما پرسپولیسی ها داریم

اینه که جدیدا عادت کردیم ده نفره استقلال رو ببریم

باس به بروبچ بگم بازی بعدی 9 نفره بیان تو زمین

بلکه یه تنوعی بشه 

نظرات 7 + ارسال نظر
س. یه استقلالی دو آتیشه دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 17:31

سلام

مهم اینه که اولین گل رو کی میزنه

ما به ادب بچه های تیممون افتخار میکنیم .

البته اگر پرسپولیسیا نباشن بیچاره کارت قرمزها

افسرده میشن که!!!!!!

آخی چقدر دنیاتون کوچیکه

و چقدر تم بلاگتون خوشرنگه داداش

:1- 6 بازی است که نبرده اند.2- 6 تای 52. 3- بازی ساعت 6 برگزار شد.4- 6 دقیقه وقت اضافه. 5- گل دقیقه 76. 6- 16=14+2
همگی روی هم 6 می شود
9 نفره هم بودیم. چند سال پیش حلالی و محمدخانی اخراج شدند شانس آوردن که دقیقه 90 توپ پایان رأفت گل نشد وگرنه اون رو هم برده بودیم.
یکی جواب بده چند بار باید 10نفره ببریم؟
راستی از ایمون زاید چه خبر؟ میگن روحش تو استادیوم بوده.
آیا میدانید ژنرال دوگل کیست؟

هادی بیابانی چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 20:26

سام علیکم مث اینکه من نیومدم بهرام خان برو بچ هیئت ثارلله بد جور پشت سر آبی غیبت کردن انگار که هوس چوق خوردن دارن

چن دیقه ؟؟ چن نفره ؟؟؟

سلام علیکم
بالا بری پایین بیایی قرمزته
ما برای آقا هادی گل می بریم اونم دوتاگل گلایل قرمز . آقا هادی خونش قرمزه نمی تونه اینو کتمان کنه
6 قلب قرمز هدیه به آقا هادی گل و دوست داشتنی

هادی بیابانی جمعه 7 آذر 1393 ساعت 10:23

من گل رز میخواماگه خونی در بدن مانده باشه احیانا قرمزه
منم 4 تا گل و 4تا قلب تقدیم می کنم به شما با افتخار

منظورت ۴ تا گلی هست که از ملوان نوش جان کردین ؟؟
چن دیقه چن نفره ؟؟

سلام علیکم
از بچه پرسپولیس هم که باختید قابل توجه برادر بیابانی:
یحیی گل محمدی
قاسم دهنوی
محسن مسلمان
قاسم حدادی فر
فیلم سینمایی این 4 نفر در سینماهای استقلال

نفس جمعه 7 آذر 1393 ساعت 16:51 http://dehkade-dokhtarane.blogfa.com

قابل توجه اس اسی ها.......
ماهمون پرسپولیسی هایی هستیم که 10دقیقه آخربازی تلویزیونو روشن میکنیم سه تاگل میبینیمم یه لبخند میزنیم وبعدمیریم توافق محومیشیم......

اورین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد